Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou eens googlen op 1.8 TSI en problemen, dan vind je vast wel wat.NPerf zei:Beste,
Ik heb mijn ogen laten vallen op een Passat CC 1.8 TSI tussen 2008 en 2010. Iemand enige ervaringen met een CC?
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Auto encyclopedie zei:Trouwens wat is het uiteindelijk geworden?
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,5963089,596332
De Insignia is er ook als hatchback. Die ziet er bijna hetzelfde uit als de sedan maar bied wel veel makkelijker toegang tot de bagageruimte.Frits 2368451 zei:Mazda 3/6 Ford Focus/Mondeo, Opel Insignia. Probleem is dat sedans niet echt gewild zijn dus beperkt aanbod.
Zelf heb ik 9 jaar lang een Renault Laguna 3 2.0 16V gehad met 140 pk ( de motor komt van Nissan, en heeft geen turbo) , de motor past heel goed bij de auto. Het was een erg fijne, zeer comfortabele, degelijke en zeer betrouwbare auto. De kwaliteit was gewoon erg goed, ik vind het een aanrader.Frits 2368451 zei:Persoonlijk zou ik dan kijken naar een Renault Laguna 2.0T met 170 of 204 pk.
Die tweede zal inderdaad een after-market geval zijn, de CD300 radio heeft normaal geen navigatie.Total Loss zei:Dit zijn wel 2 mooie Insignia's voor dat budget, allebei de 1.6 Turbo en allebei de meest luxe Cosmo uitvoering.
Opel Insignia 1.6 Turbo Cosmo
of
Edit : Die 2e heeft trouwens wel hele aparte ( zelf geinstalleerde? ) navigatie, is in ieder geval zeker niet origineel, kaart/beeld is heel anders en er is nergens een navigatieknop te vinden, apart echt nog nooit gezien zo.
De versnellingsbak is een enorm zwak punt van de insignia. Kan iemand die zelfs 3x heeft moeten vervangen. Elke 2 jaar was het raak.Total Loss zei:Dit zijn wel 2 mooie Insignia's voor dat budget, allebei de 1.6 Turbo en allebei de meest luxe Cosmo uitvoering.
of
Insignias hele leuke auto's. Heb er zelf ook mee gereden. Alleen zijn ze wel een beetje aan de zware kant..Total Loss zei:Dit zijn wel 2 mooie Insignia's voor dat budget, allebei de 1.6 Turbo en allebei de meest luxe Cosmo uitvoering.
of
Edit : Die 2e heeft trouwens wel hele aparte ( zelf geinstalleerde? ) navigatie, is in ieder geval zeker niet origineel, kaart/beeld is heel anders en er is nergens een navigatieknop te vinden, apart echt nog nooit gezien zo.
NPerf zei:Jammer van de beruchte TSI problemen rond deze bouwjaren. Ik las namelijk een aantal reviews op Autoweek zelf over de Passat CC die wel positief waren. Hebben jullie wellicht andere suggesties? Sedan, rond de 120/150 pk ( wil namelijk wel een beetje power hebben, budget is rond de 8000,-. Uiterlijk moet er ook wel zijn. De Passat CC zag er namelijk wel beetje zakelijk uit. Wellicht de insignia?
spoiler alert zei:De versnellingsbak is een enorm zwak punt van de insignia. Kan iemand die zelfs 3x heeft moeten vervangen. Elke 2 jaar was het raak.Total Loss zei:Dit zijn wel 2 mooie Insignia's voor dat budget, allebei de 1.6 Turbo en allebei de meest luxe Cosmo uitvoering.
of