Bobslee
Wegverkenner
Malt007 zei:Bobslee zei:Malt007 zei:Maar wees eens eerlijk, die knop van de ontwaseming en de voor- of achteruitverwarming gebruik je dermate weinig dat je die blindelings weet te vinden. Dan moet je toch echt naar die unit kijken om het goede knopje te vinden.
Wat bedoel je nou? Dat ik 'm zo vaak gebruik dat ik 'm blindelings kan vinden, of dat ik m nauwelijks gebruik en dus niet blindelings kan vinden?
Bij mijn 208 zitten die op een hele logische plek, 4 knoppen op rij (vlnr Voorruitblower, 'auto', 'AC', achterruitverw).
Die kan ik dus blind vinden.
Bij mijn CT200h zitten veel knoppen voor de klimaatregeling maar ook daar zit helemaal links de knop voor de voorruitblower en helemaal rechts voor de achterruitverw.
Dus ja, ik kan ze blindelings vinden, ondanks dat ik ze maar de helft van het jaar meerdere keren per week gebruik.
Beetje flauw, je weet best wat ik bedoelde. Maar prima, jij gebruikt die knoppen blijkbaar vaak en je hoeft niet te kijken waar de betreffende knop zit. Ik denk dat het wel meevalt hoe onhandig/gevaarlijk dit soort schermen zijn.
Hoezo flauw? Jij schrijft een onduidelijke zin en ik vraag wat je bedoelt.