A
Anoniem
Guest
Gelukkig zijn er ook veel met mij eens. Gene die hard terug reageren zijn ook verkopers wat ik merk aan hun verhaal. Ook al weet ik dat ik ongelijk krijg ik ga door. Ik ben hier niet zomaar binnen gevallen. Ik keek op forums waar ik mijn klacht kon doen 1 daarvan kwam ik uit op autoweek. Sommige laten het bij zitten gaan door maar ik juist vecht terug ook al is het nadelig voor mij
MWH zei:Mensen delen je mening niet dus moeten ze er wel iets mee te maken hebben? Complottheorieën vallen ook goed bij je zeker?Ali 5603432 zei:Ik merk dat sommige medewerkers van Vaartland hier ook op reageren 😂zieligIk zie hier alleen maar mensen reageren die bewijsbaar al langer meelopen op dit forum en ik durf te garanderen dat ze geen belang hebben bij een uitkomst van jouw geschil. Dit in tegenstelling tot jouzelf, die hier binnen komt vallen en zonder een rechtsgeldige poot om op te staan een bedrijf gaat zwartmaken. Niet bepaald sympathiek. Ga vooral door met procederen, zoals velen hier al zeggen heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee.