D Elzinga
Wegverkenner
Dit topic (beschouw het maar als tegenhanger van het kale topic
) is deels geinspireerd door een ander forum, en deels door een discussie die ik pas geleden met iemand had: ik meende namelijk zeker te weten dat ik bij introductie van de eerste generatie Sirion foto's heb gezien van een exemplaar met nogal smakeloze goudkleurige velgen.
Gelukkig heeft AW tegenwoordig een hoop folders als pdf beschikbaar, en aldus kon ik hem met ondersteunend bewijs om de oren slaan:
Overigens heb ik ze zelf ook nog nooit in het echt gezien. Denk niet dat de (oudere) kopers dit heel erg konden waarderen...
---------------
Dus: wat zijn de echt zeldzame opties die je bij de dealer kon aanvinken (of, in sommige gevallen: waar je specifiek naar moest vragen)?
Gelukkig heeft AW tegenwoordig een hoop folders als pdf beschikbaar, en aldus kon ik hem met ondersteunend bewijs om de oren slaan:

Overigens heb ik ze zelf ook nog nooit in het echt gezien. Denk niet dat de (oudere) kopers dit heel erg konden waarderen...
---------------
Dus: wat zijn de echt zeldzame opties die je bij de dealer kon aanvinken (of, in sommige gevallen: waar je specifiek naar moest vragen)?