Corsa 20SEH
Kilometervreter
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze gaan er ook geen aantallen van wegzetten, die Illusie zullen ze bij Opel ook niet hebben. Wel een leuke manier om het model nog eens onder de aandacht te brengen en het jonge/sportieve/hippe merk wat Opel graag wil zijn een stukje kracht bij te zetten.Die Mokka GSE zit er leuk uit; leuker dan de astra GSE. Maar wie gaat dit soort bedragen betalen voor een compact autootje die eigenlijk te klein is om als eerste auto te fungeren....waanzin...
Volgens mij was in die tijd functionaliteit belangrijker dan design. Opel was de tijd net vooruit met de Life-style station. Toen Opel stopte, kwamen de coupé station achtigen van oa Mercedes.k lees Signum!Ja dat was echt mijn fijnste auto ever in mijn herinnering. Hoewel de L nu ook hoog scoort.
Denk dat deze Mokka GSE voor Opel een heel makkelijke en betaalbare manier is om een sportief model te kunnen bieden, en in alle rijtesten is men er ook nog eens enthousiast over. Hebben ze schijnbaar toch wat goed gedaan bij Opel.
Dat is wel erg veel inderdaad.
Gisteren nog een Omega B station gezien met Irmscher pakket, was bij de Profile vestiging voor onderhoud. Ook wel imposant hoe groot die auto eigenlijk is.
Eens, maar de 208 is ook al een tijd op de markt. Waarom zou je het dan wel willen uitgeven aan een 208 en niet aan een Mokka. Ze vissen beiden in dezelfde vijver, en hoge instap is nu eenmaal gewild. Dus misschien heeft de Mokka wel betere kaarten als de 208.Dan 45.000 euro , je koopt daar ook een kersverse mini acemen SE voor, of Apina A290 en dan dus nog al die stellantis producten zoals een 208 GTI of alfa romeo junior veloce met vergelijkbare prestaties.
Ja, een hele grote auto idd. De Omega B2 blijf ik ook altijd nog een heerlijke auto vinden. Als ik maandags de kids van oma ophaal, kom ik regelmatig een Omega A sedan tegen. Ook een dikke uitvoering.Gisteren nog een Omega B station gezien met Irmscher pakket, was bij de Profile vestiging voor onderhoud. Ook wel imposant hoe groot die auto eigenlijk is.
Dan 45.000 euro , je koopt daar ook een kersverse mini acemen SE voor, of Apina A290 en dan dus nog al die stellantis producten zoals een 208 GTI of alfa romeo junior veloce met vergelijkbare prestaties.
![]()
Opel Astra Benzine [53-JL-FL] | AutoTrack
Kies voor deze Opel uit 2002 met 96.897 km. voor € 6.450. Gratis de autohistorie van deze Opel Astra inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
Als je hem echt leuk vind maken die paar km. meer toch niet uit? Vind hem overigens best aan de prijs voor een 13 jaar oude auto.Over Astra G sedan gesproken. Deze staat al een tijdje te koop. Ietwat aan de prijzige kant maar stond hij hier in de buurt ging ik hem echt meteen halen. Bizar luxe/dure uitvoering!
Je beseft dat het 23 jaar is toch?Als je hem echt leuk vind maken die paar km. meer toch niet uit? Vind hem overigens best aan de prijs voor een 13 jaar oude auto.
Lampje nog steeds uit! Mijn vrouw gaf wel aan bij stationair een soort joelend geluid te horen, dus daar nog eens samen naar luisteren.Hoe is het trouwens met het tankje van Joost en het lampje van Gerwin?
Oeps ja, dat bedoelde ik ook. De G is inderdaad een keuze met weinig risico's, maar eerlijk.....dan was ik liever nog een keer voor een leuke Astra H GTC (met panorama) of zelfs een J GTC gegaan. De maandelijkse kosten zijn dan wellicht wat hoger, maar ik denk dat je daar niet van wakker hoeft te liggen.Je beseft dat het 23 jaar is toch?
