x-trailrijder: Nissan Juke 1.6 DIG-T. In de verkoop :(

Eerst vond ik 'm verschrikkelijk, maar eerlijk gezegd begin ik 'm steeds leuker te vinden. Mooi van bizariteit (y)

Gefeliciteerd! Erg stoere aankoop maar zo'n auto past ook wel bij je wagenpark hehe :T

Juke-ling

NissanJuke007.jpg

X trailrijder ; leuke en gave bak ! Ben benieuwd hoe die 'life'smoelt, igg van harte gefeliciteerd met de aankoop ! (y)

IK ben totaal niet verrast met dit nieuws !! :)

Rens, Arosa en ik zaten in een hoekje op het terras tijdens de laatste EMW meeting en daar liet hij al weten dat de Juke zo goed als zeker zijn volgende leasert zou worden, uiteraard in een volle luxe uitvoering !

Puik dat je je woord hebt gehouden Rens (y) :D Geweldige bak en in Naarden (vesting) bijvoorbeeld zie ik al veel Skoda Yeti's rijden, ook zo'n auto die het erg goed doet in het gezins-wagen segment en de Juke is dan wel van een ander slag, maar de Yeti's en Juke's zullen er gezellig door elkaar gaan rijden aldaar :cool:

En ik bedenk me net dat de Yeti en de Juke nog wat gemeen hebben....beide hebben ze dus van die prominente vrolijke ronde kijkers op het front !

Ik houd daar wel van, van die aparte ontwerpen. Mooi of niet, karakter heeft het wel!
Veel plezier ermee!

Leuk dat je zo'n Juke bestelt.(y)
Alleen jammer dat hij zwart is. Smaken verschillen natuurlijk.;)

Maar hoeveel auto's heb je inmiddels wel niet?
2 Cherry's, een Primera, een X-Trail, een Bluebird en een Juke?
En ga je die allemaal houden of ruil je er één in?

Echt heel gaaf, zo'n Juke! Persoonlijk zou ik een wat sprekender kleur hebben gekozen, maar smaken verschillen natuurlijk. Wat een voorrecht dat je zo'n dikke uitvoering kunt bestellen.

Wat ik me vandaag zat te bedenken: als je 'm een beetje 'tuned' en de bovenste lichtunits weghaalt, en de knipperlichten en stadslichten in de andere units plaatst, dan ga ik 'm nog mooi vinden ook :D

Kleuren/ smaken verschillen idd. Ik moet 'm eerst irl zien om te bezien of een andere kleur wel past maw wordt ie dan niet te kermisachtig.

Even een tijdje niks van me laten horen, druk bezig met vakantievoorbereidingen:D

Allen weer hartelijk bedankt voor de leuke reacties! Duidelijk te merken dat zo'n aparte auto flink wat verschillende reacties uitlokt, leuk!

@Bentley arnage, auto's genoeg hier voor de deur.... Gaat er wel 1 weg trouwens, m'n rode Cherry gaat naar een goede vriend van me die de auto helemaal zal gaan restaureren.

En nu lekker wachten:T

Barri zei:
Wat ik me vandaag zat te bedenken: als je 'm een beetje 'tuned' en de bovenste lichtunits weghaalt, en de knipperlichten en stadslichten in de andere units plaatst, dan ga ik 'm nog mooi vinden ook :D

Potverdikke,
valt me nu dus pas op dat er bovenaan ook nog eens lichtunits zitten,
vond het wel leuk zo met die ronde koplampen,
maar met die bovenste erbij weet ik het nog zo net niet ...

Anderzijds,
ze testen hem samen met de Mini Countryman,
en geef mij dan maar die Juke (y)

Gelukkig wel, anders werd het maar saai op de weg! Ik doe in ieder geval mee aan een portie originaliteit op de Nederlandse snelwegen:)

voorkant heeft wat weg van een fiat multipla zo met die lichten :D :

Fiat%20Multipla%202002%20001.jpg

Niet mijn smaak maar goed daar valt ook niet over te twisten. Gefeliciteerd en alvast veel plezier ermee.

Bekerhouder zei:
Alfa Rulezzz zei:
voorkant heeft wat weg van een fiat multipla zo met die lichten :D :

Inderdaad, 6 lampjes; als 2 druppels water! :confused:

2 druppels water != heeft wat weg van. o_O

Ik bedoel natuurlijk niet de hele auto. Bedoel alleen de opzet van de voorkant.

Ik ben vandaag ook even wezen kijken. Wat een geweldig leuk ding! En in het echt veel minder 'raar' dan op foto's, gewoon een vette bak (bakje).

Ik heb er snel wat plaatjes van gemaakt, een beetje extra impressie van je auto! (y)

DSCF1876e.jpg

DSCF1875.jpg

DSCF1874.jpg

DSCF1872.jpg

DSCF1871.jpg

DSCF1870.jpg

Ik ben ook gaan kijken gisteren naar de Juke. Is inderdaad een erg leuke auto, maar zoals bij veel auto's doet ook hier de zwarte kleur afbreuk aan het ontwerp. Sommige lijnen vallen helemaal weg bij donkere kleuren.

oef, die's lelijko_O....... maar wel weer apart en gedurfd.
Maar dit is zo'n wagen waar geen tussenweg in is, of je vind hem mooi, of lelijk.....
Ik ben bang dat ik tot de laatste categorie hoor...
Maar veel plezier ermee!!!(y)

vertmaori zei:
Ik ben ook gaan kijken gisteren naar de Juke. Is inderdaad een erg leuke auto, maar zoals bij veel auto's doet ook hier de zwarte kleur afbreuk aan het ontwerp. Sommige lijnen vallen helemaal weg bij donkere kleuren.

