929V6
Asfaltkampioen
Durashift zei:Dat van de Modus wist ik niet. Zal ook niet met elke fietsendrager lukken, denk ik?
Uitsparingen af-fabriek om een speciale fietsendrager in te schuiven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Dat van de Modus wist ik niet. Zal ook niet met elke fietsendrager lukken, denk ik?
Uitsparingen af-fabriek om een speciale fietsendrager in te schuiven.
Wel lekker warm bij je kruisJoop053 zei:In de categorie opmerkelijk:
Mazda 323 1985-1989
Ventilatierooster onder het stuur![]()
Joop053 zei:In de categorie opmerkelijk:
Mazda 323 1985-1989
![]()
Ventilatierooster onder het stuur![]()
Quadrifoglio Verde zei:Fiat had op de Regata en Ritmo ES een start-stop systeem.
En een schakelindicator op de Alfa 75 uit 1986:
Joop053 zei:Ventilatierooster onder het stuur![]()
Moderator
Wouter82 zei:Hier staan wat foto's van een Scenic met stoelen in verschillende kleuren: https://english.renaultclub.cz/english/test/scenic.htm
![]()
![]()
![]()
Sjeek Sjaak zei:ens.
Dat de politie daar mee reed is een optie, maar dat heb ik nog nooit eerder gehoord. De keuze als onopvallende auto snap ik, was toen en nu nog steeds een van de snelste op de weg.
De keuze als onopvallende auto snap ik, was toen en nu nog steeds een van de snelste op de weg.
Sjeek Sjaak zei:Menig automobilist is verrast.
Moderator
AsconaGT zei:Nog heel zeldzaam en nooit in het echt gezien, af fabriek xenon op een Corsa C. Dure optie en vrijwel nooit gekozen
Barri zei:Digitale tellers an sich waren niet heel zeldzaam. Meer modellen waren er mee leverbaar: Kadett, Tipo, Golf.
Was dit op een Vectra dan zo zeldzaam? Niet standaard op een bepaalde uitvoering bijvoorbeeld?
Joop053 zei:![]()
Dit kreng in de Citroën ZX en Peugeot 306. Of het een optie is is me niet duidelijk, het zat er bij aanschaf (tweedehands) in.
Eerst de pincode invoeren voordat de auto kan worden gestart. Ding zit niet op handige plek, onderin de middenconsole. Drie kansen... fout.... half uur wachten voor volgende poging. In het donker niet makkelijk te bedienen, dus..... baas, kom een half uurtje later![]()
Rob0032 zei:Ze zaten volgens mij in heel veel Franse auto's destijds. Ook in de 306, 406 en 605, maar ook XM en - zoals gezegd - de Xantia. Ik vind het best een goed systeem, hoewel het natuurlijk niet altijd even handig/wenselijk is.