Hey toevallig, daar heb ik zaterdag ook nog even tijd voor gevonden. Zowel de Mokka als de Astra even snel gewassen. En ja Rob, ik "schrok" ook van hoeveel rommel je op de witte auto blijft zien. Vooral de zwarte puntjes en enkele oppervlakkige roestpuntjes.Gisteren beide auto's weer eens gewassen naar maanden en ai ai..wat is een witte auto pittig zeg...moest flink schrobben om de dorpels en onderkant deuren van de Corsa schoon te krijgen en je moet ook echt alles goed doen (binnenkant deuren, klep). Bij een witte valt alles op. Maar goed.... als ie schoon is vind ik het met de zwarte accenten echt nog een fijne kleur!
Over Astra G sedan gesproken. Deze staat al een tijdje te koop. Ietwat aan de prijzige kant maar stond hij hier in de buurt ging ik hem echt meteen halen. Bizar luxe/dure uitvoering!
![]()
Opel Astra Benzine [12-GZ-PP] | AutoTrack
Kies voor deze Opel uit 2001 met 128.496 km. voor € 8.999. Gratis de autohistorie van deze Opel Astra inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
dat foam is toch ook puur om het grove vuil / zand los te weken om geen krassen te veroorzaken met handmatig wassen?
heb wel eens de auto in de foam gezet , daarna goed afspoelen, ja de auto is een stuk schoner , ergste vuil is er af, maar eigenlijk nog steeds gewoon smoezelig.
@Joost
Zo 1 dus![]()
Volgende week zowel de Swift als de Clubman naar de garage
Clubman gewoon voor een algehele checkup, tot op heden geen lampje meer gezien!
Vanavond Sinterklaas gevierd met de schoonfamilie en mijn zwager en schoonzus vertelden dat ze een andere auto hadden gekocht: een tiguan uit 2014 met 18.000km op de teller
Nog even in gezeten: het zag eruit en rook als een nieuwe auto, echt bizar!
Clubman gewoon voor een algehele checkup, tot op heden geen lampje meer gezien!
Algemene checkup, weer vertrouwen in de auto krijgenHuh? Moet ie nou alweer naar de garage?
Heeft hij geen afleverbeurt gehad? Of laat je hem zelf nog eens checken?
Yes, die zal niet te veel geld kosten!Goed idee, een check up kleine kost wat je veel vertrouwen kan geven. Weet je ook meteen of het probleem nu goed is aangepakt.
We hebben toen uiteindelijk bij een zaak in Emmen (Barco?) onze lampen gevonden die we zochten; heeft een gigantisch assortiment. Misschien die van jullie ook?Zo zoeken wij nog leuke staande lampen voor in de woonkamer. Hadden online 2 leuke gezien, dus meteen besteld....maar na 2 weken wachten kwam bericht niet meer leverbaar. Toen via ander kanaal zelfde lamp gezien, ook besteld.....weer niet leverbaar. Sindsdien zoeken we nog voort....maar nog niks leuks gezien. Hoop dat we er binnenkort een x tegenaan lopen.
Yes, die zal niet te veel geld kosten!
De Swift wel helaas... pfoeh: compleet vastgelopen remmen aan de achterzijde (ik had al zoiets verwacht gezien de geluiden) dus deze moesten vervangen worden.
Banden achterzijde waren op/uitgedroogd/gebarsten en de airco moest bijgevuld worden.
Daarnaast grote beurt + APK.
Zo zoeken wij nog leuke staande lampen voor in de woonkamer. Hadden online 2 leuke gezien, dus meteen besteld....maar na 2 weken wachten kwam bericht niet meer leverbaar. Toen via ander kanaal zelfde lamp gezien, ook besteld.....weer niet leverbaar. Sindsdien zoeken we nog voort....maar nog niks leuks gezien. Hoop dat we er binnenkort een x tegenaan lopen.
Yes, die zal niet te veel geld kosten!
De Swift wel helaas... pfoeh: compleet vastgelopen remmen aan de achterzijde (ik had al zoiets verwacht gezien de geluiden) dus deze moesten vervangen worden.
Banden achterzijde waren op/uitgedroogd/gebarsten en de airco moest bijgevuld worden.
Daarnaast grote beurt + APK.
Moet zeggen dat ik ook akelig weinig hoor over Toyota's... achteraf gezien gewoon een Yaris Hybrid moeten kopenAlleen Toyota en Kia heeft hij vertrouwen in.....
Ook de natte riemen zijn een drama..bij veel stellantis producten kan je op papier niet zien of er een riem of ketting in zit en moet je de boel wel open halen..