Fura Spider
Net ingestapt
Datsun 1400/1600 (1972)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idefiqs zei:Dat alles in cijfers is wil niet zeggen dat het digitaal is.
cirKel zei:Idefiqs zei:Dat alles in cijfers is wil niet zeggen dat het digitaal is.
Is dit wel of niet digitaal volgens jou?
![]()
Idefiqs zei:Nee, digitaal gaat om het datatransport. Er zijn twee mogelijkheden, stroom of geen stroom. Nul of een. Analoog kan een signaal meerdere mogelijkheden transporteren. Daarom mijn vraag over dat dashboard.
Die wekker is dus niet digitaal.
cirKel zei:Idefiqs zei:Nee, digitaal gaat om het datatransport. Er zijn twee mogelijkheden, stroom of geen stroom. Nul of een. Analoog kan een signaal meerdere mogelijkheden transporteren. Daarom mijn vraag over dat dashboard.
Die wekker is dus niet digitaal.
Dus wel. Lees hier hoe Van Dale het woord digitaal omschrijft.
En de tweede alinea onder het kopje 'Analoog versus digitaal' van de Wikipedia-pagina over analoog geeft aan wat de oorspronkelijke betekenis van digitaal is, die nog steeds óók geldt.
Phoenixrood74 zei:Vier verschillende posts onder elkaar? Zitten je vrienden soms in je eigen hoofd?![]()
Nee, helaas weet ik hier verder ook niet meer van. Ben geen Peugeot kenner...Pjötr zei:Geweldig Fura! Weet je hier meer over? OF heb je meer foto's? Ik heb een kameraad die een 305 helemaal het einde vind, en er ook meerdere heeft, die vind dit dus fantastisch!
rzasa zei:Waartoe dient dat tweede knopje linksboven? (en wat een verschrikkelijke radio...)
Moderator
Waarom is die zo zeldzaam? Was ie duurder dan het Opel systeem, of lastiger omdat het een los apparaat is?Roder zei:Zeldzamer dan de kleine extra achterklep is de Modus Velofux:
Guus Leferink zei:rzasa zei:Waartoe dient dat tweede knopje linksboven? (en wat een verschrikkelijke radio...)
Bij een R11 zit deze een kwartslag gedraait naast de tellerbak en is daar voor de achterruitenwisser
Waartoe die bij een R9 dient weet ik niet, net als de knoppen ernaast, in principe is dat voor de achterruitverwarming en sproeier
Maar de knop voor de achterruitverwarming zit ook al links boven de aansteker
Barri zei:Waarom is die zo zeldzaam? Was ie duurder dan het Opel systeem, of lastiger omdat het een los apparaat is?Roder zei:Zeldzamer dan de kleine extra achterklep is de Modus Velofux:
Barri zei:Waarom is die zo zeldzaam? Was ie duurder dan het Opel systeem, of lastiger omdat het een los apparaat is?Roder zei:Zeldzamer dan de kleine extra achterklep is de Modus Velofux:
Moderator
Dat is bij een Opel net zo. Sterker nog: met dat EasyFix kan er geen eens een trekhaak meer op! Dubbel onzinnig dus.s velthuis zei:Barri zei:Waarom is die zo zeldzaam? Was ie duurder dan het Opel systeem, of lastiger omdat het een los apparaat is?Roder zei:Zeldzamer dan de kleine extra achterklep is de Modus Velofux:
Omdat het tamelijk onzinnig is voor een auto waar gewoon een trekhaak op kan?
Barri zei:Dat is bij een Opel net zo. Sterker nog: met dat EasyFix kan er geen eens een trekhaak meer op! Dubbel onzinnig dus.s velthuis zei:Barri zei:Waarom is die zo zeldzaam? Was ie duurder dan het Opel systeem, of lastiger omdat het een los apparaat is?Roder zei:Zeldzamer dan de kleine extra achterklep is de Modus Velofux:
Omdat het tamelijk onzinnig is voor een auto waar gewoon een trekhaak op kan?
Cirkel zei:In dezelfde optielijst stond ook een zelfsperrend differentieel (blauwe streep): misschien een beetje overdreven voor een 1300- of 1600-motor met maximaal 75 pk.
Barri zei:Velthuis, ik zie toch regelmatig Opels met die drager, tot mijn verbazing.
s velthuis zei:Ik zou een Opel met dat systeem als occasion trouwens per definitie laten staan.
Moderator
Ik zeker, om deze reden.929V6 zei:s velthuis zei:Ik zou een Opel met dat systeem als occasion trouwens per definitie laten staan.
Omdat er dan geen trekhaak onder kan?
Barri zei:Ik zeker, om deze reden.929V6 zei:s velthuis zei:Ik zou een Opel met dat systeem als occasion trouwens per definitie laten staan.
Barri zei:Ik zeker, om deze reden.929V6 zei:s velthuis zei:Ik zou een Opel met dat systeem als occasion trouwens per definitie laten staan.
Fura Spider zei:Zonnepaneeltje in de achterklepspoiler van een Nissan Leaf...
![]()