Verzoekentopic deel 3

Hangt er vanaf hoe het vastzit. Je kan het met een föhn icm met een visdraadje erachter langs doen, maar als het met 2 pinnetjes vastzit, dan zou ik het lekker laten zitten want anders mag je daarna de achterklep plamuren en opnieuw spuiten.

.Roelovský zei:
Hangt er vanaf hoe het vastzit. Je kan het met een föhn icm met een visdraadje erachter langs doen, maar als het met 2 pinnetjes vastzit, dan zou ik het lekker laten zitten want anders mag je daarna de achterklep plamuren en opnieuw spuiten.

En daar heb ik idd geen zin in, maar wie het weet mag het in het mijn auto topic zeggen...............

nee je moet het er niet afblazen, als ik het goed begrijp maak je zo de lijm warm die erachter zit en met behulp van het vislijntje kun je erachter door halen om hem los te krijgen ;) als ik het fout heb verbeter me dan :)

Nee, want een vislijn is van kunststof en het lijkt me sterk dat je daar krassen van krijgt...

lijkt me ook, tenzij je de boel er omheen niet schoonmaakt waardoor er zand of iets dergelijks tussen gaat krassen. dat lijkt me niet eigenlijk ;)

Bovenstaande discussie kan verder gevoerd worden in PCR's Xantia-topic (klik!).
Dit topic is alléén bedoeld voor verzoekjes van forummers die zelf niet kunnen shoppen. Voor verdere opmerkingen over de verzoekjes kun je meestal in de Mijn Auto-topics (klik!) terecht, en voor vragen over afbeeldingen, wallpapers, Photoshop en wat dies meer zij kun je het Vragentopic (klik!) gebruiken.

... zó moeilijk is het toch niet?

Yellow Cab
Knutselhoekmoderator

Sorry, ik wist niet dat mijn verzoekje of iemand mij wilde helpen zoeken naar een foto/wallpaper hier niet thuis hoorde.

opel-omega zei:
Hallo allemaal,

Mijn verzoek is het volgende: Een ruige Opel Omega "allroad". Met Allroad bedoel ik eigenlijk zoals Audi het ook bedoelt. Een auto die hoger op de poten staat en wat ruiger is. Wat mij leuk lijkt is bijvoorbeeld een Subaru luchtschep in de motorkap, zijskirts van plastic, extra lichten voor de grill en misschien op het dak enz.... De banden enz maakt niks uit (doe maar wat het makkelijkste is met oog op het verhogen (moeten natuurlijk wel bij de auto passen))

Nou ik heb wat geprutst, alleen het ziet er eigenlijk niet uit maar ik post 'm toch maar: https://i144.photobucket.com/albums/r168/bram_DC/opel_omega_b1994_01.jpg

Hey Bram_DC,

Dankje voor je shop. Je zegt zelf dat het er niet uit ziet maar dit valt best wel mee hoor. Heel leuk gedaan

Heel erg bedankt.

Opel-Omega

Kan iemand even een voorproefje geven van de potentiële nieuwe Opel Antara - Schulte even overtroeven.

Vorige GMC Terrain (Antara-kloon) :

gmc_terrain_1.jpg

Nieuwe GMC Terrain :

78969569108c24601d39feb843ede01d.jpg

Wordt dit dan ook de nieuwe Opel ?
Misschien met deze neus erop ... ?

112_0708_01z+opel_GTC_concept+front_three_quarter_view.jpg

Geen onzin verkopen, BRG. De bovenste GMC Terrain die je laat zien is een Antara voor markten buiten de VS en Europa, waar Opel weinig voet aan de grond heeft. De nieuwe GMC Terrain heeft weliswaar dezelfde naam, maar is alleen voor de Amerikaanse markt. Geen nieuwe Antara dus. En zeker niet met de Insignia Concept-neus erop. :rolleyes:

Als je per se 'Schulte wilt overtroeven', schaf je Photoshop maar aan en ga je 's lekker zelf wat proberen. Veel beroerder dan wat Schulte maakt, zal het toch niet worden. :)

Beste mensen, heb een verzoekje. Zou graag van onderstande foto wat aan veranderen maar weet niet hoe?
Ben niet echt thuis met fotoshop.
Veranderingen: -zwarte dak plaat, zwarte velgen, rode remklauwen en verlagen beetje.

https://www.automobilesreview.com/gallery/opel-astra-twintop-sedan/opel-astra-01.jpg

Al vast bedankt .....

Aangezien ik niet helemaal wist wat je met een dakplaat bedoelde heb ik het hele dak maar zwart gemaakt.
Hier iig de shop:

sm7yvb.png

Joas, dit heb je super gedaan, kun je alleen de dak de bovenstande plaat in zwart zeten en niet de complete dak (iets als bmw m3).

Bedankt.

