Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Heftig. Was het onverwacht en plotseling of een geplande ingreep?Pff, even lekker niks doen vanuit een ziekenhuisbed. Blaasoperatie, komt wel weer goed. Waarschijnlijk donderdag weer naar huis en dan verder met wat ik vandaag kan, voorlopig niks.
Volgens mijn vrouw begin ik 'een oud menneke' te worden maar dat gaat nog lang niet gebeuren.
Ook beterschap.Schudden we elkaar de hand. Hier weer plat gezien het weer in de rug is geschoten. En beide schouders ontstoken slijmbeurs... heerlijk begin van de vakantie, dit oude menneke moet maar eens beter bezig met zijn lichaam...
Dan doe ik ook maar mee… zelf lig ik ook intussen alweer 3,5 week voornamelijk plat. Voor degenen die het niet weten, ik ben rolstoelgebonden aangezien ik geen loop/stafunctie heb door verlamming vanaf mijn middel.
Anderhalf jaar geleden had ik vergelijkbare klachten en toen is na onderzoek gebleken dat ik een vernauwing in mijn rug heb die later is ontstaan. Toen heb ik uiteindelijk alles bij elkaar 11 maanden gelegen. Na dat onderzoek ging het gelukkig weer de goede kant op maar was ik afgelopen tijd nog steeds bezig om weer de oude te worden en mijn dagelijkse ritme weer op te pakken, dat punt had ik nog niet helemaal bereikt tov daarvoor.
Maar goed, drie weken geleden ging het dus weer mis en kon ik ‘s nachts opeens mijn benen niet meer bewegen.
Hopelijk kan ik op korte termijn onder de MRI-scan en dan volgt verder onderzoek…