Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind deze van de DLS wel een beetje te veel van het goede en te prominent, maar dat komt ook omdat deze heel functioneel ontworpen zijn.Ik ben dan een van de weinige porsche mensen die een ducktail dus echt lelijk vinden.
ik denk dat ik inderdaad een beste tijd bezig ben. En hem dan nog tig keer verander...... Kan maar beter voor een reeds samengesteld exemplaar gaan. Maar welke?Herkenbaar.. En als ik denk een keuze gemaakt te hebben is die de volgende dag toch weer anders. Niet te doen..
Het lijkt mij ook ongelofelijk moeilijk om zoiets zelf helemaal vanaf nul samen te stellen en elk detail te moeten kiezen uit honderden, dan niet duizenden mogelijke opties. (ook al krijg je daar uiteraard alle mogelijke hulp bij)
Heerlijk die ruitjes. Ik zeg zet maar neer.Ongelofelijk mooi deze Black Watch commissie! Groot fan van het tartan.
@michel1975 om het makkelijker te maken..
Hoe dieper je erin duikt, hoe duidelijker het wordt dat het hier niet om opsmuk of uiterlijk vertoon gaat, maar om een bijna obsessieve toewijding aan perfectie. Alles is tot in het extreme doordacht – van de mechaniek tot het stiksel op de stoelen.Dank voor dit topic en je researchSmullen, prachtig.
Ik dacht voorheen dat een Singer of een Magnus Walker en noem het maar, voor poseurs was met teveel geld die oude 911s compleet verpesten met Tupperware troep, maar als je de teksten leest en de prachtige foto’s goed bekijkt, begrijp je wel waar het geld in kruipt. Vooral die enorm hoge toerentallen van de motoren zijn bizar en de lakkleuren en de interieurs en noem het allemaal maar.
Blijft natuurlijk absurd veel geld voor gewone stervelingen…