Zo de eerste 20.000 kilometer zitten erop en volgende week de eerste beurt gepland.
Ja en nu het verbruik deze is gezakt naar de 7,2 ltr/100 en had toch nog wat lager verwacht, zal wel aan mijn rijstijl liggen
Moet toch wel eerlijk zeggen dat deze Peugeot me echt helemaal top bevalt en zal de komende 3,5 jaar nog heerlijk genieten zijn in mijn laatste benzine auto.
Twee maanden nadat ik mijn 3008 had ontvangen is er een keuze gemaakt bij mijn werkgever om nu alleen nog elektrisch te gaan rijden.
Maar ach we hebben nog 3,5 jaar dus dat zien we tegen die tijd dan wel weer.
Zo en nu zoals het hoort een paar Plus en Min punten tot nu toe wat mijzelf opvalt.
Pluspunten
Led verlichting, kan dit niet vaak genoeg zeggen echt fantastisch.
We gaan weer richting de winter en dan rij je toch meer in het donker en dan is deze verlichting toch echt top
Giga opbergruimte in de middentunnel en tevens gekoeld, wat past hier veel in en blijft het bij stilstaan in de zomer nog een lange tijd koel.
Stoelen, ook nog na een rit van 1200 kilometer stap je er vrolijk uit
Minpunten
Het wegvallen van de bluetooth van de telefoon (laatste 10.000 kilometer 3x gehad, was wel eenvoudig op te lossen maar blijft vreemd.
Bluetooth van zowel de auto als de telefoon compleet verwijderen en helemaal opnieuw koppelen.
Die elektrische achterklep icm trekhaak , het is maar een klein dingetje maar als je geregeld een aanhanger er achter hebt is dit echt stront irritant.
Standaard matten set had hier toch meer van verwacht zelfs slechter als de 308, tevens nieuwe matten zijn besteld.
Hoop in ieder geval dat deze langer meegaan want dit kun je mijn inziens van een auto niet verwachten.
Het probleem met de stoelverwarming is in 1 keer opgelost en heb ik de laatste tijd niet meer gehad, wel gemeld bij de onderhoudsbeurt om eens te kijken of alle stekkers wel goed contact maken of ......
Het koude weer komt er weer aan dus die stoelverwarming wil ik niet meer missen
Afgelopen week kwam ik er toch achter dat ik de eerste kleine schade heb aan de velg ben er zelf zo zuinig op dus vraag me echt af hoe dit is gebeurt, mocht iemand nog tips hebben om deze schade iets te beperken dat is dit van harte welkom.
Baal er zelf giga veel van maar het is natuurlijk ook een werk auto die soms ook wordt geleend door een collega.
Maar ja er zal vast en zeker nog wel een keer een krasje op komen alleen doet de eerste zo zeer