Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Bij kleine sedans zijn de wielkasten vaak uit verhouding met de rest van de auto, wat een hoog lulligheids-niveau geeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een dergelijke Sunny ook gehad in 1990. Na een paar lm velgen en een spoiler achterop, had ik toen ook hetzelfde idee.![]()
Op één of andere manier doet de Sunny mij vanuit deze hoek aan een kleine versie van de Maserati Biturbo denken.![]()
Moderator
Zo, die zie je niet vaak meer! Hij staat op leuke wieltjes en die wybertjes als clignoteur zijn ook leuk!Een originele Renault Express 1.1 Bestel phase 1 op origineel grijs kenteken. 1986.
Over 20 jaar denken we waarschijnlijk nostalgisch terug aan de tijd dat Chinese merken voet aan wal probeerden te zetten in Europa met een ogenschijnlijke willekeur aan merken en modellen.Op de A2 zag ik vanmiddag een HiPhi Z. Wat een bizar apparaat. Helaas geen foto.
Ik vraag me dan wel af wie er voor kiest om in een oldtimer les te willen nemen.Een 26 jaar oude import-Punto als leswagen, die zal wel afbetaald zijn.![]()
Nee, die mag geen L plaat voeren.Of het is een 17-jarige met begeleider alszijnde 2todrive
Bedankt. Ga het opnieuw proberenLijkt niet helemaal goed te gaan met de foto hierboven.
Corolla sedans zie je hier nauwelijks, dit is dan ook een import
![]()
Keurige 145
![]()
Promotiebus
![]()
Hier werd ik bijzonder vrolijk van
![]()
![]()
Bedankt.Ja hoor, op straat kun je ze ook gewoon lezen en als gewone burger kun je er verder niets privacygevoeligs uithalen.
Die kwam ik vorig jaar tegen bij een Toyota Club meeting: