Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
'Vertrouwen komt te voet en gaat te paard'.De X5 staat weer bij ons voor de deur. Het blijft een mooie auto, hiorn dat hij nu weer betrouwbaar is.
Ik heb hem gezien ja. In de video wordt beweerd dat je een Bronco hier vanaf USD 35k kan kopen, maar dat is wel erg optimistisch en bovendien geen eerlijke vergelijk met de EUR 130k in Nederland.
Ik wil hem precies als onderstaande:
![]()
Naar een foto met E36 M3 Coupes in verschillende kleuren.Waar zit ik naar te kijken?
Dit is wat ik er over kan vinden: https://www.keepingupwiththebavarians.com/product/dealership-ready-e36-m3-posterVerzameling E36's M3, gaaf!
Heb je een link van het artikel?
Zover was ik ook. Maar is dit een recent gemaakte foto, is het een render, is het een foto van vroeger?Naar een foto met E36 M3 Coupes in verschillende kleuren.![]()
Wat er bij de foto op de site staat; "This time we're bringing a factory floor somewhere in Germany in the mid 90's to life featuring 8 OEM colored E36 M3 Coupes! The colors featured are Hellrot Red, Dakar Yellow, Daytona Violet, British Racing Green, Avus Blue, Arctic Silver, Cosmo Black and Alpine White!"Zover was ik ook. Maar is dit een recent gemaakte foto, is het een render, is het een foto van vroeger?
Plek voor 8 auto's..!?omg, die w123, hoe hebberig kun je worden?
e36 begin ik meer en meer te waarderen, maar vind nog maar een mooie.
Ik heb straks een nieuwe woning met plek voor 8 autos, maar we hebben er maar 2, dus ....
het nederlandse nieuws volg ik nog geregeld, voor de autoliefhebber niet veel goeds, benzine straks naar 2.50 ?
Oke, ik heb het even op zitten tellen... tot nu toe is er USD 31.400 aan de X5 onder garantie gerepareerd... het zou je eigen geld maar zijn. Dan ben je er wel een beetje klaar mee.Ik zat even door de rekening te bladeren. Dat was weer ongeveer USD 10.000... ik ben nu even de tel kwijt van het totaal bedrag tot dusver.
hehe, ja, 2 garages voor 3 autos, en een apart gebouw voor 2. Vorige eigenaren was een vrij groot gezin met veel auto's. Het kleinere gebouwtje wordt mijn "mancave".Plek voor 8 auto's..!?![]()
Oke, ik heb het even op zitten tellen... tot nu toe is er USD 31.400 aan de X5 onder garantie gerepareerd... het zou je eigen geld maar zijn. Dan ben je er wel een beetje klaar mee.
Dit geeft juist vertrouwen in Bmw.Serieus geld... Iets met vertrouwen, een paard en een paar voeten... Fijn dat de garantieregeling zo goed is.
Dat zonder enige twijfel! En ik ken BMW ook als een merk waarbij coulanceregelingen echt goed zijn. Maar ik meen dat Twix een uitgebreide garantie had afgesloten, waar dit allemaal onder valt. En als je dit niet hebt en je auto staat daarnaast tijden bij de dealer voor reparatie..... Kwaliteit wordt bepaald door de combinatie van de kwaliteit/betrouwbaarheid van de auto zelf, de dealerorganisatie er om heen om de service te kunnen verlenen én de houding van de importeur in geval van garantie en coulance. Maar of daar een 3e of 4e eigenaar nog wat aan heeft als de auto een jaar of 7 is??Dit geeft juist vertrouwen in Bmw.
Dit is wel een heel erg maandagmorgen exemplaar volgens mij, kun je bij alle merken treffen.
Het grote verschil kun je maken in de service die blijkbaar bij BMW heel erg goed is gelukkig![]()
ik dacht dat je m destijds ook nieuw had gekocht, of als jonge demo. Bij ons geldt het volgens mij ook voor tweedehands, als ze niet ouder dan 2 jaar zijn. Maar dat verschilt geloof ik per staat.Lemon law geldt volgens mij alleen voor nieuwe auto's.
Euh, laatste weerberichten niet ontvangen Dura?^^ morgen nog een dag, of is de zon dan te fel voor de lak en het bolletje hoofd?![]()
Ja, ben vorig jaar geweest met de S. Via Zuid-Engeland - Brighton, Swindon area en Bristol - overgestoken naar Conwy en door naar Liverpool (aanradertje!). Vriendelijke mensen in Zuid-Engeland. Links rijden went idd snel; wat ik eng bleef vinden is het idee dat je in noodsituaties niet op je reflexen kunt vertrouwen, want alles is in spiegelbeeld.Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Het is niet mijn type auto, maar deze straalt wel wat uit moet ik toegeven. In de states zal het een goede keuze zijn denk ik.
De roadtrip Engeland-Wales zit erop. We kunnen beter de grapjes van slechte Belgische wegen aanpassen naar Engelse wegen. Mijn god, wat zijn die slecht zeg. Niet alleen de wegen op het platteland, maar ook de M wegen. De infra laat echt te wensen over.
Mooie dingen gezien, aardige mensen ontmoet, onderweg ook toch wel leuke automobielen gezien. Veel hot hatches nog t.o.v. Nederland en leuk spul op estates uiteraard. Het links rijden went snel. Het meest vervelende is het gebrek aan overzicht omdat je als bestuurder links zit i.p.v. rechts. Daardoor mis je in bochtige secties overzicht in een Nederlandse auto.
Wel balen dat ik niet met de cabrio ben gegaan. Vertrek op donderdagmiddag. De auto woensdag uit de garage bij mijn moeder gehaald. Alles perfect. Donderdagochtend tanken etc. voor vertrek en toen deed de elektrische stoelverstelling aan de bestuurderszijde het niet. Niet onoverkomelijk, maar toen bleken de ruitenwissers het niet te doen, knipperlichten ook niet, bepaalde info via het dash ook niet dan wel niet correct. Het had die nacht wel enorm geplensd maar dat moet natuurlijk niks uitmaken en dat deed het in het verleden ook niet. Snel nog naar mijn garage. Die waren super door gelijk een diagnose te stellen. Zeer waarschijnlijk de regelunit die diverse elektronica aanstuurt. Die hadden ze niet op voorraad en blijkt een aardige klus te zijn om te vervangen dus sowieso niet tijdig haalbaar. Balen!
Snel de knop op en de A5 mee. Ook geen straf. Einde van de middag toen we inmiddels in Vlissingen bij de schoonouders waren belt de garage nog op het nippertje. Bleek iets met de accu te zijn. Een nieuwe verhielp het euvel. Ze konden het blijkbaar toch niet loslaten. Helaas niet meer realistisch om terug te rijden naar Limburg en te wisselen.
Komend weekend maar een weekendje Eifel/Moezel gepland om te compenseren.
Jazeker! Heerlijke auto. Stond er mee stil op de A20 bij Chateauroux met kapotte multiriem. Da's in tienduizend km ook wel precies alles wat ik er mee gehad heb. Ik moet eigenlijk weer een diesel, maar ja.... het rijdt zo fijn.Nog steeds de S63 als daily Marco?