Inderdaad is het demonteren eigenlijk probleemloos gegaan enkel alles duurde erg lang want voor we echt klaar waren met opruimen en alles erbij was het al half 9 terwijl we om half 11 op de stoep stonden met ons gereedschapskistje
Goed kort verslagje van het weekend:
Vrijdag om 2 uur de weg op gegaan richting A6-red en mitshu-Evo voor een minimeet aangezien ik pas om 6 uur bij Harm terecht kon. Helaas werd het door alle files weer een lange zit die zomaar 2 uur langer duurde dan normaal

Dus tegen 5 uur trof ik dit aan in Eastwood:
Dus toen maar snel door naar Ivar waar ik gelukkig ook een Ivar aantrof samen met zijn erg leuke en nette Civic
En zonder alu-accenten
toen liep het alweer tegen 6-en dus trappen richting Harm:
Daar snel de nodige cup-a-soup gehaald in de AH en zonder Welpie (

) vertrokken richting Hoogeloon voor wat Cherry-spul. Daar troffen we aan:
-linker portier + alles wat erop hoort
-rechter portier + alles wat erop hoort
-linker en rechter voorscherm
-motorkap
-achterklep (maar die paste niet meer...)
-koplampen + steunen
-achterlichten
Alles meegenomen voor 175 euro en vertrokken richting een patat-zaak. Helaas stonk alles verschrikkelijk naar verteerde bekleding ed dus we zaten half kotsend in die auto
De volgende dag dus om half 11 bij Sprangers om de Cherry te demonteren. Alles liep eigenlijk gesmeerd op 4 boutjes na die helaas afbraken. Enkele foto's:
Zoals jullie kunnen zijn zijn de volgende dingen verwijderd en meegenomen door mij om opgeknapt te worden of ze liggen nu in 1 van de andere Cherry's op het terrein:
-deuren
-zijpanelen
-achterklep
-verlichtingsdelen
-sierstrips
-bumpers
-zijramen
-alle deurrubbers etc
-dakpanelen
-antenne
-complete interieur behlave dashboard
Zijn eigenlijk geen enge dingen tegengekomen behlave een gat in een chassisbalk van de rechter voorkant. Viel heel erg goed en makkelijk te repareren dus niks aan de hand. De roest bij de schokdempers viel zelfs mee en zelfs de dakplaat is 100% roestvrij

meevallertjes dus.
En zo vertrok ik moe en voldaan richting Castricum:
Harm, hartelijk bedankt voor je hulp! Was me never gelukt in een weekend zonder jouw hulp

Greg jij ook bedankt voor het verwijderen van de stoelen