Betreft software Wouter, geen koffiebonen. Verder is de Lexus UX een EV van de eerste generatie met een wltp van 320km en praktijk van 270km, Autoweek en 300km, Autobild test. Dat zijn geringe afwijkingen maar als totaalpakket niet voldoende. De pluging NX doet opgave Lexus, 65 km, vkgs Autovisie in praktijk 65km tot 90km, dito vlgs Autobild. Geen afwijking op wltp. Toyota geeft een wltp bereik op dat ongetwijfeld in de praktijk gehaald gaat worden, hoewel de vagweek redacteuren er alles aan zullen gaan doen tegendeel te bewijzen. Er staan diverse BZ's op stapel, naast dat alle modellen van Toyota, voor 2030, een brandstofcel alternatief zullen hebben voor Japan, en Azie. Vanaf 2025, solid state. Deze BZ is een prima alternatief voor Ioniq en Kia en ook Tesla, de gedegen afwerking, levensduur accu"s, betrouwbaarheid en goede EV kwaliteiten gaan voor succes zorgen naast de hybrids, plugin hybrids en straks scale aan brandstofcel auto's bestelwagens en vrachtwagens. Autovisie komt met genuanceerd stuk over BZ en Toyota. Deze BZ is namelijk ook volledig klimaat neutraal geproduceert in fonkelnieuwe fabriek, en dat is ook de diepere betekenis van Beyond Zero voor Toyota, geen woorden maar daden, bron o.a. Autovisie.