Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Knap dat je dat soort werkzaamheden toch met regelmaat zelf doet Rob, ik vertrouw me er nooit zo in.Ik zit eraan te denken om de remmen van de astra zelf te gaan vervangen. Die zijn bijna aan de beurt..Bij de dealer betaal je een godsvermogen en is bij de astra heel goed zelf te doen mede door de servicemodus van de elektronische handrem.
Moderator
Dat was de olie toch?@ Joost: Shit zeg, weer die dop?
Half uurtje geleden een appje van de verkoper; auto is klaar!
Maar hij vroeg of het goed was dat hij er morgen nog even een flink stuk mee ging rijden om te kijken of alles nu goed en het lampje uit bleef.
Dus dat is positief en dan kunnen we 'm zaterdag weer ophalen.
Maar hij vroeg of het goed was dat hij er morgen nog even een flink stuk mee ging rijden om te kijken of alles nu goed en het lampje uit bleef.
Dus dat is positief en dan kunnen we 'm zaterdag weer ophalen.
Heb de auto nu een week terug, en nu is het vaatje weer leegenige hoop is een enorme luchtbel
Nee, vraag ik zaterdag bij het ophalen even!goed nieuws! grote mini updatehadden ze nog verteld wat ze gedaan hebben?
Ik had 'm morgen ook mogen ophalen maar ik heb liever dat hij er eerst mee gaat rijden...Laten we hopen dat dit positief is. Ik ben misschien wat wantrouwig geworden maar je kunt het ook zien als tijd kopen of wat nu als het lampje morgen tijdens zijn rit weer gaat branden? Ik zou pas echt gerust zijn als ze gewoon zouden zeggen hij staat klaar en je kunt hem ophalen.
Moderator
Magneetventiel, versleten tandwielen vanos of opgerekte ketting: dat zijn wat onhebbelijkheden die ik de laatste tijd voorbij heb zien komenMooi nieuws Gerwin, Ik ben ook wel benieuwd wat er "nog" mis was, gezien de onze richting de 100K kruipt kan ik er misschien rekening mee houden.
@ Joost: shit man.... dus nu weer bij de garage?
Dankje, maar kost mij geen moeite.^^ knap dat je nog zo met zo'n kerel kan ouwehoeren na al die moeizame contacten.
Eens, af en toe denk je dat ze het er om doen...maar zal wel komen door de grote vraag naar elektrischgerelateerde producten.Waarom moeten zaken zo moeizaam gaan, soms, denk ik al snel. Men zal ook wel de kerstperiode incalculeren, dus die twee weken verlies je ook al snel.
Beetje late reactie, maar de Ceed was niet mijn vriend. In de basis een prima auto, maar ik miste vooral een gevoelsmatige vriendschap met de auto die ik direct wel had met de Astra.@Fer: mijn hemel, 9 weken vanwege één onderdeel. En al dat gedoe door een idioot die tegen je aan rijdt. Hoe beviel de Ceed?
Mijn leasecontract heeft een looptijd van 54 maanden. Heb ‘m 18 maanden geleden gekregen dus nog 3 jaar.@ Fer: Fijn dat de Astra weer terug is, heeft inderdaad lang geduurd. Hopen dat je hem nu niet meer zo lang hoeft te missen. (Ps. Hoelang denk je er nog in te blijven rijden?)
Hoe is het nu met de BMW Joost?
Vanmorgen de Mini opgehaald en nog even gezellig met de verkoper gekletst.
Alles aan de Vanos is nu vervangen; inlaat, uitlaat en de solenoids.
Dus in principe zou het probleem opgelost moeten zijn... maarja; garanties durfde hij ook niet meer te geven.
Na wisselen gelijk de zomervelgen maar eens goed schoongemaakt. Dat klusje is een stuk minder vervelend als je de velgen goed neer kunt leggen en kunt draaien.
k rij nog op de zomerwielen, merk ook zeker dat de voorbanden (pirelli?) merkbaar stugger worden als ze koud zijn en wat begingen de wringen met koude bochten.
