Verzoekentopic deel 3

@ Yellow Cab:

Bedankt voor de hele snelle service; vind alleen helaas het resultaat niet mooi.....Goede shop, dat wel maar de velg staat niet bij het type auto helaas en dus is het maar goed dat er shops mogelijk zijn want dan heb je al van tevoren een beeld.

Overigens: van de CC velgen is de draairichting verkeerd want de spaken "steken" in plaats van "slepen" maar daar verandert het beeld overigens niet heel veel van mijns inziens.

Zou iemand op deze foto de verticale spijlen in de grill chroom kunnen maken en gelijk de ramen kunnen tinten?

Seat-Leon_2006_photo_0f.jpg

En is het mogelijk om op die zelfde foto een splitter onder de voorbumper te zetten, het gaat om dit exemplaar van een vorig model Cupra R

Seat-Leon_Cupra_R_2003_photo_1d.jpg

Dus die zwarte onderlip onder de voorbumper..

Ik ben dit namelijk van plan om uit te voeren, maar vraag me af ofdat t mooi is..

M.v.g.

seatleonachterkantverzo.png

seatleonvoorkantverzoek.png

-Splitter is niet gelukt.
-Uitlaat zit scheef.
-Spoiler is niet mooi gelukt.

Maar het is maar voor het idee. :)

Als nog bedankt,

Inderdaad, het is maar voor het idee ja:D Maar je heb mij wel enigszins geholpen.

Die velgen heb ik er sowiezo al onder zitten en de uitlaten ook. Zien er zeer goed uit!

Bij de grill kwam ik op het idee omdat ik van een collega 2 chrome stripjes kreeg waar hij niets mee kon, ik bij mij precies over de spijlen pastte. Nu ik zo de foto ziet ga ik het ook uitvoeren ook, en dat chrome randje onder ook (zie ik vaker op Seat modellen, ziet er gaaf uit). Over de spiegels twijfel ik nog evenals de achterspoiler. De chrome ornament op de achterklep heb ik toevallig van de week nog op een Leon gezien, maar t gaf mij nou niet echt een toegevoegde waarde!

Zou je bij de eerste foto die je geupload hebt, de ramen achter kunnen tinten en de auto iets verlagen? Als dat niet te veel moeite is hoor:rolleyes:

Iedergeval al harstikke bedankt, je heb me al een hoop op weg geholpen!!

M.v.g.

Roberto

(voor foto's van m'n Leon, kijk ff me MyReview)

Ik vraag me al een tijdje af hoe de huidige S-klasse er uit zou zien met een 'gladde' zijkant, dus zonder de ietwat overmaatse wielkasten en dus iets subtieler a la de vorige generatie.

234502x.jpg

20091008215501!Mercedes_s_klasse_1_sst.jpg

En enigszins in dezelfde categorie, de nieuwe E-klasse maar dan zonder die rare lijn die net voor de achterwielkasten begint en naar achteren doorloopt, en waarbij de achterlichten iets minder ver in het zijscherm doorlopen.

w212-1.jpg

Kan iemand deze velgen
JVHPIbK1bPedhC27.jpg

onder mijn toyota shoppen? Een beetje meer aanpassingen om de oubolligheid te verbergen kan daarnaast ook geen kwaad..
alvast bedankt

camry02.jpg

voilà, @jan626

2ji4hv.jpg

Als ik je mag adviseren: gewoon laten zitten die originale velgen.

Lucas, heel erg bedankt!!!
En je advies is uitstekend.

Gek, dat je in je verbeelding het heel anders ziet als het echt is geshopt.
Ik dacht dat zwarte velgen er echt goed bij zouden passen.
Die Ferrari is zwart, dus ik dacht, het loopt goed over.

Gek dat ik die Ferrari nu ook heel anders zie.
Eigenlijk zijn het oerlelijke velgen!

Dus eigenlijk moet ik gewoon niks aan die wagen veranderen.

jan626 zei:
(...) Die Ferrari is zwart, dus ik dacht, het loopt goed over. (...)

Het is een Lamborghini, Jan. o_O En ik had je ook zonder shop wel kunnen vertellen dat die velgen niet zouden staan onder jouw Camry.

Je moet ook niet zo'n extreme velgen nemen... Gewoon 17 inch met wat meer spaken gaan wel goed staan onder je auto.

Edit: bijvoorbeeld deze originele Camry velgen van het laatste model:
camry02.jpg

Hee, die zien er goed uit.
Ik ben er nu mee bezig, want ik moet nog aan de winterbanden. Ik zit nu in folders te kijken, en je kunt al 17 inchers krijgen voor 600 totaal met banden.

Zou iemand deze velgen 17":

63680879-sportvelgen-tenzo-r-model-m-17-4x100-honda-opel-vw-alfa.jpg

Kunnen plaatsen onder deze golf met 15":

Volkswagen-Golf_Cabriolet_Last_Edition_2002_800x600_wallpaper_01.jpg

of anders : netcarshow.com/volkswagen/1998-golf_cabriolet/800x600/wallpaper_0d.htm

Alvast bedankt :)

Poging van mijn kant:

golfverzoek.jpg

En toen ik toch bezig was heb ik 'm gelijk een beetje verlaagd, en (omdat de Golf op de foto die je liet zien groen is) geprobeerd deze ook groen te maken.

