michel1975
Kilometervreter
Je bedoeld dat ik dan eerder met een sportmodel met grote koplampen thuis kom?Gullideckel zei:Lekker houden die CL, vergroot de scoringskansen als je straks weer op jacht gaat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoeld dat ik dan eerder met een sportmodel met grote koplampen thuis kom?Gullideckel zei:Lekker houden die CL, vergroot de scoringskansen als je straks weer op jacht gaat![]()
Mee hoor ben redelijk overtuigd van mijn eigen kunnenPietzoveel zei:Alsof je daarvoor een CL moet hebben.....
De gemiddelde vrouw ziet het niet eens. Misschien alleen de ster en de stoelventilatieZadelsnuiver zei:Is zo'n CL eigenlijk wel een beetje een chick-magnet? Ik vind het een wondermooie auto maar denk niet dat het direct iets is waar de vrouwen het warm van krijgen. Maar aan de andere kant doet zo'n ster op de neus ook wel veel natuurlijk![]()
![]()
Roy R zei:Zo lang ze denken dat de eigenaar nog genoeg centen heeft om aan haar uit te geven werkt alles voor de verkeerde types![]()
Roy R zei:Zo lang ze denken dat de eigenaar nog genoeg centen heeft om aan haar uit te geven werkt alles voor de verkeerde types![]()
W212 zei:Maar tegen dovemansoren. Ik heb ook nog geprobeerd uit te leggen ....
Er gaat een wereld voor me open. Inclusief een sportief model met grote koplampenSportLeicht zei:Zo is dat, en prima als tussendoortje. Leve de lol Michel![]()
michel1975 zei:Maar bijzonder dekt momenteel wel de lading.
Zo gisteravond ongezien telefonisch met bemiddeling van Marco, waarvoor dank, een Golf 1.4 TSI met 22.000 km gekocht voor mijn ex. Dan kan ze van mijn auto in ieder geval geen zwijnenstal meer maken: Ga denk zometeen nog even een topic aanmaken hier om mensen te vragen of ik er wel verstandig aan gedaan heb om een TSI te kopen.![]()
michel1975 zei:Mee hoor ben redelijk overtuigd van mijn eigen kunnenPietzoveel zei:Alsof je daarvoor een CL moet hebben...... Lukt me ook met de PHEV.
Hij maakt hem gewoonGullwing zei:Foto's?![]()
Nee hoorIdefiqs zei:michel1975 zei:Mee hoor ben redelijk overtuigd van mijn eigen kunnenPietzoveel zei:Alsof je daarvoor een CL moet hebben...... Lukt me ook met de PHEV.
Met een foutlander? Kansloos.![]()
Heb nog overwogen een sportuitlaat eronder te zetten. Fluit die nog meer.SportLeicht zei:Metsubsidie-logo’s eraf halen en er een setje BMW logo’s opplakken, en al die chicks denken dat je met een dikke Beemer esjoevie komt voorrijden....![]()
Allebei een ANWB outfit en Jazz is idd veiliger. BrrrIdefiqs zei:michel1975 zei:Maar bijzonder dekt momenteel wel de lading.
