Volkswagen Up! vanaf € 16.900 | e-Up! vanaf € 25.850

Onder de naam lifestyle heeft VW een hele reeks gadgets, en andere hebbedingetjes ontwikkeld. Allemaal omtrent de up!

Sleutelcover wit
1S0087012__084.jpg

Artikelnummer: 1S0087012 084

Sleutelhanger up! oranje/wit
1S0087013__VCF.jpg

Artikelnummer: 1S0087013 VCF

Sleutelhanger up! wit/oranje
1S0087013__UH8.jpg

Artikelnummer: 1S0087013 UH8

Badlaken, oranje/blauw
1S0084500__Z78.jpg

Artikelnummer: 1S0084500 Z78

Bandee up!
1S0087707__FZF.jpg

Artikelnummer: 1S0087707 FZF

Dienblad up! oranje
1S0069602__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0069602 VSX

Portemonnee up! wit
1S0087400__RU8.jpg

Artikelnummer: 1S0087400 RU8

Drinkbeker up! wit
1S0069601__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0069601 VSX

Iphone hoesje up!, wit
1S0087315__RU8.jpg

Artikelnummer: 1S0087315 RU8

Karaf up!
1S0069604__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0069604 VSX

Up! kussen
1S0084508__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0084508 VSX

LED-horloge up!
1S0050800__BV8.jpg

Artikelnummer: 1S0050800 BV8

Notititeblok zwart
1S0087219__FZF.jpg

Artikelnummer: 1S0087219 FZF

Peper en zoutstelletje up!
1S0069640__084.jpg

Artikelnummer: 1S0069640 084

Porseleinsetje up!
1S0069608__084.jpg

Artikelnummer: 1S0069608 084

Zitzak up! oranje
1S0069636__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0069636 VSX

Hahaha, je kunt zeggen wat je wil, maar ze hebben het wat betreft 'up!-marketing' tot in de puntjes verzorgd! Wat moet je nu met dat spul denk ik dan? :D

Het enige dat ik leuk zou vinden is inderdaad dat peper en zoutstel.

Bij de Audi-dealer zie je ook diverse van die speeltjes in de showroom. Voor veel te hoge prijzen. Soms gaven ze nog wel eens een petje of (eenvoudig) horloge als je een nieuwe auto ophaalde. Maar om het nu te kopen? Hoewel, peper/zoutstelletje is wel leuk. Een witte sleutel lijkt mij niet echt handig (snel vuil).

speedtouch zei:
Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!

Hier is niets bijzonders aan. Andere merken verkopen ook veel merchandise, t-shirts, pennen, notitieboekjes, petjes, sjaaltjes, truien, fietsen, trapauto's, setjes ansichtkaarten, boeken, noem maar op. En inderdaad voor veel te veel geld. Van Fiat tot Jaguar, van BMW tot Suzuki. Volkswagen heeft hier echt niets nieuws uitgevonden, sterker nog, een paar jaar geleden hadden ze nog niet eens auto's waarmee je dat een beetje fatsoenlijk kon doen, behalve de New Beetle.

Clignoteur zei:
speedtouch zei:

Hier is niets bijzonders aan. Andere merken verkopen ook veel merchandise, t-shirts, pennen, notitieboekjes, petjes, sjaaltjes, truien, fietsen, trapauto's, setjes ansichtkaarten, boeken, noem maar op. En inderdaad voor veel te veel geld. Van Fiat tot Jaguar, van BMW tot Suzuki. Volkswagen heeft hier echt niets nieuws uitgevonden, sterker nog, een paar jaar geleden hadden ze nog niet eens auto's waarmee je dat een beetje fatsoenlijk kon doen, behalve de New Beetle.
Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.

Je hebt gelijk dat VW niet de enige is en ze zullen het vast niet hebben uitgevonden (dat is waarschijnlijk een Amerikaans bedrijf geweest), maar ze doen dit al heel lang.

Hieruit zie je maar dat VW alles erg grondig aanpakt en qua marketing dan ook de touwtjes in handen heeft.

D.E.N.N.I.S. zei:
Clignoteur zei:
speedtouch zei:

Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.

Je hebt gelijk dat VW niet de enige is en ze zullen het vast niet hebben uitgevonden (dat is waarschijnlijk een Amerikaans bedrijf geweest), maar ze doen dit al heel lang.

