Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een half jaar maar liefst. Dat is wel voor het eerst, dat het zo lang duurt. Maar goed, ik heb geen haast.Van harte funf! Over het design en het schuifdak is genoeg gezegd, een M5 is gewoon een icoon van een auto. Echt heel gaaf! Hoe lang moet je wachten?
In NL is zo’n Landcruiser helaas echt onbetaalbaar. Het lijkt me geweldig om er één te hebben. Verder is Toyota wellicht wel saai, maar wel betrouwbaar. Ik heb altijd wel sympathie voor het merk gehouden.
Heel veel plezier er mee, wanneer kan je hem verwachten?
Die heeft wel meer dan een beetje liefde nodig. Behalve de zichtbare roest zal er ook nog wel het e.e.a. verborgen zitten onder de chromen wielkastlijsten, kostbaar om dat allemaal te herstellen.Vind deze wel fraai, heeft een beetje liefde nodig. Maar top uitvoering:
![]()
Na bekomen te zijn van ons weekend heb ik eens op mijn gemakkie gekeken hoe je configuratie samengesteld is. Bijzonder fraai! Er is al genoeg over de neus gezegd, maar kijk je daar langsheen, dan staat er een heel mooie auto.@ Ente: deze M5 Touring zou het moeten zijn.
Dan kun je beter bij onze forumvrienden langsgaan die nog een paar mooie exemplaren hebben staan. Kost iets meer, maar dan heb je ook meer.Die heeft wel meer dan een beetje liefde nodig. Behalve de zichtbare roest zal er ook nog wel het e.e.a. verborgen zitten onder de chromen wielkastlijsten, kostbaar om dat allemaal te herstellen.
Dank! Ik blijf de minpunten zien (met name het gemis van het schuifdak is erg), maar het totaalplaatje is uiteindelijk toch wel weer heel gaaf. Daar kan ik wel weer even mee vooruit.Na bekomen te zijn van ons weekend heb ik eens op mijn gemakkie gekeken hoe je configuratie samengesteld is. Bijzonder fraai! Er is al genoeg over de neus gezegd, maar kijk je daar langsheen, dan staat er een heel mooie auto.
Succes met wachten.
Die heeft wel meer dan een beetje liefde nodig. Behalve de zichtbare roest zal er ook nog wel het e.e.a. verborgen zitten onder de chromen wielkastlijsten, kostbaar om dat allemaal te herstellen.
Is wel zo, het ging mij meer om de kleurcombinatie. En een W123 vind ik toch het mooist als diesel en dan een exemplaar met 1mln op de klok.Dan kun je beter bij onze forumvrienden langsgaan die nog een paar mooie exemplaren hebben staan. Kost iets meer, maar dan heb je ook meer.
Verder was het bij Pouw een deprimerende bedoeling met bijna alleen maar donkergrijs, zwart en een enkele donkerblauwe Audi.
Ben ik in dit geval niet met je eens die enorme kilometerstanden bij deze auto's worden juist vaak behaald ergens in afrika met stukjes kauwgum en wat elastiekjes.Niet is duurder dan een goedkope Mercedes-Benz was toch een gevleugelde uitspraak hier?
Die gele schreeuwt aan alle kanten; hoop werk, chromen strips met ellende…![]()
Heel tof zo'n Carat, maar dat is pas echt een gevalletje goedkoop is duurkoop. Daar zit zoveel op dat stuk kan en het is een auto die het eigenlijk verdient in concourstaat gehouden te worden.Over fout gesproken… was een tijdje van internet af en nu weer te koop! Blijft op de een of andere manier mijn aandacht trekken
Ook nog een ONK met originele plaatje van Van Dijk Rotterdam erop!
3 stuks momenteel ;-)Dan kun je beter bij onze forumvrienden langsgaan die nog een paar mooie exemplaren hebben staan. Kost iets meer, maar dan heb je ook meer.
Mag ik nog één keer een paar foto's posten van de inmiddels ex-X5?
Legendarische dealert.met originele plaatje van Van Dijk Rotterdam erop!
Als klein kind lang geleden ontmoet bij Feyenoord toen ik mee was met m’n vader, maar was toen 5 ofzo. Mn pa heeft ‘m wel gekend.Zijn er hier nog mensen die hem echt hebben gekend?
Ja schitterend was dat hè.In het donker, showroom alle verlichting uit behalve 1 auto. Die werd uitgelicht. Meestal een moddervette AMG…zulks maakte indruk op kleine ENTE.
Dat zal de oorzaak zijn. 2e hands auto’s zijn nog nooit zo duur geweest. Zakelijk heb ik een Peugeot 108, die brengt nu nog bijna op wat ik er 7 jaar geleden voor betaald heb…Wellicht spelen gestegen nieuwprijzen ook een rol.
Om te zien inderdaad heel mooi. Net als creme of champignon. In de praktijk niks voor mij. Heb 2 auto’s gehad met beige (Skoda Octavia 2 met licht beige stof/leer combi en E60 met beige leer.)In beide gevallen triggert dat m’n innerlijke autist om bij elke vlekje schoon te moeten maken… dus nee. Erg mooi om te zien, maar ik moet een donker kleurtje hebben voor een dagelijks te gebruiken auto.Hij is echt prachtig.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Skoda geen beige interieur meer levert. Maar je kunt niet alles hebben.![]()