Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mazda RX8 zei:Van hetzelfde model als wat he gad een 130i of het type erna een 120/125/135i. Vind je Mercedes nog iets? Een C350 of een E350?
Barri zei:Ik was overigens in de veronderstelling dat je in Litouwen woonde, weet niet hoe ik daar bij kwam... Eind vorig jaar waren we in Tallinn en toen waren we ook een dagje naar Helsinki. Het was k*tweer, maar toch een best leuke stad en fijne sfeer.
Peter O zei:En een KIA Sorento, die hebben toch ook een 6 cilinder? Daar kan wel een flinke Tabbert achter! Natuurlijk geen BMW qua uitstraling. In Scandinavië zie je wel dat Kia & Hyundai veel meer verkopen dan hier.
Beetle Cabrio niet denk ik he? En een SAAB 9-3x (Estate)? Volvo vind ik niet bij jou passen om de een of andere reden.
De Jazz was natuurlijk gekkigheid, maar wat je ook doet, koop geen CVT (geloof ik)
Dat gaat denk ik nog een uitdaging worden, er staan er hier maar 2 te koop en op nettiauto staat hij er niet eens tussen.Elco zei:Kun je geen Saab 9-4X scoren? Dat lijkt me daar nu net wat. Hier in Nederland weet ik er in ieder geval nog eentje te koop...
Mazda RX8 zei:Hoe zit het eigenlijk met wegenbelasting in Finland?
Mazda RX8 zei:Ik heb geen idee hoe de winters tegenwoordig zijn in Finland, je rijdt natuurlijk wel met 272pk op de achterwielen daarvoor kan x-drive wel handig zijn als er nog een dik pak sneeuw zo liggen. Nadeel is wel dat het ook weer stuk kan gaan.
Zadelsnuiver zei:Ik zou ook voor een grotere V6 kunnen gaan (C280, C300 en C350) maar die hebben weer meer problemen met de balansassen en dat is een hele dure reparatie. Daarnaast staat er nu een hele fraaie C230 bij mij in de buurt dus deze heeft nu wel mijn voorkeur.
Kortom een heel verhaal maar komt neer op: C180/200 of C230?