Corsa 20SEH
Kilometervreter
Dat staat heel mooi met die 20 inch! Kostte wat inspanning maar fijn dat je ze achterhaald hebt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat staat heel mooi met die 20 inch! Kostte wat inspanning maar fijn dat je ze achterhaald hebt!
Waar in Emmen stond de auto te koop? Had eigenlijk even een koffie moment moeten zijn natuurlijk, al was ik zelf ook de hele zaterdag op pad.
Ben er ook heel erg blij mee! Vind het absoluut de mooiste wielen die je onder een 5-serie kunt krijgen
HIER, wel prima bedrijf overigens. NIet alleen een dozenschuiver maar hadden er ook een hele nette garage bij met technisch prima uitrusting wat ik zo zag. Wel met name gespecialiseerd in VAG. Onderhoud staat wel netjes in de I-drive.
Werd bij aankomst ook gelijk proefrit aangeboden. Heb eerder wel eens gehad dat proefrit absoluut niet mogelijk was tenzij alles financieel rond was en moeilijk doen. Hier niet, sterker nog; zelfs geen kopie van rijbewijs. Hoefde van mij niet, maar mocht de auto gerust een uur mee nemen. Drentse nuchterheid, dat past mij als Twentenaar welgaf mij een prima gevoel, dat icm een jaar garantie wat ik in overleg ook hier in het dorp voor terecht mag als er wat is. Top.
Maar was daar zaterdag rond 10 uur 's ochtends. En had enige haast om rond 12 uur bij de BMW dealer nabij Utrecht te zijn om vervolgens daar even te lunchen (was samen met mijn vader op pad) en op tijd te zijn omdat ik met de jongste naar zwemles moest. Koffie moment komt hopelijk wel een keer weer, want dat is al lang geleden
Van het weekend als het licht is maar eens wat fraaie details van de BMW laten zien
Nee, niet doen! Zulke exemplaren moeten gedeeld worden.Altijd zo he, 6 maand lang komt er geen benzine station in mediteranian blue voorbij met chrome en geen zwart interieur. Koop je een auto, en staat er eentje te koop. Vind de mijne wel iets mooier qua uitvoering, maar deze kleur had wel mijn voorkeur.
gauw die zoekopdrachten op de auto websites maar uitzetten![]()
Heb je dan thuis ook een zwart plafond?Zwart dashboard, bruine bekleding, lichtgrijze hemel = mismatch kleurenkermis in mijn hoofd
Zodra ik een auto heb gekocht kijk ik de eerste weken helemaal niet meer op autowebsites. Dat komt pas na een tijdje weer.gauw die zoekopdrachten op de auto websites maar uitzetten![]()
Dat hoor ik vaker, maar zou het echt zo slecht zijn? Ze bestaan volgens mij al meer dan 25 jaar.Wel al 155.000 kilometer gelopen die blauwe, bij - volgens mij - niet de beste aanbieder. Dus denk dat je nu beter af bent hoor![]()
Moderator
Ik denk niet dat ze slecht zijn, maar zo'n relatief dure auto zou ik liever bij een specialist/liefhebber kopen dan bij een dozenschuiver.Dat hoor ik vaker, maar zou het echt zo slecht zijn? Ze bestaan volgens mij al meer dan 25 jaar.
ik had afgelopen 6/7 maand een zoekopdracht uit staan bij marktplaats, autoscout, autotrader en zo nog wat of zo niet te missen. Blijkbaar had ik nog 1 van die websites de zoekopdracht nog niet uit gezet. Ga ik nu dus wel doenZodra ik een auto heb gekocht kijk ik de eerste weken helemaal niet meer op autowebsites. Dat komt pas na een tijdje weer.
Heb je dan thuis ook een zwart plafond?
Oh dat geloof ik zeker! Maar een (gebroken) wit of cremekleurig plafond past volgens mij altijd ergens bij, en in de auto is dat wat mij betreft hetzelfde. Op de een of andere manier valt het gewoon weg.was toevallig een poos geleden bij iemand thuis die een mooi huis had met grote ramen maar wel met een zwart plafon. Stond als geheel toch wel heel fraai. Maar ons huis is daar minder voor geschikt. Dus het kán wel.
Als ik dus iets moet noemen aan minpuntje in mijn auto is dat het dus…Ik snap het zelf nooit wanneer iemand een auto configureert met 'niet-zwarte' bekleding en dan niet de zware hemelbekleding selecteert. Zwart dashboard, bruine bekleding, lichtgrijze hemel = mismatch kleurenkermis in mijn hoofd![]()
Maar ja 155k op de klok, ik denk dat het dan wel een wat duurdere kostganger wordt qua onderhoud de komende jaren. Aanschaf is vaak nog niet het probleem, zo’n dikke 5-serie vervolgens fatsoenlijk onderhouden wordt toch vaak onderschat.
