JL86
Asfaltkampioen
Paar drukke weken achter de rug en daarnaast druk met andere dingen (zoals bijv de auto). Nu lekker vakantie dus kom ik jou weer vervelen @Carkiller 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb bewust voor kunststof gekozen aangezien de voorkant op het zuiden staat en dus de hele dag in de volle zon.Ik heb kunststof kozijnen, maar de voordeur is van hout in een houten kozijn. Dat was me iets te gortig wat prijs betreft. Nou zit de voirdeur wel onder een afdakje. Achter heb ik dan weer een dubbele openslaande tuindeur en zo toch een smak geld uitgegeven.
Dat gaat al zo sinds 2004 toen we onze 1e camper kochten. Meestal wel een doel voor ogen. Maar zo veranderlijk als het weer, nee veranderlijk door het weer. Vorig jaar ook in Denemarken begonnen en vanwege regen geëindigd in Tjechië.@Janneman nog helemaal niks gepland? En over 4 dagen vertrekken?
Is het nog een beetje te doen om op de bonnefooi te reizen? Dat blijft me toch wel trekken, iets meer avontuur en niet weten waar je terechtkomt. Wij zijn juist al jaren meer gaan reserveren, maar dat komt misschien ook vooral vanwege de voorzieningen die ik nodig heb.Dat gaat al zo sinds 2004 toen we onze 1e camper kochten. Meestal wel een doel voor ogen. Maar zo veranderlijk als het weer, nee veranderlijk door het weer. Vorig jaar ook in Denemarken begonnen en vanwege regen geëindigd in Tjechië.
Het lijkt dat last minute beslissen onze manier van een leuke vakantie is. Ach zo kom je nog eens ergens.
Wij gaan in juni 3 weken. En in september. Hoewel al druk is dat natuurlijk geen hoogseizoen. Ook hebben we geen behoefte aan een 5 sterren camoing met golfslagbad.Is het nog een beetje te doen om op de bonnefooi te reizen? Dat blijft me toch wel trekken, iets meer avontuur en niet weten waar je terechtkomt. Wij zijn juist al jaren meer gaan reserveren, maar dat komt misschien ook vooral vanwege de voorzieningen die ik nodig heb.
Wij gaan in juni 3 weken. En in september. Hoewel al druk is dat natuurlijk geen hoogseizoen. Ook hebben we geen behoefte aan een 5 sterren camoing met golfslagbad.
En ja dan is op de bonnefooi gaan best te doen. Al rijden wij inmiddels nier meer zomaar naar een camping of camperplaats toe maar informeren eerst of er plaats is.
Jij woont bijna in een vakantiehuisje, omgeving van een ansichtkaart.Met een kleine is het wel handiger om vooruit te plannen, ik heb liever goede voorzieningen en een beetje ruimte voor onszelf. Dus boek de zomervakantie meestal al in Januari. Kleine trips tussendoor op korte termijn.
Ja, beter. Maar ik las dus toevallig, "bezig met privé conversatie." bij je profiel.Haha, ik ben niet zo trigger happy hoor. Jij wees mij er destijds toch op om beter niet m’n plaats daar te schrijven, vandaar Timboektoe!
Ik vind hem geweldig. Kijk nu stukje van Fall, dat is pas saai.Keek een film op Netflix, Dune 2.
Man wat saai...
De enige vrouw die we hier hadden zie ik ook niet meer in dit topic.Betrapt! Al die mooie vrouwen hier joh, ik kan het gewoon niet laten![]()
Ik zal niks zeggen.Ben ik mee bezig, maar ieder seizoen heeft goede en mindere afleveringen
Die enige “vrouw” is met wat handlangers/aliasen verbannen van AW als ik het goed begrijp.De enige vrouw die we hier hadden zie ik ook niet meer in dit topic.
Dan heb ik iets gemist.Die enige “vrouw” is met wat handlangers/aliasen verbannen van AW als ik het goed begrijp.
Ik had je net gerapporteerd bij de moderatie.Ik heb m’n eerdere bericht wat aangepast zodat het minder persoonlijk en wat algemener klinkt.![]()
Forum vakantie?Is die nog niet op vakantie dan?