Toen kwam ik het gratis gekregen caravankrukje tegen. Op elke uiteinde een velg schuin neer gelegd, kon ik ze mooi per twee schoonmaken. Eerst afgespoten, toen velgenreiniger op, velgenborstel erover, oude washandschoen erover, velgen draaien en binnenkant op dezelfde manier. Afspuiten, laten drogen en laatste druppels met een droogdoek.
Moderator
Haha, ja dat zijn mooie dingen: betere timing. Mooi dat je ze goed hebt kunnen verkopen.daarvoor waren het allemaal van die gelukszoekers die ze voor 100 euro direct wilden ophalen..zaterdag wilde de een na de ander ze wel ophalen voor de vraagprijs.
Toen de koper ze gisteren kwam ophalen begon het net te sneeuwen...
Verder druk met de Kids met sinterklaas. Met een leeftijd van 2 & 3,5 begint dat nu volop te leveren.
Vorige week de aankomst in NL en in ons dorp, dit weekend kwam hij bij de brandweer.....volgend weekend vieren we het met de familie van B haar kant, week erop met onze familie. Oftewel, weer veel gezellige momenten deze tijd van het jaar.
Afgelopen week een set bewakingscamera's van Eufy aangeschaft. Mooi betaalbaar systeem zonder dure abbo kosten. En goed beeld met de camera's, en dat alles zonder bedrading.
De lease is ook rond, het wordt een Renault Scenic, grijs met zwart dak in 220PK Techno long range uitvoering.
Ben benieuwd, zal vast prima bevallen![]()
Voor de kids een leuk feest maar ook een erg overprikkelende tijd. Het is gewoon te veel.
Ah, daar ben ik ook naar aan het kijken. Heb nu een systeem wat ik ca. 6 jaar geleden voor wènig via Amazon heb gekocht, maar dat is niet fantastisch.Afgelopen week een set bewakingscamera's van Eufy aangeschaft. Mooi betaalbaar systeem zonder dure abbo kosten. En goed beeld met de camera's, en dat alles zonder bedrading.
Ik vond het in eerste instantie jammer dat ze 'm zo op een Peugeot hebben laten lijken, maar het is wel een mooi model geworden.De lease is ook rond, het wordt een Renault Scenic, grijs met zwart dak in 220PK Techno long range uitvoering.
Nou, dat kan ik me voorstellen. Als ik zie wat er ook allemaal georganiseerd wordt: intocht, sinthuis, sint speurtocht, sint voorstelling, sint koopmiddag...Voor de kids een leuk feest maar ook een erg overprikkelende tijd.
Afgelopen week een set bewakingscamera's van Eufy aangeschaft. Mooi betaalbaar systeem zonder dure abbo kosten. En goed beeld met de camera's, en dat alles zonder bedrading.
Moderator
We overwegen zelfs wel eens behang zodat we de oudste er achter kunnen plakken.
Al is het wel het type dat de deur open doet, al kwispelend koffie zet voor de inbreker en dan ook nog eens graag aangehaald wordt..Maar het schrikt iig af en we hebben ook zo'n bordje voor het raam.
Die Mokka GSE zit er leuk uit; leuker dan de astra GSE. Maar wie gaat dit soort bedragen betalen voor een compact autootje die eigenlijk te klein is om als eerste auto te fungeren....waanzin...
De Astras GSE zijn ook nog eens enorme afschijvingsknallers....
Eigenlijk is dit zoals de Mokka hoort te zijn, het sportieve rijkarakter past precies bij zijn sportieve en jeugdige uitstraling.
Wat ik wel steeds minder zie rijden zijn Astra H modellen, ik kom er zo af en toe eens 1 tegen onderweg naar mijn werk, maar ze vallen op omdat ik ze zo weinig zie.
Ik heb het idee dat de auto's 2004-2012 zo ene beetje verdwijnen en dat het of ouder, of nieuwer is.