Ik zou ook voor rood kiezen(y)

Verder erg stoer dat je zo'n auto gaat rijden.
Je moet het in het echt zien.

Veel plezier ermee!

bij die eerste foto in het topic had ik zoiets van OMG!

Maar als je er even rustig naar kijkt, de rest van de foto's ziet, dan met name die rode hierboven aan de pagina, valt het erg mee. Vind het een filmauto achtig uiterlijk, alsof hij uit de nieuwe versie van IRobot komt :)

En zojuist weer terug van vakantie!

@Elco, mooie foto's zeg!!!

Allen bedankt weer voor de leuke reacties! Over de kleur zwart, tsja... In het daglicht komen ook met zwart alle lijnen mooi uit denk ik (kijkend naar m'n huidige zwarte auto) en ik vond t ook een volwassen kleur op deze wagen.

De eerste Juke's worden in de laatste week van september op kenteken gezet echter zijn dat enkel de dealerwagens. Vanaf 1 oktober zullen de Juke's officieel geleverd worden en ik wil hem zelf ook op 1 of 2 oktober ophalen van de dealer:)

Ondertussen worden er steeds met tests op het internet gezet en raak ik ervan overtuigd een goede auto te hebben gekocht die voldoet aan mijn wensen op het gebied van vermogen en rij-eigenschappen. Ook wordt langzaam bekend gemaakt welke accesoires geleverd kunnen worden op de Juke. Ik ben nu eenmaal een achterspoilerman dus na het zien van deze foto's ben ik ook in dit geval weer om, deze spoiler komt erop:

f1e7e939.jpg

dd34aef4.jpg

en op een schaalmodel:

6015b13d.jpg

Vanmiddag zag ik bij tankstation aan snelweg (A73 Nijmegen) deze Nissan Juke staan! Waarschijnlijk zal het een dealerauto zijn die net gearriveerd is aangezien de planning was dat de eerste Jukes medio/eind september in de showroom zouden staan.

Moet zeggen, leuke bak!

Juke_130910.jpg

Geinponem. Als je dan een kenteken shopt, doe het dan goed. Zelfde kwaliteit afbeeldingen gebruiken, enzo. Bij de RDW zie je zo dat het een Infiniti M-kenteken is. En nog wel het kenteken van de M die ik geshoot heb.

02_19.jpg

Haha, dit is pas echt humor. Beetje interessant gaan doen met een geshopte foto en dan gelijk door één van de fotografen van het origineel met je neus op de feiten worden gedrukt. :D Elco. (y)

Haha, kom jongens, is geen kwestie van interessant doen, je moet er gewoon een beetje de humor van in kunnen zien...
Beetje de Juke-fans onder ons gek maken.

gelijk heb je, het is niet m'n beste shopwerkje maar de gemiddelde autoweeklezer heeft dat toch niet door en kijkt verlekkerd naar de eerste Juke die in ons land rondrijd... ;-)

Groeten uit Brabant!

:)

In ieder geval worden ze sinds vandaag ook officieel uitgeleverd in Engeland! Via het Engelse Jukeforum kwam ik achter de foto's van een gelukkige Juke-eigenaar! Aangezien het dezelfde kleur en uitvoering is als de mijne toch maar even een fototje geplaatst:

img0175o.jpg

Ik heb er zaterdag eentje zien staan in Alphen a/d Rijn. En in het echt valt ie me eigenlijk wel mee! (y)

Barri zei:
Ik heb er zaterdag eentje zien staan in Alphen a/d Rijn. En in het echt valt ie me eigenlijk wel mee! (y)

En dat uit jouw mond:):p Maar toegegeven, IRL komt ie stukken beter over dan op de foto's!

@Timon, inderdaad;)

Haha :D
Sja, ik vind het niet echt een mooie auto, zeker op de foto's niet. Maar nu ik 'm in het echt zag dacht ik: hm, dat valt eigenlijk wel mee!

Tnx Barri, leuk om te horen!!(y)

@Elco, vast:D

En ondertussen is het echt nog maar 2 weken wachten, toch wel heel erg spannend!!!

Ik ben net even voor de Pixo bij de Nissan-dealer geweest en kon daar even kijken bij maar liefst 2 Juke's.

Het is live echt een mooie auto, wel kleiner dan ik dacht, maar niettemin een indrukwekkende auto.

Enkele foto's:
juke2.jpg

juke.jpg

juke3.jpg

juke4.jpg

Maar in het wit ziet 'ie er niet uit!

Jammer dat er geen bruine stond, daar ben ik vooral heel benieuwd naar. Als ik dit zo zie tonen donkere kleuren namelijk toch beter dan lichte als rood en wit. En als Rens 'm over 2 weken krijgt, zullen wij ook wel een uitnodiging van de dealer krijgen er een te gaan rijden. Ben benieuwd! Ze zijn echt zo gaaf hè.

Bedankt voor de foto's, erg lekker om naar te kijken! Vind die rode trouwens toch ook wel erg mooi, wit vind ik iets teveel speelgoedautoo_O

Heb trouwens nog een foto gevonden waarbij een zwarte Juke een spoiler heeft:

4967680419_0099a4842b.jpg

:LOL:(y)

Terug
Bovenaan