MCW 84
Asfaltkampioen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar is veel accurater op deze plek, heb ik me laten vertellen.Hij lijkt inderdaad wat te hoog voor een sedan en hij wordt alvast met taxi bordje geleverd… jammer dat daar de Lidar moet zitten, kan mooier in de bumper verwerkt worden.
Tsja, dan heb je weer last van reflectie. Ik vind het ook suf ogen hoor, maar goed, ik rijd dan ook een vrij simpele HR-V.@der Magistrat daar kan ik wel enigszins bij inkomen omdat hij op een hogere en dus overzichtelijkere plek zit maar het blijft gek ogen… wellicht zoals de andere sensoren in de voorruit, bijv.?
Typisch Chinese oplossing dunkt mij.Hij lijkt inderdaad wat te hoog voor een sedan en hij wordt alvast met taxi bordje geleverd… jammer dat daar de Lidar moet zitten, kan mooier in de bumper verwerkt worden.
ok.Ik zie net in een filmpje dat het geen sedan is maar een liftback...
Moderator
Inderdaad. Ik vind het ook geen goed ontwerp vanwege die niet kloppende verhoudingen. De auto is te hoog voor een sedan, de achterkant oogt en profil ongelukkig. De hele auto oogt als een compromis. Dan heeft Zeekr toch veel mooiere alternatieven in de aanbieding.de verhoudingen van die auto kloppen gewoon niet...