Het is geen slecht nieuws voor me, het is gewoon business en ze hebben dat al eerder vertoond! Ik vind het goed aangepakt , zoals ze eigenlijk alles met de Up! goed aangepakt hebben, jammer dat hij nog niet met automaat leverbaar is!

speedtouch zei:
D.E.N.N.I.S. zei:
Clignoteur zei:
speedtouch zei:

Het is geen slecht nieuws voor me, het is gewoon business en ze hebben dat al eerder vertoond! Ik vind het goed aangepakt , zoals ze eigenlijk alles met de Up! goed aangepakt hebben, jammer dat hij nog niet met automaat leverbaar is!
Het slechte nieuws was niet in jouw richting, maar wel richting Clignoteur.

up! zei:
Gelukkig hebben we Lancia nog als waardevast merk eye rolling smiley grinning smiley

Daarom zijn ze tweedehands zo heerlijk goedkoop, wat weer ten goede komt aan de fiscaalvriendelijke bijtelling voor 15jarige auto's.
20,32 euro netto bijtelling per maand, ik draag het met liefde af aan de belastingdienst.

meeuw zei:
Wel uniek dat hij nog een rijdende 1996 Lancia heeft

Laat de Kappa nou net een vrijwel probleemloze Lancia zijn, zwakke punten zijn haperende motoren van de centrale deurvergrendeling en de thermostaat. Mij hoor je niet klagen, een keer achterremblokken vervangen na 16.000km/7maanden voor de rest in fantastische conditie.

Monsieur Le Loure zei:
meeuw zei:
Wel uniek dat hij nog een rijdende 1996 Lancia heeft

Laat de Kappa nou net een vrijwel probleemloze Lancia zijn, zwakke punten zijn haperende motoren van de centrale deurvergrendeling en de thermostaat. Mij hoor je niet klagen, een keer achterremblokken vervangen na 16.000km/7maanden voor de rest in fantastische conditie.
De Delta van mijn collega (2010, dwz de auto, niet mijn collega:)) is nu niet de meest probleemloze...... Wel een leuke overigens. Weer eens wat anders.

up! zei:
Onder de naam lifestyle heeft VW een hele reeks gadgets, en andere hebbedingetjes ontwikkeld. Allemaal omtrent de up!

Ontwikkeld??? De sleutel is het standaardexemplaar in een kleurtje, het peper en zoutstel is specifiek. Alle andere spullen vind je gewoon in de catalogie van marketingbedrijven. Als je eens rondkijkt zie de dezelfde spullen ook met Hema of Aldi opdruk rondslingeren ;)

Was serieus aan t kijken naar een UP! ( of idn;) ), kwam uit op kaalste uitvoering (Take up! in kleur lichtblauw ) met airco en 5 deuren.

Toch nog even 'on' hold ivm goede prijzen en garantieregeling van Seat Mii (!!W ?). Toch dan ook maar wachten op aanbieding van Skoda. Misschien heeft die financieel toch nog 'de beste papeieren'.

Vond de Up! 3drs versie eerst het leukst, maar toch ook het meest een w!!venautootje. En t wordt toch sowieso een 5 drs. De Skoda is misschien wat saai, maar oogt ook het meest volwassen en professioneel.

Ik vind de Skoda juist een erg suf neusje hebben, voor mij de minste van de drie.

Ik zou mijn driedeurs wagentje zo willen: de Mii met de raamlijn van de up!.

Ik heb duidelijk de voorkeur voor de Skoda, verreweg het meest volwassen ontwerp wat mij betreft. Zeker de 3-deurs UP bevalt me totaal niet, door het oplopende lijntje van de achterste zijruit lijkt de auto nog hoger op zijn poten te staan en lijkt hij veel ieliger, wat mij betreft echt een misser.

Ami zei:
... volwassen en professioneel.

Een miniwagen die er 'professioneel' moet uitzien??? Waar zijn we mee bezig. Kies toch gewoon iets leuk dat de werled wat opvrolijkt.
En 'volwassen'. Volgens autojournalisten is elke nieuwe wagen wel wat volwassener dan zijn voorganger...binenkort rijden we allemaal in bejaardenbakjes rond!
Het gebeurt niet snel: maar dit keer is de VW toch echt wel de vrolijkste, meest aantrekkelijke versie die op de markt komt.

D.E.N.N.I.S. zei:
Clignoteur zei:
speedtouch zei:

Ja, maar doe het dan op een originele manier. Bedenk zelf iets. Zoals iDS zegt:

iDS zei:
up! zei:

Ontwikkeld??? De sleutel is het standaardexemplaar in een kleurtje, het peper en zoutstel is specifiek. Alle andere spullen vind je gewoon in de catalogie van marketingbedrijven. Als je eens rondkijkt zie de dezelfde spullen ook met Hema of Aldi opdruk rondslingeren.

Voorbeeld:

Karaf up!
1S0069604__VSX.jpg

Artikelnummer: 1S0069604 VSX [/quote]

Gewoon hier te bestellen voor € 59 en dan kan je eigen naam erop, of "Rolls-Royce", of "AUTOWEEK", of wat dan ook. Ben benieuwd hoeveel VW je laat betalen om voor hun model reclame te maken...

https://shop.udenhout.nl/karaf_up?category_id=0&search_string=karaf&search_category_id=0 €64.95

JPeG zei:
https://shop.udenhout.nl/karaf_up?category_id=0&search_string=karaf&search_category_id=0 €64.95

https://www.1a-versand.de/nl/Wonen/Drinken-genieten/Glazen-karaffen/eva-solo-Koelkastkaraf-oxid-5.html Ook al vanaf € 36,75 te hebben als je hem in het groen wilt.

