Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:De foto is inmiddels 6½ jaar oud, maar de Alfa heeft een ruim geldige APK, dus dat zal ondertussen wel aangepakt zijn.
Phoenixrood74 zei:Mijn bijdrage past niet helemaal in dit topic, maar ik vind dit te bijzonder om niet te melden: ik heb vandaag mijn NSU Ro 80 verkocht aan de man die hem in november 1971 nieuw heeft gekocht. Het was destijds zijn derde Ro 80. Hij reed er steeds zo'n 85.000 km per jaar mee en kocht dan na een jaar weer een nieuwe. De man en 'mijn' Ro 80 zijn sinds vandaag na ruim 44 jaar weer verenigd!
![]()
AlbertsH zei:Omdat in onderstaande Honda Accord een oudere man reed en de auto echt in een smetteloze en zeer mooie originele staat verkeerde, had ik al wel een vermoeden dat het om de eerste eigenaar zou kunnen gaan. En ja hoor, sinds het op naam stellen in 1991, is deze Honda Accord al meer dan 26 jaar bij dezelfde eigenaar, gespot in Nunspeet:
![]()
De 2.0E is inderdaad alleen op speciale bestelling geleverd. De 2.0E is eigenlijk een Manta motor. Hij wilde wat extra vermogen vanwege de caravan waarmee ze altijd op vakantie gingen zei hij.929V6 zei:Dat is ook een leuk voorbeeld van een totaal niet voor de hand liggende auto om te bewaren.Lijkt me ook wel een heel zeldzame combinatie: 2.0E en toch een kale driedeurs Caravan (met dan wel weer een aardige lijst opties en accessoires). In Nederland was dat ook helemaal niet leverbaar of misschien alleen op speciale bestelling.
In de 1-naar-laatste alinea van zijn verhaal is er wel iets over te lezen maar niet alles inderdaad. Hij heeft hem in 2006 naar de dealer gebracht waar hij hem altijd in onderhoud had. Hij heeft ze de opdracht gegeven om de carrosserie van de auto weer in nieuwstaat te brengen. Hij liet er een foto-album van zien dat er compleet nieuwe zijkanten in zijn gelast en ook bij de a-stijlen en veerpoten was hij verrot en zijn er nieuwe delen in gekomen. De rekening van dit alles was hetzelfde in euro's als de auto in 1979 in Duitse Marken heeft gekost. Maar hij ziet er dan ook weer picobello uit! De auto heeft nog geen 50.000 km gereden overigens.XBXG zei:@Wesley: wat een Opel!![]()
Heeft Herr Sommer er überhaupt wel mee gereden, of is de Rekord ooit gerestaureerd?