Het leuke en/of zeldzame projectauto te koop/gezocht topic

Wat denken jullie? Nog te fixen? Wat zonde zeg.

e73bb3960281e9db8e8bce9dc04db860~v89840729.jpg
Wel een reden om bij zo'n oldtimer een derde remlicht te monteren. De originele remlichten zijn maar gloeiende spijkertjes. Kan zomaar een van de redenen zijn dat er iemand achterop is geklapt.
Wel ontzettend zuur voor de (nu dus voormalige) eigenaar. Hier in betere tijden:

Uit de advertentie van de 55: "alle airbags heel". Bijzonder!

De herinneringen aan de auto's van mijn pa beginnen met een 55 combi. Ook in deze kleur: de 71-22-RJ. Ook een 71-er.

Wel apart dat er dan toch een achterbank in zit. Hoe kom je daar als de achterportieren zijn dichtgelast en de standaard voorstoelen van de R18 niet naar voren kunnen worden geklapt?

Echt heel leuk! Ondanks dat ik de prijs dan wel fors vind voor de staat zou ik het er wel voor over hebben als dat betekent dat deze gered zou kunnen worden. Maar ja, geen loods, weinig tijd… :p

En zie dan ook nog maar iets te vinden van exact een 82-er.

Ik zie wel een motorkap van een later bouwjaar…

Diverse 305 koplampen…

En zie dan ook nog maar iets te vinden van exact een 82-er.

Ik zie wel een motorkap van een later bouwjaar…

Diverse 305 koplampen…
Dat is niet zo moeilijk:
https://www.marktplaats.nl/v/auto-o...61-peugeot-305-1-3-gl-1978-beige-met-wat-werk

;)
Maar dat is misschien ook weer zonde, als die beige nog goed genoeg is.

De verkoper van die beige suggereert zelf al in zijn advertentie dat het wellicht een goede donorauto is. Misschien is-ie onderhuids wat krokanter dan de buitenkant doet vermoeden.
Van de benodigde onderdelen voor reparatie van de schade van de groene, is volgens mij niets bruikbaar van een post-facelift 305.

Terug
Bovenaan