Pietzoveel
Asfaltkampioen
Een E-AMG weegt inmiddels ook 1.900kg leeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
buitengaats zei:Upgraden naar een W204 C63 schiet je zeker niet zoveel mee op? Mis je ook de ster op de neus...
Gullwing zei:buitengaats zei:... het interieur een beetje goedkoop maar valt nog wel mee te leven. ...
De laaste jaren is het wel enorm vooruit gegaan qua interieur. Maar het zijn van nature ook veel goedkopere auto's dan bijvoorbeeld een BMW of MB
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/dodge-charger-5-7l-v8-srt-packet-vollausstattung-navi-neckarzimmern/315776726.html net 2 jaar oud, voor dat geld krijg je bij BMW een 2 jaar oude 3 serie in basis trim en 110 pk motortje oid![]()
gullwing zei:De laaste jaren is het wel enorm vooruit gegaan qua interieur. Maar het zijn van nature ook veel goedkopere auto's dan bijvoorbeeld een BMW of MB
buitengaats zei:Waar ik de W204 AMG eerst echt heel gaaf vond ben ik er nu wel een beetje op uitgekeken, toch wat gedateerd maar weer niet oud genoeg om het te waarderen. Een nette W203 vind ik juist alleen maar mooier worden.
W205 lijkt me qua techniek echt een mega stap vooruit, maar zijn idd nog wat prijzig. BMW M2 is ook een leuke voor als je toch nog even doorspaart.
MB 300SL zei:@GW: Mooi die rode kleur op die E-Klasse, als ik mijn auto destijds zelf had samengesteld dan had ik die ook gekozen.
funf zei:…Ik heb er recent ook weer eens mee gereden en dat beviel me prima. Zo goed zelfs dat ik voor het eerst in jaren weer eens in een showroom van Mercedes ben gaan kijken...![]()
funf zei:Er staan zo links en rechts nog wat oude modellen S te koop. Demo’s die betaalbaar zijn. Die ben ik eens in het echt gaan bekijken en vergelijken met een 7. Want die staan er ook in mooie uitvoeringen.
MB 300SL zei:En over parkeergarages met verlengde vakken, we wonen niet allemaal in Marbella en komen ook wel eens op plekken waar het er qua straten en parkeren minder riant aan toe gaat.
buitengaats zei:
MB 300SL zei:Precies, en de vraag is dan in hoeverre dat op den duur toch gaat tegenstaan. Gedoe met parkeren in de stad of thuis in de garage, weegt dat op tegen de hogere mate van comfort en interieurruimte? En die meerdere ruimte is ook maar relatief, een normale S (geen L) is nauwelijks ruimer dan een E en heeft zelfs een kleinere kofferbak, en een S heeft bovendien geen neerklapbare achterbank. En een lange S of 7 wordt wel erg lang, geen parkeervak waar die niet minimaal een halve meter uitsteekt.
DagDromer zei:In dat segment is eigenlijk de S natuurlijk de onbetwiste baas. De standaard als het gaat om en luxe, technisch vooruitstrevende limousine. Voor de features zou je het niet hoeven doen natuurlijk, een goed uitgeruste E of 5 doen niet onder voor een S of 7, zeker niet als je vooral zelf rijdt.
Mocht ik een keuze mogen maken zou ik in dat segment voor een 7 gaan, die lijken vaker in een lekker samenstelling aangeboden te worden. Dus niet zwart/zwart oid. Bij Keram staat momenteel een mooi samengestelde Bostongrun bijvoorbeeld. Of bij Poelgeest een Avonturinrode.
Of een Alpina B5 / B7....
Uitgekeken op de 3?
Gullwing zei:
Gullwing zei:
dat kan natuurlijk ook nog,
*foto's van RAM1500 crewcab*
ook een erg fijne auto
https://www.samiautos.nl/nieuw/dodge/ram/sami-auto-s-ram-official-dealer/occ16672047
Gullwing zei:Mwoah, ik denk dat bij een 7 al verwaarloosbaar is. Als particulier krijg je daar sowieso maar schrikbarend weinig voor terug. De kopers zullen er ook niet voor in de rij staan.
DagDromer zei:Gullwing zei:
dat kan natuurlijk ook nog,
*foto's van RAM1500 crewcab*
ook een erg fijne auto
https://www.samiautos.nl/nieuw/dodge/ram/sami-auto-s-ram-official-dealer/occ16672047
Grappig, was een maandje geleden bij een zakelijke relatie die precies zo'n uitvoering heeft, Longhorn in rood. Dan nog met pano-dak, kleppen in de uitlaat en rolbeugel met electrisch opklabare lampen. Zo trots als een aap met 5 staarten, En terrecht overigens, is een kado voor zichzelf na 15 jaar heel hard werken. Inderdaad een zeer fijn uitgeruste auto en zeker geen straf om mee te rijden. In de USA is dit de standaard (in een wat mindere spec overigens) of een F150 voor onze verkopers. Nederland is te klein helaas voor dergelijk auto's. En te narrowminded.
funf zei:Gullwing zei:Mwoah, ik denk dat bij een 7 al verwaarloosbaar is. Als particulier krijg je daar sowieso maar schrikbarend weinig voor terug. De kopers zullen er ook niet voor in de rij staan.
Dat denk ik ook. Afschrijven doen ze allemaal. Sneller dan het geluid.
MB 300SL zei:Een 7 of een S moet je kopen als een 1e eigenaar al zo’n 50% heeft afgeschreven en er dan een jaartje of 4-5 lekker van genieten, dan is het qua kosten/afschrijving prima te doen.