Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Zo, ik ben blij dat de feestdagen zijn afgelopen. Kunnen we wat eten betreft weer normaal doen. Weg met die soepkommen zo groot als speciekuipen (vrouwlief houdt ervan). Die dingen zijn super-onpractisch. Je hebt maar een bodempje soep dat heel snel afkoelt. En dan die vierkante feestborden. Niks voor mij. Doe maar gewoon denk ik dan. Rare soepen, raar eten, buhhh....![]()
Is inderdaad kaas dubbel en vlees dubbel, echt een aanrader!Janus Diedericus zei:Die dubbele cheeseburger, is daarbij alleen de kaas dubbel of ook het vlees? In het laatste geval wordt het McLunch vandaag.![]()
Raar he als die 2000kcal bij de Mcdonalds eet en er nog een stuk of 1000 verbrand ( cardio )LoveD MyJeep zei:McGeenideewatikeetmaarveelvleesziternietin laat ik links liggen... Ook na het verhaal dat een of andere leraar in de US na 6 maanden alleen op Mc voer 17 kilo afgevallen was. Als je eenmaal weet wat die club met hun "voedsel" doen weet je dat je beter wat anders kan eten... Een hamburger lust ik best maar de Mac en consorten doe ik niet meer....
Bmwlover1 zei:Is inderdaad kaas dubbel en vlees dubbel, echt een aanrader!Janus Diedericus zei:Die dubbele cheeseburger, is daarbij alleen de kaas dubbel of ook het vlees? In het laatste geval wordt het McLunch vandaag.![]()