Update AutoWeek Community

Het viel me vandaag op dat de letters wat kleiner lijken, maar qua leesbaarheid vind ik het prima. Ik heb even gecheckt op het op mobiel misschien anders is, maar ook daar zie ik niets geks.

Waarom zijn die 2 categoriën ineens weer verplaatst? Je had ze juist bovenaan gezet in eerste instantie.
Beetje meer communiceren is wel aan te raden.....

Is dat heel belangrijk, die categorieën?

Ik verwacht de komende week dan wel de volledige communicatie als die header correct functioneert en live is gegaan.

Lettergrootte is nu kleiner ja. Voor mij nog wel te doen maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen minder prettig kan zijn.

Ik wil niet veel zeggen, maar @Moonsugar communiceert vele malen beter en vaker dan haar voorganger of wie dan ook voorheen verantwoordelijk was voor het reilen en zeilen op het forum.
Oh zeer zeker.
Het was ook niet als commentaar daarop bedoeld.
Ik ben persoonlijk van het even laten weten als je iets hebt gewijzigd of gaat wijzigen. Daarnaast is het de laatste weken wat stil. Dus vandaar mijn opmerking. No hard feelings.

@Durashift Nee niet direct belangrijk. Maar ik vraag me dan gelijk af: Waarom stonden ze eerst expliciet zichtbaar bovenaan en is alles nu ineens terug naar onzichtbaar onderaan gezet zoals voorheen ook al was? Zal vast een goeie reden voor zijn.
En ik ben gewoon nieuwsgierig ;)

Het viel me vandaag op dat de letters wat kleiner lijken, maar qua leesbaarheid vind ik het prima. Ik heb even gecheckt op het op mobiel misschien anders is, maar ook daar zie ik niets geks.
Nee, het is ook alleen op mijn laptop (browser Edge) . Ze lijken wat minder scherp te zijn op de een of andere manier.
In Firefox is het prima.

Grote verbetering is dat de pagina’s (en mogelijkheid om pagina’s te kiezen) nu ook op mobiel onderaan te zien en kiezen zijn. Ik mis ze echter bovenaan.
Wel is het irritant dat gelezen topics altijd weer bij pagina 1 openen (waar ongelezen topics kennelijk wel onthouden waar je was gebleven).

Het lettertype is netjes, maar net een slag te klein. Wellicht wennen, maar nu heb ik een nieuwe leesbril nodig. :p

Laatst bewerkt:
Het zal zeker even wennen zijn! Ik wilde graag sneller een toelichting geven, maar het was een behoorlijk drukke week, dus geef ik het nu. :)

Verplaatsing van categorieën
Het gedeelte Mededelingen is bovenaan gebleven, terwijl de categorie AutoWeek met Bugs en Feedback naar de onderste positie is verplaatst. Waarom? Het blok nam nogal wat ruimte in beslag en het is eigenlijk het belangrijkst dat iedereen de mededelingen goed kan zien, terwijl bugs en feedback niet altijd de ereplek hoeven te krijgen. Dit betekent niet dat ze minder belangrijk zijn, want bugs blijven de komende tijd een van de belangrijkste aandachtspunten. Op deze manier krijgt het gedeelte over auto's weer wat meer ruimte, wat uiteindelijk de reden is waarom we hier allemaal zijn (ga ik even stiekem vanuit! ;))

Lettertype
Het lettertype is aangepast om iets meer informatiedichtheid te creëren. We hebben inderdaad wat feedback ontvangen van mensen die vinden dat de schreef van de letters dikker is dan de rest (dit is bij mij ook het geval). Mogelijk moeten we hier nog wat finetunen, en ik ga daar vandaag even naar kijken. (edit: dit is inmiddels gefixt)

Sidebar
In de sidebar stonden voorheen zaken zoals wie er online was en zelfs wat ze aan het bekijken waren. Dit vonden wij redelijk invasief. Ook was er een blok om het forum op social media te delen, maar dit werd eigenlijk niet gebruikt. Op deze manier hebben we de zijbalk wat opgeruimd.

Verder goed nieuws: we hopen deze week de grote(re) update uit te rollen met de header, uiteraard houd ik jullie daarover op de hoogte!

Terug
Bovenaan