Wouter82
Moderator
Nou Boaz, waar blijft het sparren?Iemand die een iets met mij wilt delen en hierover sparren? Ik zoek voor een eerlijk gesprek en mogelijk zelfs een oplossing voor dat kosten probleem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Nou Boaz, waar blijft het sparren?Iemand die een iets met mij wilt delen en hierover sparren? Ik zoek voor een eerlijk gesprek en mogelijk zelfs een oplossing voor dat kosten probleem![]()
Een boomer is een beetje een scheldwoord geworden voor mensen die hun rijkdom vooral zouden hebben vergaard door in een tijd van enorme economische groei op de juiste plek te hebben gezeten. Niet zozeer door hard te werken. De waarheid ligt zoals gezegd ergens in het midden. Mijn ouders kwamen allebei recht uit uit die boomer generatie. Allebei uit een tamelijk gemiddeld gezin. Dat wil niet zeggen dat het hen daarmee automatisch voor de wind ging.Die def mag jij eraan hangen hoor, maar het woord Boomer komt wel ergens vandaan: de babyboom na WO II. Chat zegt:
Met “boomer” wordt meestal de babyboomgeneratie bedoeld: mensen geboren ongeveer tussen 1946 en 1964.
De naam komt van de sterke stijging van het aantal geboortes na de Tweede Wereldoorlog. Daarna komt Generatie X (grofweg 1965–1980).