Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Paar drukke weken achter de rug en daarnaast druk met andere dingen (zoals bijv de auto). Nu lekker vakantie dus kom ik jou weer vervelen @Carkiller ;)

Haha. Poe. Hier ook echt alles in een sneltreinvaart vlak voor mijn vakantie. ‘T is amper bij te benen. Over 2.5wk mag ik ook lekker richting Italië vertrekken. En trouwen natuurlijk

Onze vakantie begint 1 juni (zondag) voor 3 weken. Zaterdag maar eens beslissen waar naar toe. Plan A is Denemarken maar dan moet het wel een beetje redelijk weer zijn. Plan B is 'ergens anders' maar daar zijn we nog niet uit.

Ik heb vanaf 3 juni vakantie, ook ruim 3 weken. Ben er ook wle een beetje klaar mee, bijna geen extra vrij gehad sinds januari.

Ik heb kunststof kozijnen, maar de voordeur is van hout in een houten kozijn. Dat was me iets te gortig wat prijs betreft. Nou zit de voirdeur wel onder een afdakje. Achter heb ik dan weer een dubbele openslaande tuindeur en zo toch een smak geld uitgegeven.
Heb bewust voor kunststof gekozen aangezien de voorkant op het zuiden staat en dus de hele dag in de volle zon.

klopt inderdaad, gelukkig maar een klein dorpje maar het is niet leuk om alles te verliezen. Mensen zijn al wel 11-12 dagen geleden geëvacueerd.

@Janneman nog helemaal niks gepland? En over 4 dagen vertrekken?
Dat gaat al zo sinds 2004 toen we onze 1e camper kochten. Meestal wel een doel voor ogen. Maar zo veranderlijk als het weer, nee veranderlijk door het weer. Vorig jaar ook in Denemarken begonnen en vanwege regen geëindigd in Tjechië.

Het lijkt dat last minute beslissen onze manier van een leuke vakantie is. Ach zo kom je nog eens ergens.

Dat gaat al zo sinds 2004 toen we onze 1e camper kochten. Meestal wel een doel voor ogen. Maar zo veranderlijk als het weer, nee veranderlijk door het weer. Vorig jaar ook in Denemarken begonnen en vanwege regen geëindigd in Tjechië.

Het lijkt dat last minute beslissen onze manier van een leuke vakantie is. Ach zo kom je nog eens ergens.
Is het nog een beetje te doen om op de bonnefooi te reizen? Dat blijft me toch wel trekken, iets meer avontuur en niet weten waar je terechtkomt. Wij zijn juist al jaren meer gaan reserveren, maar dat komt misschien ook vooral vanwege de voorzieningen die ik nodig heb.

Is het nog een beetje te doen om op de bonnefooi te reizen? Dat blijft me toch wel trekken, iets meer avontuur en niet weten waar je terechtkomt. Wij zijn juist al jaren meer gaan reserveren, maar dat komt misschien ook vooral vanwege de voorzieningen die ik nodig heb.
Wij gaan in juni 3 weken. En in september. Hoewel al druk is dat natuurlijk geen hoogseizoen. Ook hebben we geen behoefte aan een 5 sterren camoing met golfslagbad.

En ja dan is op de bonnefooi gaan best te doen. Al rijden wij inmiddels nier meer zomaar naar een camping of camperplaats toe maar informeren eerst of er plaats is.

Wij gaan in juni 3 weken. En in september. Hoewel al druk is dat natuurlijk geen hoogseizoen. Ook hebben we geen behoefte aan een 5 sterren camoing met golfslagbad.

En ja dan is op de bonnefooi gaan best te doen. Al rijden wij inmiddels nier meer zomaar naar een camping of camperplaats toe maar informeren eerst of er plaats is.

Precies. Net voor of na de zomerperiode is het goed te doen.

Met een kleine is het wel handiger om vooruit te plannen, ik heb liever goede voorzieningen en een beetje ruimte voor onszelf. Dus boek de zomervakantie meestal al in Januari. Kleine trips tussendoor op korte termijn.
Jij woont bijna in een vakantiehuisje, omgeving van een ansichtkaart. :)

De vergezichten van Timboektoe.

Haha, ik ben niet zo trigger happy hoor ;). Jij wees mij er destijds toch op om beter niet m’n plaats daar te schrijven, vandaar Timboektoe!

Haha, ik ben niet zo trigger happy hoor ;). Jij wees mij er destijds toch op om beter niet m’n plaats daar te schrijven, vandaar Timboektoe!
Ja, beter. Maar ik las dus toevallig, "bezig met privé conversatie." bij je profiel.
Weet je vrouw daar van?:whistle:

• Haha
Waarderingen: JL86
Lijkt me helemaal prima. Ik ga zo nog maar even tanken bij de Fieten pomp.
Stel je een dakje voor en 2 pompen, that's it. Uiteraard ook in the middle of nowhere.
Maar goedkoop, voor zover benzine in Nederland dat ooit is...

Ik heb nog nooit een ban gehad, kijken of het zo lukt.

b87e19eb-37ff-4cb0-b97a-5c701c97a3d9.jpg

Toch wel schattig, dat Vlaams. Wordt de regen in België uitgegeven? Mag men dan ook ‘neen’ zeggen? Bij ons pleurt het gewoon uit de lucht, of je daar nou gelukkig van wordt of niet. :p

Laatst bewerkt:
Geen zorgen, ik doe niet zo snel een melding als je geen JL86 heet.:)

Die er duidelijk niet mee zit gezien het uitblijven van een reactie.

Laatst bewerkt:
Met een kleine in huis is het pakken van alle spullen, boodschappen doen, spelen etc. ook een hele dag taak :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan