D oh
Wegverkenner
Ik heb wel nog wat spots te delen van de afgelopen weken:
Allereerst deze keurige camper:

Een Kever waarvan ik bijna beter kan vertellen welke accessoire er niet op zit.

Een plotselinge verschijning in mijn eigen buurt. Na mijn foto ook niet meer teruggezien...

In het centrum van Haarlem passeerde deze Kadett mij:

Al toerend in mijn eigen Volvo kreeg ik een duimpje! Zij een foto.

Een leuke Mini!

Onderstaande Integra heb ik al eens eerder geplaatst in dit topic maar nu kon ik de voor- en achterkant vastleggen!

In dit kleurtje vind ik een Seicento ondertussen wel fotowaardig!

Bij de lokale bouwmarkt zag ik deze Mercedes. In gebrekkig Duits kon ik even communiceren met de eigenaar die vertelde dat hij net die dag uit Luxemburg was komen rijden.

Twee leuke Japanse werkpaarden:

Deze Volvo is vorige week ook al door XBXG geplaatst maar ik heb iets met blauwe Volvo's!

In een Haarlemse parkeergarage zag ik deze DS die er een paar geleden nog iets minder netjes bijstond:

Maar de topper van de parkeergarage was toch deze leuke Simca!

Allereerst deze keurige camper:

Een Kever waarvan ik bijna beter kan vertellen welke accessoire er niet op zit.

Een plotselinge verschijning in mijn eigen buurt. Na mijn foto ook niet meer teruggezien...

In het centrum van Haarlem passeerde deze Kadett mij:

Al toerend in mijn eigen Volvo kreeg ik een duimpje! Zij een foto.

Een leuke Mini!

Onderstaande Integra heb ik al eens eerder geplaatst in dit topic maar nu kon ik de voor- en achterkant vastleggen!

In dit kleurtje vind ik een Seicento ondertussen wel fotowaardig!

Bij de lokale bouwmarkt zag ik deze Mercedes. In gebrekkig Duits kon ik even communiceren met de eigenaar die vertelde dat hij net die dag uit Luxemburg was komen rijden.

Twee leuke Japanse werkpaarden:

Deze Volvo is vorige week ook al door XBXG geplaatst maar ik heb iets met blauwe Volvo's!

In een Haarlemse parkeergarage zag ik deze DS die er een paar geleden nog iets minder netjes bijstond:

Maar de topper van de parkeergarage was toch deze leuke Simca!