Vrees dat die 5 serie snel weer op MP komt te staan..Denk dat dit met name geld voor auto's van 10-15 jaar oud. Iemand in mijn omgeving heeft nu ook een F11 gekocht met 2 ton op de klok. Een 528i met X-drive. Die koop je voor relatief weinig. Die beste persoon heeft ook niet veel te besteden, de tijd zal het leren, maar dit zijn dan auto's waar vaak dan niet het nodige aan geïnvesteerd word inderdaad.
Scheelt wel, en de G31 is wat betrouwbaarder dan de F11 maar toch.. het blijven dure auto’s in aanschaf en om te blijven rijden met dure onderdelen. Zeker als je zo pietluttig bent als de doorsnee forum bezoeker hierMijn 5-serie is gewoon een 2 liter 4 cilinder, geen X-drive, geen M-sport remmen, geen adaptive dempers, geen active stabilisatoren, geen vierwiel sturing. Eigenlijk heel old-school en verwacht eerlijk gezegd niet heel veel duurdere kosten dan een andere wat ruimere stationwagen. Alleen die 20" banden zijn natuurlijk niet heel goedkoop. Denk dat het in het geval van mijn 5-serie nog wel mee gaat vallen qua kosten, remmen rondom heeft hij net vers gehad, en zeker als je weg blijft van de dealer is het te overzien tov een andere station denk ik.
Scheelt wel, en de G31 is wat betrouwbaarder dan de F11 maar toch.. het blijven dure auto’s in aanschaf en om te blijven rijden met dure onderdelen. Zeker als je zo pietluttig bent als de doorsnee forum bezoeker hier![]()
Ja of dat echt zo is... Toen de F10 generatie uit kwam zeiden ze de eerste jaren dat ook, dat die heel betrouwbaar was en veel betrouwbaarder was dan de E60, maar naarmate ze op leeftijd kwamen zaten daar ook wel de nodige kwaaltjes aan. En zeker nu de eerste exemplaren 13/14 jaar oud zijn. Denk dat dat met de G30 generatie net zo gaat zijn. Nu staat alles nog als heel betrouwbaar te boek, maar ook hier verwacht ik in de loop der jaren wel de nodige kwaaltjes en aandachtspunten.
Kost een HP8 onderhoudje voor een 5 serie 1500 euro??? Ik heb dat onlangs laten doen voor minder dan de helft, aan mijn f31 met xdrive. En gewoon bij de servicepartner van ZF, Autrans in Lunteren. Waar zie die 800 extra voor een 5 serie dan?
Check wel even wat er wel en niet onder valt. Daarnaast hebben ze verschillende soorten abonnementen.
Verder is het wel prettig om je auto gewoon af te geven en vervolgens zonder factuur weer op te halen
Oh dat geloof ik zeker! Maar een (gebroken) wit of cremekleurig plafond past volgens mij altijd ergens bij, en in de auto is dat wat mij betreft hetzelfde. Op de een of andere manier valt het gewoon weg.
Nee geloof ik ook niet hoor. In mijn geval: de vorige eigenaar heeft dit gedaan bij BMW dealer op 100,000 km, was €750. Wel in Tsjechië soit, maar de garage rekeningen daar schelen niet veel met NL kan ik je vertellenKost een HP8 onderhoudje voor een 5 serie 1500 euro???
Jep, maar dit kan je redelijk eenvoudig zelf doen en het onderdeel is ook niet zo heel duur (€250 per stuk).Een G31 heeft toch wel standaard luchtvering op de achteras? Die gaan natuurlijk nog weleens kapot, zeker op de F11.
Volgens mij betaal ik ook 900 euro voor 3 jaar. En mijn 320e is 2 jaar nieuwer en heeft nog geen 40k op de klok staan dus dat is schijnbaar niet zo relevant voor de hoogte van het bedrag.
Een G31 heeft toch wel standaard luchtvering op de achteras? Die gaan natuurlijk nog weleens kapot, zeker op de F11.
Heb nu laserkoplampen en die schijnen zelfs 3500 euro per stuk te kosten. Belachelijk duur allemaal tegenwoordig.
Onze zijn geloof ik Xenon, maar wel meesturen. Die gaan ook naar de USD 3000.Heb nu laserkoplampen en die schijnen zelfs 3500 euro per stuk te kosten. Belachelijk duur allemaal tegenwoordig.