Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...Ik vind 'm wel leuk eigenlijk. Ben alleen wel bang dat ie duur wordt.
Het is nog steeds jammer dat er niet gewoon een karretje van 750kg achter de ID3/Born kan, want dan had ik er wel eentje willen hebben.
Ga je niet voor elkaar krijgen.Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...
Kan wel, in duitsland heeft Misterdotcom een trekhaak voor de ID.3/Born gemaakt die 1500kg kan trekken, TUV gekeurd. Alleen even kijken hoe we dit bij de vrienden van de RDW rondkrijgen, dat is in elk geval hoe ik mijn ID.3 ga kopen... Ik wil echt geen Tesla Model 3 (sedans zijn echt super onpraktisch als je je auto ook gebruikt om meubels e.d. of andere grote spullen te verplaatsen) ik koop namelijk geregeld via marktplaats iets en ik ga niet altijd met een karretje liggen tuffen...