Verzoekentopic deel 3

Hotdog zei:
vraagje: moeten de verzoeken autogerelateerd zijn?

Tegenvraag: is dit een autoforum? ;)

Maar even serieus: bij voorkeur wel, maar er worden weleens uitzonderingen gemaakt. Tenslotte is 't allemaal liefdewerk-oud-papier. Wat heb je in de aanbieding? :D

een gebouw van mijn werk.
het moet gepimpt worden, en ik zit de hele middag al te bedenken wat ik er aan kan veranderen, maar dat valt vies tegen.

zal zo ff linkje zetten..

linkje: https://img.photobucket.com/albums/v460/groothoofd2004/21032009001.jpg

zat al te denken: verdieping bovenop zetten, parkeerdeck op het dak (autogerelateerd!), moskeetoren op het dak. verder kwam ik niet. (n)

Yellow Cab zei:
ww_666 zei:
YC, al geprobeerd de auto van Pim geel te krijgen...

Neuh, ik zie de functie van dat verzoek niet echt in, dus ik heb er geen tijd ingestoken.

Voor jou hoeft het ook geen functie of nut te hebben. Maar goed, laat maar zitten [size=x-small](Het zal wederom wel weer afgunst zijn)[/size]

Tabé!

Pim! zei:
Voor jou hoeft het ook geen functie of nut te hebben. Maar goed, laat maar zitten [size=x-small](Het zal wederom wel weer afgunst zijn)[/size]

Tabé!

Ik denk dat je het doel van het Verzoeken-topic niet helemaal begrijpt: het is vooral bedoeld voor mensen die daadwerkelijk wijzigingen aan hun auto willen uitvoeren. Zij kunnen in dit topic een verzoek indienen, zodat ze een beeld krijgen van hoe het wordt voor ze de wijziging uitvoeren. Ik zie jou nog niet een-twee-drie je BMW geel spuiten met een zwart-witgeblokte band. :rolleyes: Dus zie ik 't nut van jouw verzoek niet echt in, en besteed ik mijn tijd aan andere dingen.

En als je denkt dat ik je verzoekje niet uitvoer omdat ik jaloers ben op jouw 1-serie, heb je een tamelijk vervormd beeld van me. o_O

Yellow Cab zei:
Pim! zei:

Tabé!

Ik denk dat je het doel van het Verzoeken-topic niet helemaal begrijpt: het is vooral bedoeld voor mensen die daadwerkelijk wijzigingen aan hun auto willen uitvoeren. Zij kunnen in dit topic een verzoek indienen, zodat ze een beeld krijgen van hoe het wordt voor ze de wijziging uitvoeren. Ik zie jou nog niet een-twee-drie je BMW geel spuiten met een zwart-witgeblokte band. :rolleyes: Dus zie ik 't nut van jouw verzoek niet echt in, en besteed ik mijn tijd aan andere dingen.

En als je denkt dat ik je verzoekje niet uitvoer omdat ik jaloers ben op jouw 1-serie, heb je een tamelijk vervormd beeld van me. o_O

Daarom post ik hier dus ook;)

Dus zou iemand die crosspolo voor mij kunnen shoppen. (vorige pagina)
Heb zelf al wat geprobeerd via paint maar dat wil niet echt lukken o_O
En ik heb nog 2,5 weken om te beslissen want dan kan hij niet meer besteld worden..
Mijn dank zal groot zijn!

Aloys-b zei:
1-serie is zoiezo een gedrocht. Spaar dan door een koop een 3 ofzo.

Ach dat is jouw mening, ga jij maar ns even op BMW.nl mijn uitvoering configureren. Voor die prijs heb je een 520d, het was dus geen kostentechnische afweging. Laten we maar zeggen dat smaken verschillen.

@Yellow Cab: Dat wist ik niet, mijn excuses daarvoor.

Pim!

Heb zelf al wat geprobeerd via paint maar dat wil niet echt lukken

Ik heb echt niets aan die foto's van de velgen...
Ik heb op google en op Flickr gezocht, maar er is geen foto van te vinden.

.Marcel zei:
Heb zelf al wat geprobeerd via paint maar dat wil niet echt lukken

Ik heb echt niets aan die foto's van de velgen...
Ik heb op google en op Flickr gezocht, maar er is geen foto van te vinden.

wat voorn foto's heb je daarvoor nodig dan?

