Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Radar zei:..belgische platen....
Mij ook!D' oh zei:isla zei:Rob076 slentert op dit moment door de straten van Chicago. Helaas kan hij vanaf daar wel dit forum volgen maar geen berichten posten (het lukt hem niet om in te loggen).
Hij komt daar op straat kennelijk zo veel fraais voor in dit topic tegen, dat het ondoenlijk is om alles vast te leggen.
Hij is nieuwsgierig of er volgers van dit topic met specifieke wensen zijn. Hij gaat dan proberen om die auto's te vinden en te fotograferen. Begin januari komt hij terug naar NL en dan zal alle fraais ongetwijfeld in dit topic verschijnen.
Oude Jappen vind ik altijd wel tof! Geen idee of dat daar veel rond rijd maar daarmee kan hij mij blij maken!
D' oh zei:Oei, lekkere schade in dat portier van die Porsche cabrio. Die Volvo 240DL is trouwens ook erg leuk met zijn deukjes en krasjes. De foto zelf overigens ook! Het lijkt daar trouwens wel mode om schade, roest of allebei te hebben.
Wat is dit trouwens voor een wagentje?
Leuke spots verder Rob076!
Stif zei:Mooi hoor, er rijd er daar nogal eens een suv rond, dit in tegenstelling met een pick-up.
Wij zijn al een paar keer vanaf Chicago naar stLouis, Kansas via Dodgecity en uiteindelijk in Cuchara in Colorado[ja zoek die route maar eens op]gereden je rijd dan stukken platte land waar je dan meer pick ups ziet.
Heel herkenbaar die rode trein van airport Chicago, je hebt vast de waterstraalfontein ook op de foto gezet.
Stif
Mooi hoor, er rijd er daar nogal eens een suv rond, dit in tegenstelling met een pick-up.
Wij zijn al een paar keer vanaf Chicago naar stLouis, Kansas via Dodgecity en uiteindelijk in Cuchara in Colorado[ja zoek die route maar eens op]gereden je rijd dan stukken platte land waar je dan meer pick ups ziet.
Heel herkenbaar die rode trein van airport Chicago, je hebt vast de waterstraalfontein ook op de foto gezet.
Dat is inderdaad een bijzondere route. Hoe lang ben je dan onderweg? Die fontein kan ik me niet herinneren, maar ik ben dan ook niet zo bekend op Midway. Meestal vlieg ik op O'hare, vandaar.
We hebben deze reis drie maal gemaakt,hier namen we alle tijd voor, de eerst keer was het tien dagen, de tweede keer 7 dagen en de laatste reden we in 5 dagen.
Aangezien het al weer vier jaar geleden is dacht ik het toch te herkennen.
Ik heb de foto's even naast mekaar gelegd en tot mijn verbazing zie ik de gelijkenis met Chicago en Detroit. [ook nog eens gewest]
Hieronder jouw foto van Chicago.
![]()
Hieronder mijn foto van Detroit airport,let op bv de dakspanten
![]()
Idranor zei:Die witte auto trouwens, waarvan de eigenaar nog even wachtte met wegrijden, is dat een Fiat of een Zastava?
Sams4ng zei:Idranor zei:Die witte auto trouwens, waarvan de eigenaar nog even wachtte met wegrijden, is dat een Fiat of een Zastava?
Zou dat niet 'gewoon' een Nasr zijn, het merk van in Egypte geassembleerde Fiats? El Nasr heeft ook enige tijd dit model gebouwd.
MWH zei:Leuke series AB en Rob!
@Rob: Hoe is die Impreza Outback anders dan de station/hatch die we hier kennen?
A. BRANDHORST zei:Toyota (Cressida??)
Fiat 131 Station (of heette dit model nu een Fiat 131 Panorama?? Weet het niet helemaal zeker)
Moderator
Wouter82 zei:Jakarta. Oude truck, geen idee wat het is.
![]()