A
Anoniem
Guest
Zou de Opel Kadett zo ook nog eens terugkomen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Ben het met je eens. Dat lijntje zie je bij bijna elk model helaas. Heeft te maken met de voetgangersveiligheid. Nog wat meer plaatwerk ipv kunststof zou te schadelijk zijn voor voetgangers die worden aangereden en mag/kan daarom helaas niet.
Nog wat meer plaatwerk ipv kunststof zou te schadelijk zijn voor voetgangers die worden aangereden en mag/kan daarom helaas niet.
De Touring Sports ziet er prima uit overigens.
929V6 zei:@D-C, Tijd om de topictitel aan te passen?
straatos zei:Hmm... je zou zeggen hoe meer de motorkap is 'gevouwen' over de voorzijde, des te beter. Nu kan bij het een luttel cm's naar boven schieten van de motorkap, deze een voetganger doormidden klieven.
The Toyota Corolla (née Auris) has always been a model to buy with your head rather than your heart. But our first drive of the all-new car points to a driving experience as transformed as the hatch’s striking new looks. It’s a pity, then, that the package is let down by limited practicality and in-car technology.
SVF zei:Bijzonder geslaagd inderdaad. In een mooi fris kleurtje zal het helemaal een plaatje zijn. Dat sprongetje in de naad boven de koplampen is merkwaardig, want de hatchback heeft het niet. Het zal natuurlijk nog een pre-produktie zijn maar dan nog..
geen betere foto van de kont nog?
Barri zei:Niet gek, die achterkant! Ik zie 'm wel zitten als opvolger voor m'n Focus. Automaat, hybride, ACC hopelijk, en hopelijk een beetje trekgewicht.
Carfanatic zei:Barri zei:Niet gek, die achterkant! Ik zie 'm wel zitten als opvolger voor m'n Focus. Automaat, hybride, ACC hopelijk, en hopelijk een beetje trekgewicht.
Zie ik wat somber in, ook een recente C-HR Hybrid mag maar 725kg trekken.
Er zit geen CVT in maar een planetair tandwiel stelsel met twee elektromotoren die samenwerken met de brandstofmotor. Maar ze zullen wat moeten. Op dit punt lopen ze achter. Ik spreek vaak mensen die geen Toyota Hybride kopen omdat ze toch behoefte hebben aan meer trekgewicht.KadettRT zei:De CVT die gebruikt wordt zal die krachten wel niet aankunnen, van wat ik uit filmpjes over de 2.5L hybride van de RAV4 begreep was dat daar een sterkere CVT geplaatst werd zodat je hem juist kon gebruiken met een zwaardere lasten.
Moderator
Dat zou voor mij voldoende zijn.Carfanatic zei:Barri zei:Niet gek, die achterkant! Ik zie 'm wel zitten als opvolger voor m'n Focus. Automaat, hybride, ACC hopelijk, en hopelijk een beetje trekgewicht.
Zie ik wat somber in, ook een recente C-HR Hybrid mag maar 725kg trekken.
D-C zei:De Corolla Touring Sports is optisch meer een opvolger van de cee'd Sportswagon en de nieuwe Ceed Sportswagon de opvolger van de Auris Touring Sports...
Moderator
Op designafdelingen wordt zilvergrijs gebruikt omdat de lijnen daarbij het beste tot zijn recht komen. Wellicht beviel ze dat zo goed, dat ze 'm in deze kleur presenteren.SVF zei:Waarom worden al die nieuwe modellen toch bijna altijd gepresenteerd in lease en stropdassen grijs?
voiture zei:Zo op de foto's ziet de TS er een stuk beter uit dan de hatchback in elk geval.
Opvallend trouwens dat Toyota nog zo'n raar zijruitje-met-plastic-driehoek t.p.v. de A-stijl monteert. Dat oogt wel erg belegen.
Bij de nieuwe auto’s zie je het niet meer. Opel Astra heeft het nog wel. Zonder zo’n driehoekje oogt het mooier en is de dode hoek voor minder groot. Ook oogt de motorkap dan langer wat een wat stoerdere uitstraling geeft. Zie de Ford Focus en de Kia Ceed.Reyner zei:voiture zei:Zo op de foto's ziet de TS er een stuk beter uit dan de hatchback in elk geval.
Opvallend trouwens dat Toyota nog zo'n raar zijruitje-met-plastic-driehoek t.p.v. de A-stijl monteert. Dat oogt wel erg belegen.
Volledig mee eens, de "kuip-raamlijn" zoals die van de 1ste Auris vond ik nu niet een design element om trots op te zijn
En dat plastic driehoekje had ik op mijn Avensis (van de allerlaatste facelift) ook, en ik vond dat dat verraadde dat het om een opgewarmd oud model ging, maar nu zie ik dat dus op een splinternieuw model
Bij de nieuwe auto’s zie je het niet meer. Opel Astra heeft het nog wel. Zonder zo’n driehoekje oogt het mooier en is de dode hoek voor minder groot. Ook oogt de motorkap dan langer wat een wat stoerdere uitstraling geeft. Zie de Ford Focus en de Kia Ceed.Reyner zei:voiture zei:Zo op de foto's ziet de TS er een stuk beter uit dan de hatchback in elk geval.
Volledig mee eens, de "kuip-raamlijn" zoals die van de 1ste Auris vond ik nu niet een design element om trots op te zijn
En dat plastic driehoekje had ik op mijn Avensis (van de allerlaatste facelift) ook, en ik vond dat dat verraadde dat het om een opgewarmd oud model ging, maar nu zie ik dat dus op een splinternieuw model
D-C zei:Franse prijzen:
122 ch Active 26 950 €
122 ch Dynamic 27 950 €
122 ch Design 28 950 €
122 ch Collection 31 450 €
180 ch Design 30 950 €
180 ch Collection 33 450 €
(122 ch = 1.8 Hybrid, 180 ch = 2.0 Hybrid)
Bron: https://www.caradisiac.com/toyota-corolla-2019-a-partir-de-26-950-eur-172127.htm
Dit gaat op zijn zachtst gezegd geen koopje worden...
D-C zei:Franse prijzen:
122 ch Active 26 950 €
122 ch Dynamic 27 950 €
122 ch Design 28 950 €
122 ch Collection 31 450 €
180 ch Design 30 950 €
180 ch Collection 33 450 €
(122 ch = 1.8 Hybrid, 180 ch = 2.0 Hybrid)
Bron: https://www.caradisiac.com/toyota-corolla-2019-a-partir-de-26-950-eur-172127.htm
Dit gaat op zijn zachtst gezegd geen koopje worden...