Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Verschrikkelijke reclame, maar wat voor busje gebruiken ze hier?
https://www.youtube.com/watch?v=n5OjBYL14CA
929V6 zei:Die Eraz was volgens dat Wikipedia-artikel een in licentie gebouwde RAF 977. Die in dat spotje lijkt me dus waarschijnlijker zo'n RAF.
XBXG zei:Die uit de reclame lijkt me dan een unieke wagen. Hoeveel daarvan zouden er bestaan in NL?
Dennis_zw zei:Kwam vandaag weer de
tegen. Rijdt rond in Amsterdam. Ziet er niet uit overigens, ben verbaasd dat hij niet afgekeurd is in de APK. Vraag me trouwens af of grijs-kenteken oldtimers ook een oud kenteken krijgen dat niet grijs is. Want op het kentekenbewijs staat personenauto, maar met de dichte zijwanden en de ontbrekende achterbank is het duidelijk geen personenauto.Code:Voertuig Kenteken DL-63-29 Voertuigsoort personenauto Merk SKODA Handelsbenaming 1200 Brandstof Benzine Datum eerste toelating 30-06-1953 Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-09-1995 Datum eerste afgifte Nederland 19-09-1995
Deze op de foto ziet er beter uit...
![]()
Want op het kentekenbewijs staat personenauto, maar met de dichte zijwanden en de ontbrekende achterbank is het duidelijk geen personenauto.
Geen APK-plicht <1960.Dennis_zw zei:Kwam vandaag weer de
tegen. Rijdt rond in Amsterdam. Ziet er niet uit overigens, ben verbaasd dat hij niet afgekeurd is in de APK.Code:Voertuig Kenteken DL-63-29 Voertuigsoort personenauto Merk SKODA Handelsbenaming 1200 Brandstof Benzine Datum eerste toelating 30-06-1953 Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-09-1995 Datum eerste afgifte Nederland 19-09-1995
Ding is schitterend.Dakloos zei:Geen APK-plicht <1960.Dennis_zw zei:Kwam vandaag weer de
tegen. Rijdt rond in Amsterdam. Ziet er niet uit overigens, ben verbaasd dat hij niet afgekeurd is in de APK.Code:Voertuig Kenteken DL-63-29 Voertuigsoort personenauto Merk SKODA Handelsbenaming 1200 Brandstof Benzine Datum eerste toelating 30-06-1953 Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-09-1995 Datum eerste afgifte Nederland 19-09-1995
![]()
Nee, dat moeten wij doen.Klassiekerrijder zei:Zet ze er zelf eens bij...
Jay DoubleYou zei:
Peter O zei:Ik doe even een flinke schop omhoog!
Vorig jaar zag ik in Roden deze camper:
https://live.staticflickr.com/65535/50161572691_8a38ae2c55_c.jpg
Dit is een MAN 470 Camper uit 1974. Eigenlijk niets meer dan een Saviem SG2.
Omdat MAN (volgens Wiki) (de) motoren leverde aan Saviem, mochten ze een eigen versie maken van de Saviem. Naast deze versie is er ook een Avia, een licentiebouw uit Tsjechië. EN bouwde Alfa Romeo zelfs een versie, de A38.
Frits79 zei:Wat voor type is het?
Gaaf, kennis van mij die is een hele oude Ford bus aan het opknappen moet alleen even navragen welke het precies is. Ik geloof iets van een Taunus Transit uit 1963.Muddy Bandit zei:Frits79 zei:Wat voor type is het?
Ford Transit MK1 FT130, bouwjaar 1969.
Muddy Bandit zei:Als het er allemaal nog netjes en een beetje tijdsorigineel uit had gezien dan had ik de brandweer stickers er nog wel een tijdje op laten zitten, maar dat was dus absoluut niet het geval.... en toen ik van tante agente ook nog het vriendelijke doch dringende advies kreeg om dat (vrij moderne jaren '90) blauwe zwaailicht te verwijderen heb ik alle restanten van het brandweerverleden er maar gelijk afgehaald.
Als alle roestplekjes, krassen, deukjes en boorgaten netjes weggewerkt en strak gemaakt zijn zal de gehele bus toch opnieuw gespoten gaan worden, grote kans dat er daarna dan wat eigen bedrijfsreclame in een tijdsoriginele versie op gaat komen.
20.000 km 'als de brandweer' zou ik niet niks willen noemen.MCW 84 zei:20.000 km is echt niks!
300EW124 zei:"per ongeluk gekocht" wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen ? Intrigerende tekst.........
Jay DoubleYou zei:Jammer. Waarschijnlijk net een strenge agente getroffen.
MCW 84 zei:20.000 km is echt niks! Gaaf ding hoor. Zou denk ik met andere wielen, chromen spiegels e.d. en die 'witte band' voorop wel nog fraaier ogen. Gefeliciteerd met de aankoop.