Het zal zeker even wennen zijn! Ik wilde graag sneller een toelichting geven, maar het was een behoorlijk drukke week, dus geef ik het nu.
Verplaatsing van categorieën
Het gedeelte
Mededelingen is bovenaan gebleven, terwijl de categorie
AutoWeek met
Bugs en
Feedback naar de onderste positie is verplaatst. Waarom? Het blok nam nogal wat ruimte in beslag en het is eigenlijk het belangrijkst dat iedereen de mededelingen goed kan zien, terwijl bugs en feedback niet altijd de ereplek hoeven te krijgen. Dit betekent niet dat ze minder belangrijk zijn, want bugs blijven de komende tijd een van de belangrijkste aandachtspunten. Op deze manier krijgt het gedeelte over auto's weer wat meer ruimte, wat uiteindelijk de reden is waarom we hier allemaal zijn (ga ik even stiekem vanuit!

)
Lettertype
Het lettertype is aangepast om iets meer informatiedichtheid te creëren. We hebben inderdaad wat feedback ontvangen van mensen die vinden dat de schreef van de letters dikker is dan de rest (dit is bij mij ook het geval). Mogelijk moeten we hier nog wat finetunen, en ik ga daar vandaag even naar kijken. (edit: dit is inmiddels gefixt)
Sidebar
In de sidebar stonden voorheen zaken zoals wie er online was en zelfs wat ze aan het bekijken waren. Dit vonden wij redelijk invasief. Ook was er een blok om het forum op social media te delen, maar dit werd eigenlijk niet gebruikt. Op deze manier hebben we de zijbalk wat opgeruimd.
Verder goed nieuws: we hopen deze week de grote(re) update uit te rollen met de header, uiteraard houd ik jullie daarover op de hoogte!