Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, op de noord ring van Utrecht zag ik 'm rijden. Vind het met de fiets wel een bijzondere verschijning.Leuk, die zag ik laatst in Utrecht. Dit lijkt overigens ook Utrecht, bij Overvecht als ik het goed heb.
Die gele NSX stond afgelopen weekend ook bij Cars and Coffee. Heel dik ding.YP-12-NB by CitroenAZU, on Flickr
70-48-EE by CitroenAZU, on Flickr
02-FL-04 by CitroenAZU, on Flickr
TP-PN-57 by CitroenAZU, on Flickr
71-NB-63 by CitroenAZU, on Flickr
71-GG-07 by CitroenAZU, on Flickr
07-TT-NB by CitroenAZU, on Flickr
R-049-RT by CitroenAZU, on Flickr
16-70-VM by CitroenAZU, on Flickr
YG-46-TD by CitroenAZU, on Flickr
HJ-68-TL by CitroenAZU, on Flickr
PS-86-DN by CitroenAZU, on Flickr
01-TE-84 by CitroenAZU, on Flickr
NX-53-BN by CitroenAZU, on Flickr
HKN-82-V by CitroenAZU, on Flickr
XX-XT-11 by CitroenAZU, on Flickr
00-YE-95 by CitroenAZU, on Flickr
DE-69-15 by CitroenAZU, on Flickr
ZV-88-DP by CitroenAZU, on Flickr
49-HV-20 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_3915 by CitroenAZU, on Flickr
RV-PH-92 by CitroenAZU, on Flickr
84-XU-56 by CitroenAZU, on Flickr
Alle 4 mooi!
Suzuki X-90 '97. Veel vinden hem lelijk maar ik vind hem juist erg geslaagd
![]()
Ik vond dit vanaf dag 1 een instant klassieker. Die lijnen van de C stijl, het achterruit, die hele kont. Ja, direct iconisch.
2001 Mercedes-Benz CL500
Ook al in het kleur bekennen topic te bewonderen geweest: dit model CL vind ik heel mooi ouder worden.
Die ziet er uit om door een ringetje te halen.Volkswagen Type 3 '70
![]()
Wordt blijkbaar als "cool" gezien onder de oldtimerrijdende jeugd. Maar ik denk dat je met de originele hoogte toch meer handen op elkaar krijgt.Maar waarom in hemelsnaam zo extreem verlangen?
Vind ik ook jammer van zo'n verder gave VW Type 3.Die ziet er uit om door een ringetje te halen.
Maar waarom in hemelsnaam zo extreem verlagen?
Ziet dit veel bij VW, kratjes, fietsen, kinderwagens op het dak, verroeste look, verlaagd, kennelijk zijn eigenaren niet tevreden met het uiterlijk, denk ik dan, iemand een ander idee?Wordt blijkbaar als "cool" gezien onder de oldtimerrijdende jeugd. Maar ik denk dat je met de originele hoogte toch meer handen op elkaar krijgt.
Nee, 1980. Sidecode 3 FV is 1975. Waarschijnlijk zijn in 1980 de papieren zoek geweest waarbij toen een nieuw kenteken moest worden aangevraagd, de duplicaatcode is pas jaren later ingevoerd. Voor die tijd zal de auto een kenteken uit 1967 hebben gehad, als tenminste hetzelfde al niet een keer eerder was gebeurd. De kleur lijkt me inderdaad niet origineel, hij was dan waarschijnlijk metallic grijs.sidecode 4 FV is 1975
Volgens mij ben ik die een jaar of 16 geleden tegen gekomen:En tijdens het bakkie koffie na de kerk kwam er ook wat aan het terras voorbij, zoals deze mooie Supra:
![]()
Buick?
En de positie van de motor ook niet.Ohja, de portieren kloppen niet met de Renault. Thanks! Ik pas het aan.
U vraagt wij draaien:@Pjotr: het is een 80 met de bumpers en achterlichtbalk van de 90. Ik kan niet zien of de koplampen ook zijn gewisseld. Hij heeft niet de sierstrip in het achterruitrubber die de 90 heeft.