Vanavond staande gehouden door de koninklijke marechaussee A2 Eindhoven - Den Bosch

Wat ook de aanleiding was, persoonlijk kan ik mij de frustratie van TS goed voorstellen. Daarbij is dit een auto gerelateerd forum en vind ik in ieder geval deze post interessant te lezen.

Wat ik het ergste vind van deze post is dat TS vreselijk wordt benaderd. Dit is exact de reden waarom sommige mensen niets (meer) posten of een gevolg geven op een geplaatste post. Juist omdat sommige reacties buitenproportioneel en onaardig zijn, waarbij in deze post TS voor het nodige wordt uitgemaakt.
Vind je het niet interessant, sla dan een post over en laat de discussie over aan degene die het wel interessant vinden. Dan komt er een vriendelijke discussie opgang die iedereen in zijn waarde laat, hetgeen een forum als deze voor is bedoeld.

Monsieur Le Loure zei:
louisz zei:
Monsieur Le Loure zei:
TS komt nooit meer terug op dit forum en geef hem volledig gelijk, wat een moraalridders hier.:eek:
Onderstaande boodschap lijkt niet bij je te zijn doorgekomen:
Terence zei:
We discussiëren hier vreedzaam en zonder op de man spelen en schelden.
Ik speel niet op de man , ik scheld niet en ben zeer vreedzaam, wat is je punt?!
Je noemt anderen moraalridders"". Ik zie dat als een toevoeging die alleen denigrerend bedoeld kan zijn, zonder dat het iets aan de inhoud van je bericht toevoegt, maar wellicht zie ik dat verkeerd natuurlijk.

Echt schelden is het niet, dus daarin heb je wel gelijk.

Ik kan me best voorstellen dat zo’n incident je hoog zit. Het is toch echt niet zoals de rechtsstaat zou horen te functioneren. Ik ben jaren geleden ook aan de kant gezet omdat ik “veel te hard” zou hebben gereden (met 30 op de teller in een zone 30). Petmans had gewoon zijn dag niet. Prima, kan gebeuren en mede om die reden heb ik nu voor en achter een dashcam met gps en microfoon hangen. Zodat als petmans een slechte dag heeft ik niet de Sjaak ben.

Ik heb nog wel een leuk verhaal over een agent die een verkeerde inschatting maakt.

Ik heb mij een jaar of twintig geleden op het politiebureau moeten melden nadat ik met een levensgevaarlijke snelheid in de bbk was ontsnapt met een gestolen voertuig. Zo werd het over de politieradio omgeroepen iig.

Dit was gewoon de auto van mijn moeder en ik zag die achtervolgende auto van het politiebureau wegrijden dus ik had zeer bewust niet te hard gereden. Er reed immers een agent een stukje achter ons. De agent zag ons met twee auto's uit een woonwijk komen (ik was de voorste) en maakte een verkeerde inschatting.

Op een rotonde ging ik links en mijn vrienden in de andere auto gingen rechts. De agent is toen achter mijn vrienden aangegaan omdat dat het 'gestolen' voertuig was. Bij staande houding werd e.e.a. snel duidelijk maar we moesten ons de volgende dag dus wel op het politiebureau melden vanwege de snelheid.

Ik ben er toen kort tegenin gegaan en toen maar met ja meneer, nee meneer geëindigd. In dat soort gevallen is je gelijk halen niet echt relevant.
Gewoon laten uitpraten en verder met de dag.

Ik ben er toen kort tegenin gegaan en toen maar met ja meneer, nee meneer geëindigd. In dat soort gevallen is je gelijk halen niet echt relevant.
Gewoon laten uitpraten en verder met de dag.

Precies, dat. Al zitten ze hartstikke fout (en dat gebeurt uiteraard af en toe maar niet zo vaak als men graag wil doen voorkomen), op dat moment de discussie aangaan of erger pakt nooit in je voordeel uit. Gewoon netjes blijven en aanhoren, evt antwoord geven en in ontvangst nemen. Als het niet klopt volgens jou, kan je daarna aan de bak en je gelijk halen of op zijn minst twijfel zaaien. Heeft verder niets met moraalridderen te maken.

Volgens mij gaan aanwijzingen van politie nog altijd voor alles, dus als hij aan geeft dat je langzamer moet rijden, kan de maximum snelheid nog hoger zijn, zijn aanwijzing geldt. wettekst

BMW 530d M zei:
Wat ook de aanleiding was, persoonlijk kan ik mij de frustratie van TS goed voorstellen. Daarbij is dit een auto gerelateerd forum en vind ik in ieder geval deze post interessant te lezen.

Wat ik het ergste vind van deze post is dat TS vreselijk wordt benaderd. Dit is exact de reden waarom sommige mensen niets (meer) posten of een gevolg geven op een geplaatste post. Juist omdat sommige reacties buitenproportioneel en onaardig zijn, waarbij in deze post TS voor het nodige wordt uitgemaakt.
(..).

+1. Bedankt voor je reactie.

Ben benieuwd of TS nog een klacht heeft ingediend, maar na de prikkelende openingspost bljft het wel stil.

Terug
Bovenaan