Gevonden!

https://www.makwheels.it/public/images/7336.jpg
https://www.makwheels.it/public/images/7344.jpg

Zal ze straks even shoppen (y)

velg1-1.jpg

velg2-1.jpg

024pr zei:
Ik vind de zwarte velgen ook minder mooi bij de grijze bumperdelen :T

Helemaal mee eens. Daar ben ik nu ook achter.. de donkere velgen onder oranje auto is toch minder mooi zo met grijze bumpers.. wordt de keus alleen maar lastiger door... zit nu zelfs te twijfelen welke kleur.. misschien toch maar rood doen? kan iemand miss dezelfde set banden onder een rode en zilveren crosspolo shoppen?

en 024pr superbedankt voor de sjop!

beste mensen,

ik sta op het punt een audi a5 cabrio te bestellen. ik heb er al een beeld van in mijn hoofd gevormd van hoe ik deze eruit wil laten zien, maar zou graag dit beeld in het 'echt' voor me zien.

zo wil ik mijn audi gaan bestellen:

- s-line bumper pakket (zie foto)
- zwart lederen bekleding (zie foto)
- zwarte kap (zie foto)
- rs6 velgen (zie foto) in het zwart gespoten
- individual rode kleur (zie foto)
- alle alluminium/chrome delen zwart spuiten (lijst rond voorruit, sierstrips, spiegels, grill etc)
- auto misschien iets verlagen
- de achteras misschien (hooguit 20mm) verbreden waardoor de achterwielen wat breder komen te staan

Wie kan deze oude man helpen die niks van photoshop weet, en mijn beeld verwezenlijken?
alvast bedankt!

https://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=52970767

https://www.autotrack.nl/car-img/of03/s036/of03_0006095836.jpg

het gaat om deze kleur rood:

https://i154.photobucket.com/albums/s241/rosemeyer/3845_2965d14a530a9b8803cc015131cbaf.jpg

reinier de jager zei:
Wie kan deze oude man helpen die niks van photoshop weet, en mijn beeld verwezenlijken?

Ik had je wel willen helpen, maar ik kan geen fatsoenlijke, grote foto van een A5 Cabriolet met S-Linepakket vinden. De foto's die jij aanlevert zijn van nogal lage kwaliteit, daar kun je geen mooie shop mee maken. Voorlopig zul je nog even moeten blijven dromen, ben ik bang.

Bijzondere combinatie trouwens, dat rood met zwarte lijsten.

dat is inderdaad jammer.

misschien is het een idee om een s5 cabrio te gebruiken als basis? daar zijn wel grote platen van te vinden.
het gaat mij meer om te kijken of de kleuren combinatie mij bevalt.

reinier de jager zei:
(...) misschien is het een idee om een s5 cabrio te gebruiken als basis? (...) het gaat mij meer om te kijken of de kleuren combinatie mij bevalt.

Dat zal inderdaad makkelijker zijn! Ik zal morgenochtend even kijken wat ik voor je kan doen, heb vanavond andere bezigheden. :D

Hier ook mijn poging, met een S5 Cabriolet als basis. Met lichte velgen: https://img.photobucket.com/albums/v77/yellooh_cab/cars/audi_s5_cabrio.jpg

Ik heb de kleur zo goed mogelijk proberen te benaderen, maar dat valt nog niet mee! De zwarte pianolak vind ik wel heel goed gelukt. ;)

Edit: ik zie nu pas dat je zwárte RS6-velgen wilde. o_O Edit 2: klikken voor groot.

beide heel erg bedankt voor de geslaagde pogingen! de kleur van WW_666 is inderdaad lichter en bruiner dan ik in gedachte had, maar misstaat eigenlijk ook helemaal niet op de a5 icm de zwarte velgen.

nu snel naar de audi dealer om mijn wensenpakket door te geven ;)

nogmaals dank

Mensen zin om te shoppen?
Ik heb weer eens een idee in mijn hoofd om iets met een civic te gaan doen, maar om het echt goed voor ogen te kunnen zien zie ik het graag geshopt.
Dus als iemand zich geroepen voelt, graag:)

DSCN2549.jpg

Mijn puntjes die ik graag zie veranderen;

-De hele auto in mat antraciet
-Gele ruitenwissers
-Het hart van de velgen geel, rand gewoon zilver of zwart
-De knipperlichtjes als het kan gewoon in dezelfde kleur als de koplampen(als het teveel moeite is laat maar lekker zitten hoor)
-Laag, maar dat is deze eigenlijk al en dit is laag zat, of misschien een tikje lager.

