Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
99,99% is zoals je kon verwachten: positiefEn hoe bevalt dat rijden?
Heb je al grote verschillen, zowel positief als negatief ontdekt?
En als allerlaatste: ik krijg de voetbeweging om kofferklep te openen niet voor elkaar.
Oftewel: neuzelen op extreem hoog niveau.
Ik heb dat ook met de auto wassen haha.. heel onhandig als je auto zeiknat is en de achterklep open gaat omdat je er met een voet onder komt.Zodra ik met de stekker van bijvoorbeeld het fietsenrek zit te rommelen gaat de klep open. Iets wat je absoluut niet wil als het fietsenrek al op de haak zit.
Die "warme straal", hoe komen ze erbij - jammer dat het niet bestond in mijn studententijdBij BMW gaan de handvatten ook op warmte aanraking dus met een warme straal gaat die continu op- en van het slot af.
Oh ja dat is een goede eigenlijk. Denk BMW ook wel. Stel per ongeluk op slot dan altijd nog via de app openen.Sleutel in de auto laten liggen is voor de oplossing om al die functies 'kalt te stellen' tijdens klusjes, wasbeurten, etc
Bij de Polo VI kon keyless entry uit door de auto op slot door de combinatie op slot via de sleutel en binnen een paar tellen de hand tegen de deurgreep. Geeft in een wasbox dan wel weer het probleem dat de spiegels inklappen.Bij BMW gaan de handvatten ook op warmte aanraking dus met een warme straal gaat die continu op- en van het slot af.
Ik zit zelf juist te kijken naar bruine houttinten. Altijd leuk hoe smaken verschillen. Ik vind carbon op zich ook wel mooi overigens, het staat ook goed in combinatie met de (sportieve) exterieurkleur. Maar ik heb bij carbon altijd vooral het idee dat het bedoeld is om gebruikt te worden om gewicht te besparen zonder af te doen op sterkte, dat kan ik dan niet helemaal rijmen met interieurlijsten. Het hout dat MCW laat zien vind ik dan een fijne warme uitstraling geven. Alles beter in ieder geval dan het aluminium dat ik nu heb, dat voelt zo onaangenaam koud.Af fabriek is mijn A8 voorzien van de pianolak ‘decorlijsten’. Keurig netjes… maar naar mijn smaak net iets te saai. Een mooie, donkere, grijze houtvariant zou mooi staan in de A8, maar bestaat niet. Alleen echte bruine houttinten, die ik echt niet wil. Dan resteert alleen nog als ‘OEM’ de carbon-inleg.
Mooie oplossing, wat voor kit gebruik je daarvoor?Ja, ik heb al aantal auto's op rij kentekenplaat vóór gekit, zonder houder. Losmaken is nog nooit probleem geweest. Lijm geduldig verwarmen met een heatgun, dan snijdraadje er achterlangs et voilà.
Ik heb dat ook met de auto wassen haha.. heel onhandig als je auto zeiknat is en de achterklep open gaat omdat je er met een voet onder komt.
Bij BMW gaan de handvatten ook op warmte aanraking dus met een warme straal gaat die continu op- en van het slot af.
Ik leg de sleutel maar gewoon op het kastje waar je de wasprogramma’s kan kiezen.
First world problems…
Uhm... dat zou ik aan garagevriendje moeten vragen. Hoe noemt het altijd 'bumperkit' maar wat het precies is, geen idee.Mooie oplossing, wat voor kit gebruik je daarvoor?
Waarom toch niet gewoon IN de auto? Ik lees allemaal lastige situaties en gekke "oplossingen", terwijl sleutel in de auto heel eenvoudig alle 'voel-sensoren' uitschakelt. Ik heb nooit ergens last van, nooit ergens problemen meesleutel leg ik inmiddels 15 meter verder
En als allerlaatste: ik krijg de voetbeweging om kofferklep te openen niet voor elkaar.
Oftewel: neuzelen op extreem hoog niveau.
Heerlijke luxe. Als ik ga verhuizen wil ik sowieso een oprit en het liefst een aparte garage.Overigens niet bij de wasplaats maar thuis.
