Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Die lijken me te recent, want de driedeurs was er volgens mij tot de facelift in 1987?In de RDW Open Data zie ik 49 Kadett E's die zowel als een "2-deurs" (achterdeur telt kennelijk niet mee) als een "stationwagen" geregistreerd zijn (waarvan 20 met een geldige APK). 4 daarvan zijn grijs (alle vier zonder geldige APK):
- TH-08-JB
- TV-76-NP
- YF-82-SJ (die opvalt omdat er een 3-liter motor in ligt)
- YT-72-JG
Maar er zullen er vast meer zijn omdat de registratie niet altijd correct is, vooral niet bij imports.
Nee hoor, is er altijd geweest tot einde productie Kadett E.Die lijken me te recent, want de driedeurs was er volgens mij tot de facelift in 1987?
Een leuke camper tegenover het NZH-museum in Haarlem:
Wat de mensen met deze BMW aan het doen waren bij de bushalte, dat weet ik niet. Maar het gaf wel de kans even een foto te maken!
1 maart en de oldtimers verschenen plots weer op de weg!
Een bijzondere (maar ook leuke) import:
Ik had medelijden met de (vermoeid ogende) Mercedes die deze lading omhoog de Velsertunnel uit moest trekken. Als ik moest schatten reed deze zo'n 50 kilometer per uur waar je 100 mag.
Overigens kon ik zelf niet zo heel snel komen op wat er nou achterop de trailer staat.
In het zonnetje, deze leuke GTI:
Op het circuit van Zandvoort stond deze uit de kluiten gewassen Regata-look-a-like:
Als laatste, deze gave Toyota Century in Haarlem op slechts 200 meter van waar ik woon!
![]()
Ja, klopt.Een Veyron voor die DS?
Dat had ik nou ook! Het zit in vele factoren; de achterlichten, het verloop van achterste zijruit, de velgen én de kleur bruin.![]()
Op één of andere manier doet de Sunny mij vanuit deze hoek aan een kleine versie van de Maserati Biturbo denken.![]()
Ik dacht even huh, maar ik snap 'm!Blijkbaar had ik gisteren last van parkinson..
Volgens mij heb ik die Espace laatst in Den Dolder gezien. Zit jij in die hoek Mcw?
In de parkeergarage Castellum in Woerden is ook het nodige zichtbaar van de geschiedenis die vrijkwam bij de graafwerkzaamheden. Wel leuk zulke dingen aan te treffen (naast de nodige mooie auto's natuurlijk).We kwamen eigenlijk voor een stukje Deventer-geschiedenis in de kelder van een parkeergarage..
![]()
.. maar er stond ook een hoop leuks geparkeerd:
Nissan 100NX '94
![]()
![]()
Volvo 1800 ES '73
![]()
![]()
Volvo 122 S '65
![]()
![]()
Alfa Romeo Spider '74
![]()
![]()
Alfa Romeo Spider '74
![]()
![]()
Porsche 911 Targa '73
![]()
![]()
Porsche 911 Targa '95
![]()
![]()
Bentley Continental Flying Spur
![]()
![]()
Met de(ze) eigenaar van de Volvo heb ik donderdagavond vorige week even een paar woorden gewisseld toen ik bij de Blaaksedijk boodschappen ging doen. Was toen zelf daar met de Solara. Hij heeft ook nog een paar Dafjes zei hij. Aardige man! Leuke auto ook!Volvo 245
![]()