En owja gele lampen erin, maar dan niet aan, dat zie je toch niet op een shop dus laat maar zitten:p

Als iemand het wil doen, graag ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Alvast bedankt iig!

Niet mijn plan idd, daar wacht ik nog maar even mee:)

Kben benieuwd wat je er van maakt(y)

Ik ben nog niet tot bevredigende resultaten gekomen. Vooral een gebrek aan tijd om het netjes af te werken eigenlijk. Maar ik ben niet de enige Knutselhoeker die verzoekjes afhandelt, dus misschien is 'r nog een ander die het eens wil proberen? ;)

@mitsubishiEVO: Ik wil die Civic wel zo maken als je wil, maar vind je het goed dat ik dan een andere foto als basis neem, want van deze shop-basis word ik niet zo vrolijk;)

Zou iemand onder mijn Leon de volgende velgen willen shoppen? Ik weet niet precies welke ik wil en wil toch graag zien hoe het staat voordat ik een bak geld uitgeef!

Dit is mijn Seat:

En hier R8 velgen

En RS4 velgen:

En R32 velgen:

Ik wil vanmiddag wel even een poging wagen.
Maar ik denk op voorhand dat mijn keuze uit gaat naar de Golf R32 velgen.

Ok, ik heb je de foto van je eigen auto niet gebruikt maar ik denk dat je zo een heel eind komt....

Audi R8 velgen:
LeonR8.jpg

Audi RS4 velgen:
LeonRS4.jpg

Volkswagen Golf R32 velgen:
LeonR32.jpg

En mijn eigen suggestie, Volkswagen velgen type Helios:
LeonHelios.jpg

oke, thanks

Ik kom daar wel een heel eind mee. Ik denk dat ik ga kiezen tussen de R8 en R32.

Was het lastig om de velgen in mijn foto te zetten?

Denk dat je met der R32 een stuk goedkoper uit bent dan wanneer je R8 velgen kiest...

bij imitatie zijn ze even duur hoor. Ik denk dat 17" neem, 18" wordt weer zo snel onconfortabel.

@marcel: Zou je die leon de kleur van mijn leon kunnen geven? Alleen die met R8 en R32.

Ik zou voor de R8-velgen gaan, misschien wel duur maar ze staan zeker gaaf eronder!;)

Leuk, maar je moet wel ff de juiste hoek velgen aanleveren. Anders kunnen we je verzoekje niet in behandeling nemen.;)

Joas zei:
@mitsubishiEVO: Ik wil die Civic wel zo maken als je wil, maar vind je het goed dat ik dan een andere foto als basis neem, want van deze shop-basis word ik niet zo vrolijk;)

Is prima hoor, alvast bedankt!:)

Hotdog zei:
linkje: https://img.photobucket.com/albums/v460/groothoofd2004/21032009001.jpg

zat al te denken: verdieping bovenop zetten, parkeerdeck op het dak (autogerelateerd!), moskeetoren op het dak. verder kwam ik niet. (n)

nadat ik er iets van gemaakt heb, zie ik pas dat je post 2 maanden oud is.

Als je dat gebouw nou gewoon eens wit maakt, en nieuwe schone zonweringen, dan lijkt het toch wel wat?

https://img53.imageshack.us/img53/8810/78018351.jpg ;)

Beste Shoppers, ik heb een vraagje

Ik had vandaag een Ferrari 599GTB Fiorano op de foto gezet en deze foto zou ik graag willen uitvergroten om op mijn kamer te hangen.
Alleen deze wagen zoals je ziet heeft lelijke garageplaten...kunnen jullie geen poging wagen om die plaat weg te shoppen?

DSC07093.jpg

Volledige grootte.

Alvast bedankt als iemand het lukt(y)

Ik ga direct bezig! EDIT! Kun je misschien de foto uploaden mét het kenteken? Je hebt nu een eigen poging geupload....

Sorry dat is nogal dom van me, nu ben ik afgelopen dag ook nog weg geweest dus niet meer gechecked...als je er nog steeds zin in hebt om het te doen, dan stuur ik de foto vanavond opnieuw.

Terug
Bovenaan