Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik niet eens de moeite om te melden, dan blijf ik hier posten.De P1800 er naast is ook alweer 22 jaar bij zijn eigenaar, niet zolang als de PV544.
Datum laatste tenaamstelling
03-07-1987

Grappig, dit is ook de allereerste foto die in dit topic is geplaatst!Bijna tien jaar geleden al eens een oude foto ervan geplaatst, maar de nummer 1 van de Hall of Fame mag nog wel een keertje in het zonnetje gezet worden nu hij na 64 jaar nog steeds van dezelfde eigenaar is:
De foto is gemaakt op Koningsdag in Berkel en Rodenrijs. Ik hoop dat de eigenaar er net als ik geen klachten aan heeft overgehouden...
Nou nee, de foto is later in de beginpost gezet toen daar de "hall of fame" is gemaakt. De originele bijdrage waar deze foto in staat, staat op pagina 2.Grappig, dit is ook de allereerste foto die in dit topic is geplaatst!![]()
BY-77-DD by timvanessen, on Flickr

Geen foto, maar ik ben zelf wel iemand die idd. 30 jaar met een auto zou kunnen doen.
M'n huidige 818, heb ik inmiddels al 10 jaar, m'n 626 heb ik ook al weer een jaar of 7.
M'n eerste 818 sedan heb ik 12 jaar gehad en m'n opvolger de 626 coupe, iets van 8 jaar.
M'n huidige 626 hatchback is wel al vanaf nieuw (1994) in de familie.
Ik heb slechts 1 of 2x een auto weggedaan omdat ik hem zat was. Meestal was het dat ik genoodzaakt was om m'n/een auto weg te doen.
Ik weet niet wat het is, om de een of andere reden verveeld een auto me niet snel.
Misschien omdat ik al het onderhoud zelf doe, dat je toch een band krijgt met een auto.
Ik vrees dat ik hier een illusie moet wegnemen, sorry... In het clubblad van de Daf-club van april beschrijft de huidige eigenaar deze wagen onder de titel "De Daf van mijn grootvader". Hij schrijft ook dat de auto nog op de eerste eigenaar tenaamgesteld staat omdat auto's vroeger op naam en adres geregistreerd stonden (niet op sofi- of burgerservicenummer). Hij heeft dezelfde naam als zijn opa die de auto in 1959 kocht en is in het huis van zijn opa komen te wonen. Voor de RDW leek hij toen dezelfde als de oorspronkelijke eigenaar, maar dat is dus niet helemaal het geval.Bijna tien jaar geleden al eens een oude foto ervan geplaatst, maar de nummer 1 van de Hall of Fame mag nog wel een keertje in het zonnetje gezet worden nu hij na 64 jaar nog steeds van dezelfde eigenaar is:
De foto is gemaakt op Koningsdag in Berkel en Rodenrijs. Ik hoop dat de eigenaar er net als ik geen klachten aan heeft overgehouden...
Nou, sowieso toch leuk om zulke en soortgelijke gevallen voor het voetlicht te halen? Bovendien denk ik dat zo'n samenloop van zelfde naam en zelfde adres heel uitzonderlijk zal zijn en dat in de meeste gevallen de trouwe eigenaar wel degelijk in het zonnetje gezet mag worden. Ik ben zelf eigenaar van de Daf van mijn opa, die sinds 1971 in de familie is. Niet dezelfde eigenaar, wel al 53 trouwe dienst in dezelfde familie!Oh, apart verhaal. Dan kan zoiets op de rest van de top 10 in dit topic ook van toepassing zijn en heeft de "Hall of fame" eigenlijk geen zin.
Dat is ook wel waar. Uiteindelijk blijft het dan nog steeds "trouwe liefde".Nou, sowieso toch leuk om zulke en soortgelijke gevallen voor het voetlicht te halen? Bovendien denk ik dat zo'n samenloop van zelfde naam en zelfde adres heel uitzonderlijk zal zijn en dat in de meeste gevallen de trouwe eigenaar wel degelijk in het zonnetje gezet mag worden. Ik ben zelf eigenaar van de Daf van mijn opa, die sinds 1971 in de familie is. Niet dezelfde eigenaar, wel al 53 trouwe dienst in dezelfde familie!

Dat weet ik zo net nog niet, daar vind ik hem wel heel fris voor. Hij 'woont' hier niet, weet ik zeker want het is voor mij vlakbij. Je zit hier met een paar minuten in het buitengebied, daar zal de modder wel vandaan komen.En zo te zien een buitenslaper.
Mooi hoor
Klopt, is inderdaad in Harlingen.In Harlingen? Die zou dan wel eens van de direkteur van Saramaatje kunnen zijn, als ik het wel heb.
Mooie plaatjes btw