Zo gisteravond ongezien telefonisch met bemiddeling van Marco, waarvoor dank, een Golf 1.4 TSI met 22.000 km gekocht voor mijn ex. Dan kan ze van mijn auto in ieder geval geen zwijnenstal meer maken: Ga denk zometeen nog even een topic aanmaken hier om mensen te vragen of ik er wel verstandig aan gedaan heb om een TSI te kopen.![]()
Een TSI voor je ex. Dan weet ik wel hoe de relatie is.*Pakt bier en chips*
michel1975 zei:Bericht gehad. De Kodiaq staat in Nederland moet alleen naar de dealer toe. De PHEV wordt 6 juli opgehaald en de Golf een week eerder afgeleverd. Cl maar even schorsen. Kortom aardig wat auto gerelateerde wisselingen in huize 1975![]()
Kodiaq is net zo groot als de Allspace. Het is een Sportline met helaas maar een 1.5 tfsi. Heb gelukkig wel alles aangekruist. Maar mijn ex zou er in rond gaan rijden. Had ik dit vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.W212 zei:michel1975 zei:Bericht gehad. De Kodiaq staat in Nederland moet alleen naar de dealer toe. De PHEV wordt 6 juli opgehaald en de Golf een week eerder afgeleverd. Cl maar even schorsen. Kortom aardig wat auto gerelateerde wisselingen in huize 1975![]()
Golf moet eerst even langs de tjoener denk ik? :T
Wat voor Kodiaq krijg je eigenlijk, qua motor en uitrusting? Mijn vader heeft een jong gebruikte Tiguan gekocht, dat is best een knappe auto. Veel groter ook dan de vorige Tiguan. Hij heeft R-line binnen en buiten en een 180 pk tfsi 4 motion. Alleen zit er 21" op, dat is wel wat aan de harde kant. Een Kodiaq is ongeveer hetzelfde toch? Of is die nog groter?
michel1975 zei:vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
Kodiaq is net zo groot als de Allspace. Het is een Sportline met helaas maar een 1.5 tfsi. Heb gelukkig wel alles aangekruist. Maar mijn ex zou er in rond gaan rijden. Had ik dit vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
DagDromer zei:michel1975 zei:vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
Als je je zorgen maakt dat de Kodiaq te licht is... ik heb nog ongeveer 6 kuub grind in de voortuin liggen waar ik graag vanaf wil... :T
Met een bruto kofferbak inhoud (bij neergeklapte achterbank) van 2000 liter, ben je met 3 x rijden klaar. Schuidak open en makkelijk van boven laden.
Zal ik alvast koffie en koek klaarzetten ?
DagDromer zei:michel1975 zei:vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
Als je je zorgen maakt dat de Kodiaq te licht is... ik heb nog ongeveer 6 kuub grind in de voortuin liggen waar ik graag vanaf wil... :T
Met een bruto kofferbak inhoud (bij neergeklapte achterbank) van 2000 liter, ben je met 3 x rijden klaar. Schuidak open en makkelijk van boven laden.
Zal ik alvast koffie en koek klaarzetten ?
Dan was ik vandaag zeker niet aan het werk geweestW212 zei:Kodiaq is net zo groot als de Allspace. Het is een Sportline met helaas maar een 1.5 tfsi. Heb gelukkig wel alles aangekruist. Maar mijn ex zou er in rond gaan rijden. Had ik dit vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
Is er nog een zwaardere dan? Wel een mooie uitvoering, zo'n Sportline! Die tfsi van mijn pa is ook niet overdreven vlot, overbemeten is het zeker niet, snap wel je gedachte. Maarja, als je alles van te voren weet....
michel1975 zei:
Van en oud dametje geweest zeker gezien de kleurstelling en uitvoering?
Gullwing zei:Och ja, zoiets kan ik me bijna niet meer herinneren, blijkbaar vergeet ik Renaults erg snel![]()
SportLeicht zei:Gullwing zei:Och ja, zoiets kan ik me bijna niet meer herinneren, blijkbaar vergeet ik Renaults erg snel![]()
Over Renaults gesproken.... rijd je daar nog steeds in?
W212 zei:Kodiaq is net zo groot als de Allspace. Het is een Sportline met helaas maar een 1.5 tfsi. Heb gelukkig wel alles aangekruist. Maar mijn ex zou er in rond gaan rijden. Had ik dit vantevoren gewten had ik een zwaardere aangekruist.
Is er nog een zwaardere dan? Wel een mooie uitvoering, zo'n Sportline! Die tfsi van mijn pa is ook niet overdreven vlot, overbemeten is het zeker niet, snap wel je gedachte. Maarja, als je alles van te voren weet....