De levertijd van mijn bestelde up! is een stuk korter geworden. Het voorlaatste bericht was leveren ergens in juni vanwege de bluemotion, laatste bericht is nu produktie in week 10 (definitief gepland !) Dus rijden in week 13.

Ik verwacht dat dit een van de eerst High Up in Light Silver met BMT in Nederland wordt.

De auto is besteld begin november, is aangepast begin december (kleur) en begin januari is nog BMT toegevoegd.

Groet,

Lupa

lupa zei:
Ik verwacht dat dit een van de eerst High Up in Light Silver met BMT in Nederland wordt.

Ik ben ook een van de eersten. Mijn highup in Light Silver met BMT wordt in week 7 gebouwd. Aflevering waarschijnlijk in week 11/12
icon_e_biggrin.gif
smiley_hangloose.gif

Hey Allen,

Ik heb de mijne in de eerste week van januari besteld.
Is de High Up 75 pk geworden met drive pakket, executive pakket, maps/more, en dynamicpakket.
Eigenlijk alles maar geen stoelverwarming, schijnt niet apart leverbaar te zijn bij een High uitvoering, raar maar waar.
In de kleur DarkSilver met triangel velgen dus eigenlijk de meeste uitgebreide Up.

Hoorde vorige week dat de bluemotions er toch eerder kwamen dan de eerste vertelde 1 juli. Voor die tijd kon je ze nog niet bestellen maar nu kon ik m kosteloos omzetten naar de Bluemotion, heb ik dus maar gedaan, toch weer ff wat zuiniger en beter bij evt inruilen.

Mijn leverweek staat nu op week 15 omdat dan mijn kleur gemaakt gaat worden.

Ben erugh benieuwd straks !!

[size=large]Vier nieuwe Upjes op Autosalon Genève[/size]

m1fy7n8bxxlh.jpg

Het lijken wel konijnen daar bij de familie Up! Op de autosalon van Genève presenteren de Volkswagens hun volgende spruiten, de Swiss Up, x Up, winter Up en Cargo Up.
De Swiss Up is een eerbetoon aan de Autosalon van Genève. Aan de buitenkant van de auto en in het interieur domineert een rood-witte kleurencombinatie, uiteraard een verwijzing naar de Zwitserse vlag.
De Winter Up is gebaseerd op de Cross Up en heeft een houder voor vier snowboards. Die snowboardhouder kan momenteel overigens ook gewoon al bij de dealer worden besteld. De concept-car is extra geschikt gemaakt voor wintersportgebieden met ESP en een EDS (elektronisch sperdifferentieel). Volkswagen lakt de auto in de kleuren 'Pure White' en 'Malibu Blue'.
De x Up is net als de Winter Up gebaseerd op de Cross Up. De concept-car richt zich op het terreinwerk en heeft een box op het dak met twee schijnwerpers. Bij de voor- en achteras heeft de x Up een extra beschermplaat tegen stenen en andere zaken die je tegen kunt komen als je offroad gaat. Volkswagen lakt de x Up in de kleur 'Burned Orange metallic'.
Met de laatste van 't kwartet, de Cargo Up, richt Volkswagen zich op bijvoorbeeld pizzabezorgers. De auto is uitgevoerd in de kleur 'Tornadorot', ook de geblindeerde achterruiten. De 60 pk sterke auto heeft een laadruimte van 1.400 liter en heeft een maximum laadvermogen van 426 kilogram.

[size=large]Gerobotiseerde handbak voor Volkswagen Up[/size]

Vooralsnog was de Volkswagen Up alleen met handbak beschikbaar. Het merk uit Wolfsburg introduceert nu echter een alternatief voor de mensen die liever niet zelf willen koppelen.
De nieuwe bak heet AGS. De transmissie heeft vijf verzetten en is beschikbaar voor zowel de 60 pk als de 75 pk versie. Het gemiddeld verbruik is 4,5 l/100 km en de CO2-uitstoot is in beide gevallen 105 g/km.
De Up met de nieuwe AGS-transmissie debuteert op de Autosalon van Genève, net als de vijfdeurs Up. In de lente verschijnt de Up met vijf portieren bij de dealers, de Up AGS volgt later. De vijfdeurs Up is er vanaf 8.805 euro, de prijzen van de Up AGS zijn momenteel nog niet bekend.

autoweek.nl

Haalde mijn eerst Up! in vandaag, op de A1.
Life changing experience kan ik je melden. ;)

Auto heeft trouwens de achterlichten van de Kia Soul.
En: De afwerking was des Volkswagens - de wieldop was a-symmetrisch en het licht v/d rechter koplamp scheen naar de hemel...:)

Dit wordt de 5de Maart toch niet de A v/h J hè?

Ik dacht dat die up zo'n verkoopsucces zou worden :)
Dat valt dan dus mooi tegen. De oude drieling ligt nog straatlengten voor.

Terug
Bovenaan