A110 50
Net ingestapt
Soloman zei:meeuw zei:Soloman zei:@Mach1 - Mijn visie is dat autofabrikanten de auto steeds kleiner maken om te verkopen, en de consument daar de dupe van is. Ik vind de kwaliteit namelijk vreselijk. Ik hemel mijn Camry misschien onterecht op (want ik heb nog nooit een veel grotere auto gereden), maar ik vind dat de consument slaaf is van de leverancier. Dat is mijn punt, en inderdaad, mijn frustratie. Dat mensen er zich voor lenen om zich in zo'n auto te laten plaatsen, je verdient veel beter. Dat is mijn punt.
Ik ben bijna vijftig, ik heb heel veel auto's gereden, geloof me. En als een Suzuki Swift bij regen gewoon rechtdoor gaat in de bocht, begin ik steeds meer te twijfelen aan de autoindustrie. Ik heb dat meegemaakt namelijk. En ik heb voor me mijn vrouw in een r11 bovenop een andere auto zien knallen bij regen. Dan denk ik: ja jongens, schroef de prijzen maar lekker omlaag met kleine autootjes, maar ..... betalen jullie hun graf ook????
Dat is mijn frustratie.
De industrie gaat op winst
Solo, zonder industrie had je mooi elke ochtend naar je werk moeten lopen.
Heel heel kort de bocht mijn beste Meeuw.
Natuurlijk is industrie noodzakelijk, maar betrek ook even het "geld" bij dit onderwerp, dan krijgen we een heel andere visie op de zaak.
Ik laat het nu even aan jou over.![]()
Welke visie zie jij dan voor je? Ben heel benieuwd...