Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sophie zei:Bedankt voor al jullie flauwe en ondermaatse grappen.......
Ik snap heus wel dat als ik eerst zeg, dat ik nooit meer een VW wil (pure frustratie op dat moment maar daar word ik nu leuk op afgerekend) en er nu wel weer een opteer, dat dat verbazing wekt...
Vergeet even niet dat ik bij VW het meeste geld terug krijg voor de Jetta (ik heb nu eenmaal een beperkt budget) en dat deze Golf de kinderziektes wel heeft gehàd. Bovenal is alles wat in de communicatie met de dealer niet goed verliep, uitgesproken en verholpen.
Ik vraag enkel om advies en voor misplaatste grappen pas ik.
Mvgr De Troll
Sophie zei:Vergeet even niet dat ik bij VW het meeste geld terug krijg voor de Jetta (ik heb nu eenmaal een beperkt budget) en dat deze Golf de kinderziektes wel heeft gehàd. Bovenal is alles wat in de communicatie met de dealer niet goed verliep, uitgesproken en verholpen.
Alex81 zei:Je krijgt er elders misschien iets minder voor maar 'levert het niets op' gaat nergens over. Niet heel nederland is zo anti VAG zoals een aantal roeptoeters hier op de site. En als je met je Toyota naar een VW dealer gaat krijg je vaak ook iets minder dan bij de Toyota dealer. Idem met alle andere merken. Kwestie van rondshoppen.
Ik vind die prijs niet zo vreemd. Diesels met hoge kilometerstand zijn weinig waard omdat er een overaanbod is. Een 106 is juist een heel gewilde auto waar meer vraag naar is dan aanbod. Ik heb ook wel Toyota’s(diesel) langs zien komen met nauwelijks 2 ton van een paar jaar die ook maar 5000 euro deden.s velthuis zei:Alex81 zei:Je krijgt er elders misschien iets minder voor maar 'levert het niets op' gaat nergens over. Niet heel nederland is zo anti VAG zoals een aantal roeptoeters hier op de site. En als je met je Toyota naar een VW dealer gaat krijg je vaak ook iets minder dan bij de Toyota dealer. Idem met alle andere merken. Kwestie van rondshoppen.
Jij vindt 1500 euro voor een Touran Highline 2.0 TDI met net 3 ton op de klok veel? Ik noem dat niets. De Peugeot 106 1.5d leverde bijna hetzelfde op.
zeebra zei:(..). Een 106 is juist een heel gewilde auto waar meer vraag naar is dan aanbod. (..).
s velthuis zei:(...)
Jij vindt 1500 euro voor een Touran Highline 2.0 TDI met net 3 ton op de klok veel? Ik noem dat niets. De Peugeot 106 1.5d leverde bijna hetzelfde op.
s velthuis zei:Alex81 zei:Je krijgt er elders misschien iets minder voor maar 'levert het niets op' gaat nergens over. Niet heel nederland is zo anti VAG zoals een aantal roeptoeters hier op de site. En als je met je Toyota naar een VW dealer gaat krijg je vaak ook iets minder dan bij de Toyota dealer. Idem met alle andere merken. Kwestie van rondshoppen.
Alex81 zei:s velthuis zei:Alex81 zei:Je krijgt er elders misschien iets minder voor maar 'levert het niets op' gaat nergens over. Niet heel nederland is zo anti VAG zoals een aantal roeptoeters hier op de site. En als je met je Toyota naar een VW dealer gaat krijg je vaak ook iets minder dan bij de Toyota dealer. Idem met alle andere merken. Kwestie van rondshoppen.
Dat is zonder meer info niet te beoordelen, er zijn zo veel factoren die een inruil prijs bepalen. En er zit tussen verschillende garages ook veel verschil. M'n ouders hebben jaren geleden een Toyota Carina E GTSI ingeruild op een nieuwe Golf 4 Variant TDI. Bij de dealer hier in de stad kregen ze 10000, bij een dealer in een dorp in de omgeving uiteindelijk zelfs 17000! (Gulden tijdperk).
2800i zei:Ho eens alle azijnpissers... Heeft iemand er over nagedacht dat de mogelijkheid bestaat dat de auto gewoon OK is? Iedereen heeft hier -zonder erbij te zijn geweest- al de conclusie getrokken dat het inderdaad niet OK is. Maar als het niet kapot of afwijkend is, kan je het ook niet repareren.
Sophie zei:Bedankt voor al jullie flauwe en ondermaatse grappen.......
Ik snap heus wel dat als ik eerst zeg, dat ik nooit meer een VW wil (pure frustratie op dat moment maar daar word ik nu leuk op afgerekend) en er nu wel weer een opteer, dat dat verbazing wekt...
Vergeet even niet dat ik bij VW het meeste geld terug krijg voor de Jetta (ik heb nu eenmaal een beperkt budget) en dat deze Golf de kinderziektes wel heeft gehàd. Bovenal is alles wat in de communicatie met de dealer niet goed verliep, uitgesproken en verholpen.
Ik vraag enkel om advies en voor misplaatste grappen pas ik.
Mvgr De Troll