Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zemelaar zei:Bruine bonen met spekjes en augurken.
Renaultje zei:Klinkt alsof je genoten hebt?![]()
Ouwediesel zei:Stamppot mous met Hema-rookworst
De Schaduw zei:Dat is (o.a.) Gronings voor stamppot boerenkool.
Janus Diedericus zei:De Schaduw zei:Dat is (o.a.) Gronings voor stamppot boerenkool.
Gewoon boerenkool dus, dialecten horen bij een stad, streek of provincie. Niet op een nationaal georiënteerde website.![]()
Ouwediesel zei:Janus Diedericus zei:De Schaduw zei:Dat is (o.a.) Gronings voor stamppot boerenkool.
Gewoon boerenkool dus, dialecten horen bij een stad, streek of provincie. Niet op een nationaal georiënteerde website.![]()
Bij het hoekje ''Stamgasten'' kan wat meer natuurlijk.![]()
Zemelaar zei:Droog brood van gisteren. Met chocopasta. Ben op mijn werk. En had nog brood van gisteren over. Dat gaat vandaag gewoon weer mee!
Soloman zei:De inhoud van de koelkast, wat er van over was, staat in tassen op het balkon, incl. de groeten waar we de soep morgen van gaan maken. Het is nu een paar dagen zo en ik ben er kribbig van. Wat een zooitje.
Ik heb liever een biefstuk van de koe. Kannibalisme is niet aan mij besteed.Janus Diedericus zei:Vanavond een lekkere biefstuk (van de slager) met verse frietjes en rauwkost.
the Fox zei:Ik heb liever een biefstuk van de koe. Kannibalisme is niet aan mij besteed.Janus Diedericus zei:Vanavond een lekkere biefstuk (van de slager) met verse frietjes en rauwkost.
Soloman zei:@Janus:
Gisteren een soepje met kruidenstokbrood (ik had al warm geluncht).
Was het koude soep?
De stokbrood moet je trouwens even bij 150 graden in de oven doen, vijf minuten, dan heb je niet zo'n koude hap.