A
Anoniem
Guest
^^ Amen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onderstaande boodschap lijkt niet bij je te zijn doorgekomen:Monsieur Le Loure zei:TS komt nooit meer terug op dit forum en geef hem volledig gelijk, wat een moraalridders hier.![]()
Terence zei:We discussiëren hier vreedzaam en zonder op de man spelen en schelden.
louisz zei:Onderstaande boodschap lijkt niet bij je te zijn doorgekomen:Monsieur Le Loure zei:TS komt nooit meer terug op dit forum en geef hem volledig gelijk, wat een moraalridders hier.![]()
Terence zei:We discussiëren hier vreedzaam en zonder op de man spelen en schelden.
Niets blijft voor jou verborgen.DeeTwee zei:Louisz voelt zich kennelijk persoonlijk aangevallen door de term 'moraalridders'...
Je noemt anderen moraalridders"". Ik zie dat als een toevoeging die alleen denigrerend bedoeld kan zijn, zonder dat het iets aan de inhoud van je bericht toevoegt, maar wellicht zie ik dat verkeerd natuurlijk.Monsieur Le Loure zei:Ik speel niet op de man , ik scheld niet en ben zeer vreedzaam, wat is je punt?!louisz zei:Onderstaande boodschap lijkt niet bij je te zijn doorgekomen:Monsieur Le Loure zei:TS komt nooit meer terug op dit forum en geef hem volledig gelijk, wat een moraalridders hier.![]()
Ik ben er toen kort tegenin gegaan en toen maar met ja meneer, nee meneer geëindigd. In dat soort gevallen is je gelijk halen niet echt relevant.
Gewoon laten uitpraten en verder met de dag.
BMW 530d M zei:Wat ook de aanleiding was, persoonlijk kan ik mij de frustratie van TS goed voorstellen. Daarbij is dit een auto gerelateerd forum en vind ik in ieder geval deze post interessant te lezen.
Wat ik het ergste vind van deze post is dat TS vreselijk wordt benaderd. Dit is exact de reden waarom sommige mensen niets (meer) posten of een gevolg geven op een geplaatste post. Juist omdat sommige reacties buitenproportioneel en onaardig zijn, waarbij in deze post TS voor het nodige wordt uitgemaakt.
(..).