A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
We zitten hier in een dillema en dus wil ik dingen tegen elkaar wegstrepen en meningen horen.
Laat ik bij het begin beginnen:
8 maanden terug hebben we een ford focus 3 station gekocht echter is deze niet meer onder ons.
Op de terug weg vanuit oostenrijk was er een knal te horen uit de motorruimte en na stilstand vloog hij in de brand.
Altijd goed onderhouden en nooit signalen vanuit te auto gekregen dus geheel onverwacht.
Ondertussen is alles afgerond en is het geld binnen en kunnen we opzoek naar een nieuwe auto.
Uit gevoel zoeken we geen nieuwe ford meer dus zijn we verder wezen kijken.
Mijn zoeksuggesties waren:
Station
+/- 12.500,-
+/- 100.000km
Airco, cruise control, parkeersensoren en getint glas
Het vrouwtje der eisen waren geen lijkenwagen en moet betrouwbaar zijn.
Qua betrouwbaarheid kom je al snel bij toyota, en in onze prijs klasse kom je al snel bij de auris.
Zelf valt die qua looks niet in mijn smaak, maar goed alles voor het vrouwtje.
Ondertussen hebben we of eigenlijk ik 3 auto's op het oog.
Auto 1:
W Golf Variant 1.2 TSI Business Edition
2014
116.439 km
12.900,- (6 maanden garantie)
En voldoet aan de minimum opties: Airco, cruise control, parkeersensoren en getint glas
Auto 2
Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration
2014
96.203 km
13400.- (6 maanden garantie)
Helaas geen getint glas
Auto 3
Hyundai I30 wagon 1.6 GDI
2012
81.000 km
10.700,- (2 jaar garantie)
En voldoet aan de minimum opties: Airco, cruise control, parkeersensoren en getint glas
Qua looks gaat mijn keuze naar de VW enkel weet ik zelf niks over VW gezien ik altijd asiatisch heb gereden op de overstap naar Ford na.
Wat zijn jullie ervaring, meningen of technische adviezen over de 3 opties?
De looks zal altijd persoonlijke smaak zijn overigens.
We zitten hier in een dillema en dus wil ik dingen tegen elkaar wegstrepen en meningen horen.
Laat ik bij het begin beginnen:
8 maanden terug hebben we een ford focus 3 station gekocht echter is deze niet meer onder ons.
Op de terug weg vanuit oostenrijk was er een knal te horen uit de motorruimte en na stilstand vloog hij in de brand.
Altijd goed onderhouden en nooit signalen vanuit te auto gekregen dus geheel onverwacht.
Ondertussen is alles afgerond en is het geld binnen en kunnen we opzoek naar een nieuwe auto.
Uit gevoel zoeken we geen nieuwe ford meer dus zijn we verder wezen kijken.
Mijn zoeksuggesties waren:
Station
+/- 12.500,-
+/- 100.000km
Airco, cruise control, parkeersensoren en getint glas
Het vrouwtje der eisen waren geen lijkenwagen en moet betrouwbaar zijn.
Qua betrouwbaarheid kom je al snel bij toyota, en in onze prijs klasse kom je al snel bij de auris.
Zelf valt die qua looks niet in mijn smaak, maar goed alles voor het vrouwtje.
Ondertussen hebben we of eigenlijk ik 3 auto's op het oog.
Auto 1:
W Golf Variant 1.2 TSI Business Edition
2014
116.439 km
12.900,- (6 maanden garantie)
Auto 2
Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration
2014
96.203 km
13400.- (6 maanden garantie)
Helaas geen getint glas
Auto 3
Hyundai I30 wagon 1.6 GDI
2012
81.000 km
10.700,- (2 jaar garantie)
Qua looks gaat mijn keuze naar de VW enkel weet ik zelf niks over VW gezien ik altijd asiatisch heb gereden op de overstap naar Ford na.
Wat zijn jullie ervaring, meningen of technische adviezen over de 3 opties?
De looks zal altijd persoonlijke smaak zijn overigens.