michel1975
Kilometervreter
Of zwart zoals de mijnemeeuw zei:De (nieuwe) VW Polo wordt toch ook erg veel in wit verkocht, wat ik hier zie rijden schat ik 30-40%.
Overigens vind ik de 5 deurs geslaagder dan de 3 deurs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of zwart zoals de mijnemeeuw zei:De (nieuwe) VW Polo wordt toch ook erg veel in wit verkocht, wat ik hier zie rijden schat ik 30-40%.
michel1975 zei:Overigens vind ik de 5 deurs geslaagder dan de 3 deurs.
speedtouch zei:Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!
Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.Clignoteur zei:speedtouch zei:Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!
Hier is niets bijzonders aan. Andere merken verkopen ook veel merchandise, t-shirts, pennen, notitieboekjes, petjes, sjaaltjes, truien, fietsen, trapauto's, setjes ansichtkaarten, boeken, noem maar op. En inderdaad voor veel te veel geld. Van Fiat tot Jaguar, van BMW tot Suzuki. Volkswagen heeft hier echt niets nieuws uitgevonden, sterker nog, een paar jaar geleden hadden ze nog niet eens auto's waarmee je dat een beetje fatsoenlijk kon doen, behalve de New Beetle.
Scheur-ijzer zei:
D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.Clignoteur zei:speedtouch zei:Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!
Hier is niets bijzonders aan. Andere merken verkopen ook veel merchandise, t-shirts, pennen, notitieboekjes, petjes, sjaaltjes, truien, fietsen, trapauto's, setjes ansichtkaarten, boeken, noem maar op. En inderdaad voor veel te veel geld. Van Fiat tot Jaguar, van BMW tot Suzuki. Volkswagen heeft hier echt niets nieuws uitgevonden, sterker nog, een paar jaar geleden hadden ze nog niet eens auto's waarmee je dat een beetje fatsoenlijk kon doen, behalve de New Beetle.
Je hebt gelijk dat VW niet de enige is en ze zullen het vast niet hebben uitgevonden (dat is waarschijnlijk een Amerikaans bedrijf geweest), maar ze doen dit al heel lang.
Het slechte nieuws was niet in jouw richting, maar wel richting Clignoteur.speedtouch zei:D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.Clignoteur zei:speedtouch zei:Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!
Je hebt gelijk dat VW niet de enige is en ze zullen het vast niet hebben uitgevonden (dat is waarschijnlijk een Amerikaans bedrijf geweest), maar ze doen dit al heel lang.
Het is geen slecht nieuws voor me, het is gewoon business en ze hebben dat al eerder vertoond! Ik vind het goed aangepakt , zoals ze eigenlijk alles met de Up! goed aangepakt hebben, jammer dat hij nog niet met automaat leverbaar is!
up! zei:Gelukkig hebben we Lancia nog als waardevast merk eye rolling smiley grinning smiley
meeuw zei:Wel uniek dat hij nog een rijdende 1996 Lancia heeft
De Delta van mijn collega (2010, dwz de auto, niet mijn collegaMonsieur Le Loure zei:meeuw zei:Wel uniek dat hij nog een rijdende 1996 Lancia heeft
Laat de Kappa nou net een vrijwel probleemloze Lancia zijn, zwakke punten zijn haperende motoren van de centrale deurvergrendeling en de thermostaat. Mij hoor je niet klagen, een keer achterremblokken vervangen na 16.000km/7maanden voor de rest in fantastische conditie.
up! zei:Onder de naam lifestyle heeft VW een hele reeks gadgets, en andere hebbedingetjes ontwikkeld. Allemaal omtrent de up!
Ami zei:De Skoda is misschien wat saai, maar oogt ook het meest volwassen en professioneel.
Ami zei:... volwassen en professioneel.
D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb slecht nieuws voor je dit is niet de eerste keer dat VW met dit soort merchandise komt.Clignoteur zei:speedtouch zei:Gewoon business! Goed gedaan, die 'Up!'-artikelen!
iDS zei:up! zei:Onder de naam lifestyle heeft VW een hele reeks gadgets, en andere hebbedingetjes ontwikkeld. Allemaal omtrent de up!
Ontwikkeld??? De sleutel is het standaardexemplaar in een kleurtje, het peper en zoutstel is specifiek. Alle andere spullen vind je gewoon in de catalogie van marketingbedrijven. Als je eens rondkijkt zie de dezelfde spullen ook met Hema of Aldi opdruk rondslingeren.
JPeG zei:https://shop.udenhout.nl/karaf_up?category_id=0&search_string=karaf&search_category_id=0 €64.95
Ami zei:klopt speedtouch...dat is bekend! Maar ik zeg ook : oogt
lupa zei:Ik verwacht dat dit een van de eerst High Up in Light Silver met BMT in Nederland wordt.
up! zei:lupa zei:Ik verwacht dat dit een van de eerst High Up in Light Silver met BMT in Nederland wordt.
Ik ben ook een van de eersten. Mijn highup in Light Silver met BMT wordt in week 7 gebouwd. Aflevering waarschijnlijk in week 11/12![]()
up! zei:Zeer fraai, die ABT uitvoering![]()
![]()
Moderator
rickm zei:En: De afwerking was des Volkswagens - de wieldop was a-symmetrisch en het licht v/d rechter koplamp scheen naar de hemel...![]()