Dat is geen verzoek, Nico...
We behandelen alleen concrete verzoeken.

Als ik zin heb ja. Tip, met gebiedende wijs krijg je niet alles voor elkaar;)

Je kan het natuurlijk ook zelf proberen. Photoshop valt vast wel ergens te regelen en anders zijn er nog andere inferieure programma's die je zou kunnen gebruiken :)

Kan er iemand deze MotoLita stuurtjes in mijn MX-5 shoppen?

658CR74Y5V735MT_Large.jpg

090_067.jpg

IMG_0321.jpg

IMG_0320.jpg

Dank bij voorbaat!

Ik ga een poging wagen, maar er is een verschil tussen Photoshop en toveren, BRG: met de hoek en kwaliteit van de foto's die jij aanlevert, kan het nooit een fantastisch plaatje worden.

OK, maar dan heb ik wel een idee hé.

26376d1_20.jpeg

Da's anders een andere NA ...
Andere snit, maar zie ik toch iets t.o.v. roostertjes in console.

brgmx5lelijkstuur.jpg

Ik begrijp écht niet waarom je het originele stuur niet houdt. Maar die discussie houden we maar lekker in je 'Mijn Auto'-topic.

Great, thnx (y)

En toen ik de MX-5 kocht had ik 3 to do's :
- beige ipv zwarte kap
- bollekesvelgen
- houten stuur
2 van de 3 zijn gerealiseerd, nu nog het stuur : een klassieke roadster moet gewoon een houten stuurwiel!!!

Hoe zit dat met de airbag, of heeft deze geen airbag?

Ik vind het eerlijk gezegd ook zeer lelijk, en totaal niet passend bij dit interieur (en de rest van de auto) maar smaken verschillen gelukkig.

Onze Belgian New Beetle Club is op zoek naar een nieuw logo.
We zijn onlangs van webadres veranderd, en ook de link is gewijzigd.
Het forum werd hard onder handen genomen, en dus zijn we ook op zoek naar een nieuw logo.

Ik hoop dat hier creatieve geesten zitten die me hierbij kunnen helpen.

Dit was ons logo :

newbeetlelogo.jpg

Het logo is alleen voor de website? of moet het ook gebruikt worden voor briefpapier oid?

Wanneer het alleen voor de site is, kan ik meer proberen...(gradients, kleurgebruik etc)

In principe is het enkel om online te gebruiken, of om later eventueel op gadgets of zo te printen...
Nieuwe link is www.newbeetleclub.be maar hoeft zeker geen deel uit te maken van het logo.
Mag, maar moet niet.

Ik heb een verzoekje! Zou iemand Alpina velgen (+/- 19") onder deze 2 nieuwe 5-series kunnen shoppen? (Auto stilstaand)
f10b.png

2011_bmw_5-series__19_.jpg

Het gaat hier dus om de normale Alpina velg:
bmw-alpina-b5-s-6172.jpg

Bij voorbaat dank!

Ik heb een multi-verzoek, mag dat? Ik zoek eventueel lichtmetaal voor onder mijn 306, maar met name de lakkleur is nogal lastig, volgens mij.

Dit is mijn auto (grotere foto zal ik vanavond even linken als dat handiger is) met 14" wieldoppen:

(Klik voor groot formaat)

Graag zou ik deze velgen er eens onder willen zien:
- Ariane in 15" en 16"
- Ouragan in 15" en 16"
- Cotya (rechts) in 15" en 16"
- Corail in 15"
- Cyclone in 15"
- Apollo in 15"

Enne, als verrassing voor m'n vriendin: staan deze Focus ST-velgen in 15" een beetje onder haar Fiesta? De huidige velgen zijn ook 15".

(Klik voor groot formaat)

Ben nu op mijn werk, dus kan het sowieso niet doen. ( geen tijd!)

maar voor de Peugeot ben ik er zo al uit: Cyclone. mooiste velgen van het stel.

Nou, dat vraag ik me dus af. Ik vind ze aardig sportief en mijn auto (5-deurs, geen spoilertje, goud/beige kleur) is dat niet. Vandaar ook de keuzemogelijkheden ;)

Evenals Marcel heb ik een beetje weinig tijd, maar ik denk dat Ouragan het beste staat. Nog sportiever, maar in de praktijk staan ze goed onder elke 206 die ik gezien heb, RC of HDi, dus neem ik aan dat het met de 306 van hetzelfde laken een pak is...

Robert...

Mochten er nog mensen zijn die me een handje op weg kunnen helpen (no offense hoor, Robert en Marcel ;)), dan heb ik achter de foto's nu grote exemplaren gelinkt.

2iuxogk.png

21oo5t.png

Alleen deze gedaan, derest staat er niet zo goed onder of kon ik geen donor van vinden. ^^

Heb je bij de Fiësta ook een grote versie, want de huidige kan ik niet zo veel mee. :p

Terug
Bovenaan