x-trailrijder: Nissan Juke 1.6 DIG-T. In de verkoop :(

Veel plezier aankomend weekend Rens! ;)
De Juke is in het echt veel mooier als op foto, hoeveel Nissans heb je ondertussen al gehad? :)

Bedankt!! Het plezier gaat zeker lukken!

Lijstje Nissans:

-x-trail
-cherry
-cherry
-bluebird
-primera
-almera

en dan straks de Juke:D

Ben erg benieuwd hoe de Juke bevalt.

Ik zoek een nieuwe auto voor assistente (ze wil een lagere bijtelling dan nu met haar A3 1.8TFSI S-tronic), dus door dit topic even op de Nissan site gekeken.

Downloaden van een prijslijst lukte niet, ondanks dat ik gegevens heb ingevuld (al idioot dat dat moet). Heb jij dat misschien digitaal (anders helaas voor Nissan).

Wat vreemd dat dat niet lukt? Je moet de brouchure downloaden en daar staan ook alle prijzen in icm de uitvoeringen. En anders stuur ik je wel een PM met die prijzen mocht dat niet lukken.

@Tomolino, in de garage en in de loods en op de oprito_O:D

Haha, zeker doen.
Wou dat wij hier nu al zoveel ruimte hadden.
Volgend jaar verhuizen, dan gelukkig ruimte zat(4000 m2) :D

Updat prijslijst:

Een brochure met basisprijslijst blijkt per e-mail te zijn toegezonden (dus rechtstreeks downloaden van de website is niet mogelijk).

De meegezonden link met accessoires werkt echter niet. Dus weet ik nu de helft.

Klopt, originele accesoireslijst is niet beschikbaar nog. Ik heb ook heel wat rare sprongen moeten maken om achter de accesoires te komen. In engeland op de site staan wel enkele accesoireses maar dat is slechts 1/3 van wat beschikbaar zal zijn uiteindelijk.

@Tomilino, heerlijk!!! Daar kan je wel wat neerzetten zegmaar!

@Bengelke, heb bij elkaar zo'n 3 maanden moeten wachten ja... :D

Zojuist gesproken met de dealer. Auto staat helemaal rijklaar met accesoires en al gepoetst in de showroom op me te wachten! Het is nu wachten op de kentekenpapieren, daarna kan ik m ophalen:D Met een beetje mazzel dus morgen al ophalen!!

x-trailrijder zei:
@Tomilino, heerlijk!!! Daar kan je wel wat neerzetten zegmaar!

Zojuist gesproken met de dealer. Auto staat helemaal rijklaar met accesoires en al gepoetst in de showroom op me te wachten! Het is nu wachten op de kentekenpapieren, daarna kan ik m ophalen:D Met een beetje mazzel dus morgen al ophalen!!

Inderdaad wel wat, maar nog niet genoeg, m'n pa wil een schuur voor 4 auto's. (n)

Hopelijk heb je mazzel en is het morgen Juke-day! :)

Als een schuur voor 4 lukt, dan lukt een schuur voor 10 ook wel toch:D

Hoop het morgen ook, als ik de komende 2 weken niet op t forum te vinden ben, ben ik enkel aan het rijden:)

Ben benieuwd naar de Juke!

meeuw zei:
Ik zoek een nieuwe auto voor assistente (ze wil een lagere bijtelling dan nu met haar A3 1.8TFSI S-tronic)

Ik las iets over een levertijd die inmiddels is opgelopen tot maart volgend jaar?
Welke alternatieven heb je?

@Davi:
Ik kijk nu naar een jonge Golf 1.4TSI automaat. Dat is 1 van de weinige benzine/automaten met circa 120 pk en 20% bijtelling (afgezien van de kleintjes).

Spannend!!!!!

Geniet ervan en we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's

X-trail zal nu al wel bij de dealer zijn waar een verkoper hem uitgebreid aan het vertellen is waar elk knopje voor dient. o_O

Tromgeroffel.GIF

x-trailrijder zal inmiddels al de nodige kilometers gemaakt hebben neem ik aan? In ieder geval veel plezier met je aankoop en nog veel meer extra kilometers gewenst! :D

Ik zit hier ook te wachten op de foto's, zou zo maar eens kunnen zijn dat het nu alweer te donker is, kabeltje vergeten, of dat de auto gewassen moet worden.

Volgens mij is X trailrijder veel rondjes aan het rijden met een grote grijns...:LOL:

Tevredener klanten dan die van Rens kunnen er niet zijn, nu 'ie dag en nacht voor ze onderweg is (y):)

Laat maar zien X-trailrider(y)

Afgelopen week menigmaal tegen een rode Juke mogen kijken..
Ik moet zeggen dat de achterkant toch wel heel erg 'aparte' rondingen heeft... niet mijn smaak.

Wat betreft accessoirelijst: Hopelijk heb je een dikke eindpijp en diffuser erbij besteld, dan wordt de achterkant dikker op het oog. In mijn ogen steekt er nu wel een iel uitlaatpijpje onder zo'n stoere, afwijkende kar!.

Ben benieuwd hoe je zakelijke relaties erop reageren... pas maar op dat iemand er geen container op laat donderen in de haven..:);)

Zag vandaag in A'dam een rood exemplaar rijden. In die kleur ziet de Juke er ook leuk uit.

meeuw zei:
@Davi:
Ik kijk nu naar een jonge Golf 1.4TSI automaat. Dat is 1 van de weinige benzine/automaten met circa 120 pk en 20% bijtelling (afgezien van de kleintjes).

Moet het een automaat en Golf-klasse zijn? Indien het een maatje kleiner mag dan zou de Alfa Romeo MiTo aut. een optie zijn. In de Golf-klasse zit niet zo heel erg veel. Auris Hybrid met 14% bijtelling.

Terug
Bovenaan