Ik denk dat je gewoon een mooi zwart setje wielen moet nemen en dat dak gewoon laten. Als je de auto op een zeker moment wilt verkopen zal dit in mijn ogen wat moeilijker gaan omdat het een smaak kwestie is ;)

Kan wel, met folie... trek je er zo weer af als je de auto wil verkopen.

Zouden jullie mischien deze auto kunnen shoppen naar de kleur wit?
Wij krijgen exact deze wagen, maar er staan nergens wallpapers online van een witte C4.
Alvast bedankt(y)

Thx Yellowcab, dat ziet er goed uit(y)
Ik had ook niet minder verwacht, als ik zie wat jij allemaal instuurt bij de wedstrijden xD

Speciaal verzoekje: Mijn tank moet/gaat opnieuw gespoten worden en ik ben opzoek naar een beetje een klassiek design. Als iemand hier wat leuks weet te verzinnen, graag!

Ik heb de ballen verstand van motoren, MIOB. Je motor lijkt wel een beetje op een caféracer (imho dan). Misschien zou een kleur rood met bies in de vorm van de checkered flag een idee zijn. Beetje in de trant van dit voorbeeld (een achterspatbord):

cafe%20racer%20j750tail.jpg

Het is inderdaad een caferacer. Decheckered flag (en de schoppenaas) zijn alleen van die vreselijk cheesy caferacerdingen. Ik vind ze nep, het zijn 'historische detailles' die later verzonnen zijn en nu schijnen te horen, maar rood = goed :)

Yep, zeer zeker. Dat soort design zoek ik bijvoorbeeld dus. Als iemand daar (liefst een paar varianten van :p) op mijn motor zou willen shoppen zou ik heel dankbaar zijn.

Zou iemand deze foto zwart wit kunnen maken behalven de achterlichten en het nummerbord ?

Alvast bedankt

F-chateu26-04-2009xxx.jpg

Beste dames en heren,

Wie zou de onderstaande velgen op de afbeelding van de mazda 6 kunnen shoppen. De mazda zou ook een klein beetje verlaagd moeten worden (wel bescheiden, zo is tie i.r.l. ook 30mm lager). Aangezien ik zelfd geen verstand van photoshoppen heb en ik graag andere velgen zou willen helpen, ben ik benieuwd of jullie mij zouden kunnnen helpen. Ik ben degene die het zou doen in ieder geval zeer dankbaar.

Dezent V

Dezent N

Borbet X8 Z

Fondmetal 7800 sh

Mak Folare

6de3.jpg

Beste Shoppers,

Zouden jullie misschien deze VTR 2 keer kunnen shoppen. Eentje met carbon spiegelkappen en 1tje met spiegelkappen in de carroserie kleur (dus niet de hele spiegel alleen de spiegel kap bovenste gedeelte)
Met vriendelijke groet,
M6

2r2yqlu.jpg

Wie wil de Mazda 6 van een paar posts hierboven even doen. Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.

pleazzzzzzzzzzzzzz

Het verzoekje van Waal, met vijf verschillende velgen:

Dezent V:
dezent5.jpg

Dezent N:
dezentn.jpg

Borbet X8 Z:
borbet8x.jpg

Fondmetal 7800 sh:
fondmetal7800.jpg

Mak Volare Mirror:
makvolare.jpg

Het zijn geen volmaakte shops, maar je krijgt zo een indruk van hoe het eruit zou kunnen zien. Mijn keuze zou de MAK Volare zijn, er zijn maar weinig auto's waaronder die velgen misstaan! :D

Ik heb een paar verzoekjes:
Citroen ZX,
CitroenZX1.jpg

Honda Accord coupé
honda_accord_coupe.gif

en de Alfa 75.
1987%20Alfa%20Romeo%2075%202.0%20Twin%20Spark.jpg

Ik hoop dat ze van 800x600 kunnen zijn.

Is bijna niet te doen met zo'n zwarte. Heb een paar pogingen ondernomen, maar ziet er altijd zeer onrealistisch uit.

Het verzoek van Auto1997 snap ik ook niet. Misschien wil ie de 3 in 1 geshopt zien.

Dag mensen,

zit eraan te denken om mijn nieuwe lease auto een oranje cross polo te laten zijn.
zit alleen nog te twijfelen over de velgen. Ik vind persoonlijk donkere velgen onder een oranje auto mooi staan.
zou iemand 2 soorten velgen 18 inch onder de oranjecross polo kunnen shoppen? en evt een abt spoiler en die ook zwart.
En als je nog een velg hebt wat je denkt dit zal ook heel mooi staan dan zie/hoor ik het graag.

auto crosspolo oranje

crosspolo.StageContent.Single.Image1.gif

velg 1 Mak - Fever-5R Mat Black

MAK_Fever-5R_mat_black.jpg

velg 2 mak Invidia Ice Black

1442.jpg

Mijn dank is groot!

Terug
Bovenaan