Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hotdog zei:vraagje: moeten de verzoeken autogerelateerd zijn?
Yellow Cab zei:Bedankt Yellow Cab, hij is er goed gelukt! Ik ben blij dat ik de zilveren kapjes heb besteldzal hem even in mijn topic plaatsen
M6
Yellow Cab zei:ww_666 zei:YC, al geprobeerd de auto van Pim geel te krijgen...
Neuh, ik zie de functie van dat verzoek niet echt in, dus ik heb er geen tijd ingestoken.
Pim! zei:Voor jou hoeft het ook geen functie of nut te hebben. Maar goed, laat maar zitten [size=x-small](Het zal wederom wel weer afgunst zijn)[/size]
Tabé!
Yellow Cab zei:Pim! zei:Voor jou hoeft het ook geen functie of nut te hebben. Maar goed, laat maar zitten [size=x-small](Het zal wederom wel weer afgunst zijn)[/size]
Tabé!
Ik denk dat je het doel van het Verzoeken-topic niet helemaal begrijpt: het is vooral bedoeld voor mensen die daadwerkelijk wijzigingen aan hun auto willen uitvoeren. Zij kunnen in dit topic een verzoek indienen, zodat ze een beeld krijgen van hoe het wordt voor ze de wijziging uitvoeren. Ik zie jou nog niet een-twee-drie je BMW geel spuiten met een zwart-witgeblokte band.Dus zie ik 't nut van jouw verzoek niet echt in, en besteed ik mijn tijd aan andere dingen.
En als je denkt dat ik je verzoekje niet uitvoer omdat ik jaloers ben op jouw 1-serie, heb je een tamelijk vervormd beeld van me.![]()
Aloys-b zei:1-serie is zoiezo een gedrocht. Spaar dan door een koop een 3 ofzo.
Dus zou iemand die crosspolo voor mij kunnen shoppen. (vorige pagina)
Heb zelf al wat geprobeerd via paint maar dat wil niet echt lukken
.Marcel zei:Dus zou iemand die crosspolo voor mij kunnen shoppen. (vorige pagina)
Heb zelf al wat geprobeerd via paint maar dat wil niet echt lukken
Ik heb echt niets aan die foto's van de velgen...
Ik heb op google en op Flickr gezocht, maar er is geen foto van te vinden.
024pr zei:Ik vind de zwarte velgen ook minder mooi bij de grijze bumperdelen :T
reinier de jager zei:Wie kan deze oude man helpen die niks van photoshop weet, en mijn beeld verwezenlijken?
reinier de jager zei:(...) misschien is het een idee om een s5 cabrio te gebruiken als basis? (...) het gaat mij meer om te kijken of de kleuren combinatie mij bevalt.
mitsubishiEVO zei:Ik heb weer eens een idee in mijn hoofd om iets met een civic te gaan doen, (...)
Joas zei:@mitsubishiEVO: Ik wil die Civic wel zo maken als je wil, maar vind je het goed dat ik dan een andere foto als basis neem, want van deze shop-basis word ik niet zo vrolijk![]()
Hotdog zei:linkje: https://img.photobucket.com/albums/v460/groothoofd2004/21032009001.jpg
zat al te denken: verdieping bovenop zetten, parkeerdeck op het dak (autogerelateerd!), moskeetoren op het dak. verder kwam ik niet.![]()