Geniaal dit - die lucht verfrisser achterin. Waarom heb ik daar nog nooit aan gedacht ?Blik op eerste delen carbon ingebouwd
![]()
Waarom toch niet gewoon IN de auto? Ik lees allemaal lastige situaties en gekke "oplossingen", terwijl sleutel in de auto heel eenvoudig alle 'voel-sensoren' uitschakelt. Ik heb nooit ergens last van, nooit ergens problemen mee![]()
Wordt een nieuwe trend.Geniaal dit - die lucht verfrisser achterin. Waarom heb ik daar nog nooit aan gedacht ?
Ik heb er iets langer naar gekeken dan me lief is, maar ik denk juist wel dat de wielkasten nu mooi 'rond' worden gevuld. Het nét iets teveel lijkt me schaduw, veroorzaakt door wat Kristian aanstipt. Kortom, hetzelfde probleem dat @Mieluh bij zijn A6 heeft opgelost met een aftermarket-set.Mag ik dan de combo-breaker zijn? Ik vind het te laag. De wielen stonden perfect in de wielkast, nu hangt hij er wat overheen. Ik heb te veel Golf-associaties met deze stance voor zo'n limousine. Maar to each his own.![]()
N.a.v. jouw bericht heb ik ook langer gekeken dan mij lief is, en ik denk nu dat je gelijk hebt. Ik kom terug op mijn vorige reactie en ga er vanuit dat het in het echie precies goed is!Ik heb er iets langer naar gekeken dan me lief is, maar ik denk juist wel dat de wielkasten nu mooi 'rond' worden gevuld. Het nét iets teveel lijkt me schaduw, veroorzaakt door wat Kristian aanstipt.
Ik heb er iets langer naar gekeken dan me lief is, maar ik denk juist wel dat de wielkasten nu mooi 'rond' worden gevuld. Het nét iets teveel lijkt me schaduw, veroorzaakt door wat Kristian aanstipt. Kortom, hetzelfde probleem dat @Mieluh bij zijn A6 heeft opgelost met een aftermarket-set.
Waarschijnlijk is het op het oog, en op foto's in minder fel licht, helemaal goed. In ieder geval weer een mooie upgrade en briljant om te zien hoeveel je nog kunt doen aan een af-fabriek al niet onbehoorlijke A8.
Ja, zoiets bestaat. Ik heb het al vaker op aliexpress gezien maar nog niet zelf besteld. Denk er ook wel regelmatig over na.Ik zelf zit te denken aan een soort anti-glare folie voor op het navigatie scherm (tegen vingerafdrukken) en op kleine pianolak stukjesvan het interieur. Bestaat zoiets überhaupt dat jij misschien weet of is dit amper de moeite?
Ik heb die folie voor het scherm - via Amazon besteld van Bro tect. Erg blij mee al kan de anti glare wat beter als ik het dak open heb. Dit was echter ook zonder al dingetje (design missertje bmwIk zelf zit te denken aan een soort anti-glare folie voor op het navigatie scherm (tegen vingerafdrukken) en op kleine pianolak stukjesvan het interieur. Bestaat zoiets überhaupt dat jij misschien weet of is dit amper de moeite?
Top. Is deze al op maat gesneden min of meer? Ik ga even kijken thanks.Ik heb die folie voor het scherm - via Amazon besteld van Bro tect. Erg blij mee al kan de anti glare wat beter als ik het dak open heb. Dit was echter ook zonder al dingetje (design missertje bmw)
Zou ook wel in de markt zijn voor bescherm folie voor de sierlijsten al heb ik nog op m’n lijstje staan ze volledig opnieuw te polijsten en dan gewoon in de keramische coating
Jazeker, volledig op maat. Had een milimeter kleiner gekund dus moest m nu beetje erin proppen, maar is geluktTop. Is deze al op maat gesneden min of meer? Ik ga even kijken thanks.
Ik denk dat het een voor/na foto is. Of liever een na/voor foto.Op foto 1 is het goed te zien, op foto 2 valt de tint minder op. Zelf stoor ik me er niet zo erg aan maar de overgang is wel beter zo.
Nee, allebei de foto's zijn "na", dus met de tinting. De aanblik is erg afhankelijk van de kijkhoek en gelukkig nooit heel erg donker.Ik denk dat het een voor/na foto is. Of liever een na/voor foto.
Met alle respect, maar ik moet er niet aan denken. Maar terug on topic.Waarom worden auto's niet gewoon zo afgeleverd.![]()